Gezocht: meiden onder de 18, om lekker mee te chillen over turkije lovers!!!

celine : bwaa goed . al die kinders waren in hun weendag en heb der koppijn van :stuck_out_tongue:

@ cynthia,
aaaah hatelijk zeg, ach ja nu weer lekker rustig thuis??

celine : ja idd vandaag doe ik niks meer hehe :stuck_out_tongue:

@ cynthia,
en verder nog plannen voor het weekend??? :slight_smile:

morgenavond ist gaan drinken mee vrienden en jij ?

@ cynthiaa,
gezellig!
hm ik heb niet echt plannen, zondag moet ik in ieder geval trainen :slight_smile:

celine : ahzo wat doeje misschien van sport ?

@ cynthia,
majorette :slight_smile:

celinee : ooh zo leuk .

haha jaa is wel leuk, :smiley:

pff meiden hoe is het allemaal met jullie het is hier zo uitgestorven, geen leuke verhalen over askim meeer? :frowning:

celine : met mij goed en mejouw ? en morgen mag askim naaaar huis :d

hey hey

cynthia jouw askim uit dienst nu toch… gefeliciteerd meid!!!

celine ik las dat jouw askim vreemd gegaan is, wat een kut nieuws gelukkig gaan jullie het nog probere… maar lijkt me wel lastig!

deems jouw lover inmiddels in dienst tog? gaat het een beetje met je???

ik vanmiddag met vriendinne naar de mac! ik heb trouwens goed nieuws soner heeft me deze afgelope week 6 keer gebelt!!! hij zegt ik wil je niet kwijt, dus we gaan het nog een keer probere ik hoop zow dat het goed gaat kome deze keer!!! en misschien ga ik deze zomer half juli al naar hem toe!!! ik ben egt blij!!

meiden het is hier echt vet dood, hoe komt dat? wil vanalles van jullie horen lees egt wel bij op mijn telefoon, maar kan moeilijk reageren in de les hihihi. mijn baan bij de supermarkt heb ik nie meer, wat een dozen daar allemaal, ben maar gewoon nie meer gegaan! stelletje mutzen!

nou chauw de lauw

@ chanel,
hm nou vreemdgaan is niet het juiste woord, want dat is niet zo… er was gewoon iemand die zéi dat dat zo was maar met wat vage bewijsjes aankwam, dus ik zal er nooit 100% achterkomen, maar we hebben gewoon een nieuwe start gemaakt…

dus tussen jou en askim gaat alles weer goed? gelukkig maar… wat een heerlijk vooruitzicht ook. en waar ga je dan naar toe in turkije?

heeejz

chanel : jij vandaag met vriendinnen naar mac geweest ! leuk om tehoren dat jullie het terug gaan proberen samen .
celine : alles goed met jou ? ga je nog iets doen vant weekend ?
deems : jou askim het leger al in , alles goed met jou ?
cindy & patricia : alles goed met jullie ?

@ cynthia,
zooooooooo sorry een beetje late reactie hahha!!
met mij gaat alles goed, met jou ook?
ik heb van het weekend niet super veel gedaan, alleen 's zondags naar RKC - TWENTE geweest…
en jij?

wat is het rustig hier :stuck_out_tongue:

celine : ook goed , eigelijk ook niet veel hehe xD

@ Cynthia,
haha oke lekker rustigg :smiley:

waar is iedereeeeeeeeeeeeeen???

ja het is hier inderdaad rustig :stuck_out_tongue:

hey hey meide

hoe is het hier?? ik vandaag ziek thuis… mijn neus loopt leeg en nog veel meer hihihi.

celine jij een nieuwe start ik een nieuwe start en wat er gebeurd is hopen we gewoon niet meer dat het gebeurd! ik moet even zien waar myn askim gaat werken, want ik hoop natuurlijk op alanya, dat ken ik al een beetje. Maar goed asl hij erges anders werkt dan gaan we daar heen, dus ik weet t nog nie!

cynthia hoe is het met jouw askim? spreek jij hem wel vaak?

nouw meiden ik spreek jullie latersss chauw de lauw!