Ik ben op zoek naar een huurwoning in andalusie.
Door mijn ziekte heb ik veel pijn en zit ik regelmatig in een rolstoel. Alleen nu ben ik er achter gekomen dat als ik in een warmer klimaat ben dat ik dan zo goed als pijnvrij ben. Daarom wil ik graag een tijd in Spanje wonen om te kijken of ik daar ook echt baat bij heb.
Hiervoor ben ik op zoek naar een betaalbare huurwoning. Het hoeft niet veel te zijn, ik ben maar alleen en heb niet veel nodig.
Ik ga iid alleen, de prijsklassen weet ik nog niet helemaal, ik weet niet wat er mogelijk is en wat een normaal huurhuis daar kost (het hoeft voor mij ook niet perse een officiële huurwoning te zijn)
En wat mijn rolstoel betreft, ik kan ook gewoon lopen dus als het niet aangepast is is dat niet zo’n probleem. Ik heb hier in Nederland ook een hele tijd in een huis gewoond wat totaal niet rolstoel vriendelijk was. Ik heb verder ook geen hulp nodig qua verzorging betreft.
Ivon,
er zijn appertements v allerlei prijsklasse, ligt eraan wat je wilt en kan betalen natuurlijk, ik wou zelf naar Spanje verhuizen en veel gekeken op real estate sites, vandaan dat ik dat weet, als je met iemand anders wilt gaan wonen (share) begint al vanaf 250 eu p/m met een zwembad zelfs ( ja ik ken goedkope real estate sites), welke plaats heb je in je gedachten, misschien wil ik ook daar naar toe en misschien kunnen we iets samen huren
Heb je gedacht wat je daar ga doen om jezelf te onderhouden? want er is geen werk zoals ik hoor helaas, vandaan dat ik tot nu toe steeds in NL ben anders was ik al gegaan
als je berichten hier leest word je niet goed van(ik zit de hele dag hier berichten te lezen), ze zeggen dat een appartement begint vanaf 600 eu maar dat is niet waar! ik heb sites en appartements gezien voor veel minder, maar dan for long rental.
Ik vertrek maandag voor een maand naar Spanje en wil dan rond gaan kijken wat er op de markt is. Vooral in de regio’s Malaga en Marbella. Maar dat kan ook nog goed veranderen. Ik denk wel dat het makkelijker is om daar ter plaatsen iets te zoeken.
Hola Yvon,
Ik woon zelf in Andalucia. In de provincie Almería. Huizen genoeg te huur hier.
In de bebouwde kom maar ook in de campo.
Het huis naast ons is bv te huur voor 465,= per maand, 3 slaapkm, 2 badkamers, zwembad, 10 min van dorp…Succes!
Ik ben van plan om binnenkort richting malaga te gaan. Ben daar al eerder voor een aantal maanden geweest en had het toen erg naar mijn zin! Heb nog geen werk, en misschien vind ik die ook niet met deze crisis, maargoed met een beetje geluk en hard mijn best doen valt het misschien best te realiseren!
Wat wil jij daar gaan doen dan?