Gezocht: huurwoning voor een jaar

Hola,

Nou ik ben weer terug in Nederland, wat een geweldige ervaring!
Ik ben in een aantal plaatsen/ gebieden geweest en heb mijn oog laten vallen op Benalmadena. Heb mijn zoektocht naar een woning tijdelijk gestaakt omdat het me toch verstandiger lijkt om verder te zoeken als ik terug ga (eind augustus) dan is er meer keus en liggen de prijzen misschien lager omdat dan het seizoen afgelopen is.

@ Aunouk,
Wat voor plannen had je precies??
("ik wil iets ondernemen en zoek mensen die dat ook willen/kunnen, heb paar interessante projecten ")

Hoi Ivon, ik heb zelf 2 zeer luxe apt in Turkije, Side, (Turkse riviera), waarvan ik er 1 verhuur en weet uit ervaring, dat ter plaatse zoeken veel moeilijker is dan op internet. Je komt gewoon het verste via google. Ik ga zelf zo`n 10 x per jaar naar mijn apt. (zomer en winter)en kan misschien wel iets voor je betekenen voor de maanden november tot en met maart, want ik denk dat voor jou dat de belangrijkste periode is om 5 maanden pijnvrij te zijn, ik heb t in de winter nog niet lager dan 17 graden gezien overdag.Ik mag hier geen reklame maken, maar ik mag wel mijn emailadres geven. adriaan89@freeler.nl.

Hallo Anouk
Kun je me wat meer vertellen.ik heb namelijk ook interesse.

wat wil je precies? heb je interesse om samen iets te huren of iets samen ondernemen?