hallo allemaal,
Ik, een vrouw van 59 en net terug van 6 jaar Ecuador, wil nu permanent naar Spanje. Heeft iemand zin om mee te gaan…met z’n tweeen is misschien leuker en je kunt wat mooiers huren. Ik heb een permanent inkomen en krijg er volgend jaar een pensioen bij.
je kunt ook mailen naar:
[EMAIL=“poorter55@gmail.com”]poorter55@gmail.com
Man of vrouw geen bezwaar…
groetjes,
jeannette
Klinkt erg goed Jeannette,
Heb zelf nog niet echt concrete ideeen plekken, wil daar EN of in frankrijk iets een stukje land 5000 euro kopen iets kleins voor erbij.
Aan wat voor huisjes denk jij, heb ze gezien te huur vanaf 200 euro exclusief dan he.
Ben zelf vorig jaar geeimigreerd (van augustus tot december)naar oostenrijk, heb daar 4 maanden gewoont, en nu weer terug in nederland (3 maanden gewerkt).april 2012
En nu naar opzoek naar iets anders nuttigs te doen, wie zoekt er nog meer een plek met 2 of 3 slaapkamers te huur voor 400 inclusief.
Kom uit ede-wageningen.
En zou dit graag bespreken met mensen, in de snelle toekomst APRIL.
Als dit mogelijk is.
Hoop dat er nog meer mensen reageren of gereageerd hebben Jeannette.
Vriendelijke groetjes Benjamin SMit
wat heb je allemaal in ecuador gedaan.
Ik zou graag met jullie meedoen
Ik ben 12 jaar geleden naar Corfu geemigreerd en het nu eigenlijk beu. Terug naar Nederland is geen optie dus ik zoek ook iets nieuw, een nieuw project, nieuwe uitdaging, nieuwe mensen. Het enige wat voor mij super-belangrijk is dat ik ergens woon dichtbij de zee en het liefst ook in mooie (groene) natuur en een lekker klimaat.
Ik ben 42 jaar oud en kan en wil (bijna) overal in meehelpen.
Groetjes,
Marion
Hoi,
Ik ben ook op zoek naar een permanente woning daar, maakt mij eigenlijk niet uit welk gedeelte, Misschien kunnen we het er eens over hebben
Groeten frank
Frank
Ga er een aantal keren heen op vakantie. Kies je plaats. Dan eerst huren en als het je dan bevalt, dan pas iets kopen.
Kopen kun je altijd nog.
Ja je hebt gelijk. Ik ben in verschillende delen al geweest net zoals Ibiza in 75. Maar ik ben terug geweest en me dood geschrokken. Dat is niet wat ik zoek, maar het hoeft ook niet een rustig dorp te zijn.
Ik ben nl muzikant en zoek dus wel plaatsen waar ik eventueel spelen kan.
Misschien iemand een idee.
Deze oproep was in 2012. Zijn er ook mensen echt gegaan? Ik zit zelf ook te denken om te vertrekken, maar het lijkt me ook leuker om samen met iemand te gaan. Zit te denken aan de Costa Blanca.
Via Wereldwijzer app
Ook ben ik op zoek naar een lange termijn woning in Altea of Albir voor € 300-€400 in de maand. En kan iemand mij vertellen hoe ik een NIE nummer aan kan vragen. Heb gezocht op Google, maar was vaag.
Via Wereldwijzer app
zelf daar ook al jaren aan te denken ; hoe is het jullie vergaan ;wil je mij dat aub laten weten ,wie weet . liefst Andalusië
Hallo mensen…heb net een oproep geplaatst onder werken en wonen…misschien iets voor iemand van jullie…groetjes
Via Wereldwijzer app
Stukje grond huren/pachten. Dat is wat ik graag zou willen. Desnoods een stuk van een bouwt huren. Wel met water en stroom.
Goedenavond,
Ik ga begin 2015 verhuizen naar Mallorca. Nu druk bezig met het rondkijken op internet voor een leuk appartement in de buurt van El Arenal / Playa de Palma. En wie weet als het goed bevalt later iets kopen daar.
wat leuk ,laat weten hoe het je bevalt enz , fijne verhuizing
Als ik er zit zal ik dat zeker doen, maar dat zal wel goedkoper denk ik. Zit er nu ook gemiddeld 2 keer per jaar maar dan voor een vakantie.
Foutje in bovenstaande tekst.
Wij zouden iets willen huren/pachten bij een boer.