Hola allemaal.
Ik ben van plan om volgend jaar januari en februari in Spanje te verblijven. Ik zoek hiervoor een woning te huur in de omgeving van Sevilla, Malaga, Granada, Cordoba of Murcia.
Ik zal de woning gebruiken met mijn vriendin en twee honden.
Vrijstaand op een rustige plek, maar in de nabijheid van een stad is een must.
Minimaal 2 slaapkamers en een leuk stukje grond.
Wie o wie heeft iets interessants of kent iemand die verhuren wil?
Groet
Eric
AAAAA net weer terug uit Barcelona! >>> Wat is het toch een heerlijke wereldstad om te zijn. Geweldig weer en wat een ontspanning.
Toch even een herhaalde oproep voor de oorspronkelijke vraag.
Niemand suggesties voor een betaalbaar huis? Of zijn er mensen die iets soortgelijks al hebben gedaan?
Ben benieuwd.
Groet
Hallo allemaal.
We zijn alweer een stapje verder in de plannen om een paar maanden in Andalusië te wonen. We gaan in oktober een week naar het beloofde land. Vanuit Malaga willen we nu de streek rond Nerja en Almeria verkennen. De vorige vakantie zijn we in de omgeving van Sevilla en Cadiz geweest.
Nu hebben we diverse aanbieders gezien die echt voor waanzinnig lage prijzen hun woning verhuren. Voor 5 a 800 per maand zit je in een heerlijke woning.
Plan is om in oktober wat van deze woningen te bezichtigen.
Heeft er nog iemand suggesties?
Groet
Eric
Vooruitlopend op ons verblijf van enkele maanden begin volgend jaar, wil ik in oktober een aantal mogelijke woningen bekijken.
Wie o wie heeft er nog tips ?
Ons wensenlijstje:
We are looking for a property for rent in the period January, February, March 2012.
> - rural, villa, land house
> - well maintained
> - modern and fully furnished
> - good and well equipped kitchen
> - excellent bathroom and toilet
> - 2/3 bedrooms
> - 2 dogs allowed, proper
> - swimming pool not necessary, if there is one, than secured
> - enough land, garden, fenced, secured
> - sat. TV, Internet
> - good views
> - max. travel distance by car to a major city like Sevilla, Murcia, Almeria of Malaga
We are in Andalusia in October 11 till 16th. Maybe a possibility to see some houses. Because time is short, please sent your proposals by email.
Grt
Eric
Hallo Eric,
Ik zie dat jij van plan was om paar maanden naar Andalucia te gaan,ik denk dat je dit inmiddels gedaan hebt,en hoop dat het een mooie ervaring voor je was.
IK had graag ook een maand of 2 a 3 naar daar gegaan
maar nu vind ik niks dat te huur is onder 11 maanden,als je per week betaald lukt dat wel maar dat is mega duur.
Heb je soms tips waar ze eventueel voor een aantal manden verhuren en een maand prijs aanrekenen,ik heb een budget tot max. 500 euro.
Hopelijk kan je mij verder helpen
Alvast bedankt.