[QUOTE]
:rolleyes: [FONT=Arial][SIZE=1][COLOR=green]
[COLOR=purple]
Hey,
Bedankt dat je interesse toont in mn zoekertje!! Ik ben een 19 jarige meid, die samen met mijn vriend en hond volgend jaar rond de zomer DEFINITIEF naar Spanje verhuist. Ik kom er alleen niet uit waar: Zuid Spanje, Mallorca of Canarische eilanden!! Nu ben ik echt op zoek naar iemand die wat meer info kan geven, en er ook een minuutje wil voor maken om op mn berichtje te reageren!! Ik spreek nederlands, frans, engels, beetje duits en spaans begint te komen. Werk nu op de reservatie-afdeling van JETAIR in Oostende, belgie. Met Jetair naar het buitenland is jammer genoeg niet mogelijk omdat je niet op eenzelfe plaats kan blijven werken.
we zoeken een gezellig huisje of appartementje om te huren in het begin, en later eventueel te kopen, als we er een tijdje zitten. We hebben een schat van een hond die zéker mee moet, en daarom zou er een tuintje moeten aan zijn. [COLOR=blue] Heeft iemand ervaring met werken en wonen in de bovenvermelde regio’s?? eender wat is welkom, tips adressen, mensen, ervaringen, verhalen,… Alvast bedankt voor je hulp!!! Ik zou jullie zééér dankbaar zijn!!!
Groetjes,
Erika