Ben op zoek naar jonge gepensioneerde vrouw die gratis wil reizen op mijn kosten
Waarom een gepensioneerde vrouw ?
Hoezo gratis??
moet niet persé een gepensioneerde vrouw zijn een andere leeftijd is ook goed en ik trakteer en betaal uitnodiging want ga niet graag alleen op reis snap je !:wereld:
Ben je een beetje sportieve man, en in voor 2 maanden (actief) latijns amerika half november tot januari ?
Latijns-Amerika lijkt mij prima 2 maanden en waar verkies jij en kun je foto’s doorsturen naar mijn emailadres !:cheer:
Weet niet of dit lukt maar welk soort foto,s bedoel je ?
De reis welke ik in gedachten heb
http://koningaap.nl/latijns-amerika/ecuador/ecuador-peru-bolivia-en-chili-groepsreis-58-dagen (zie ook mijn oproep op het reisgenoten Forum/ midden/zuid-amerika) …
Een aangename reis met alles erop en eraan waar jij wil en hoe jij wil en
met foto’s bedoel ik een idee van je uiterlijk en meer als 't kan u leeftijd is OK en de rest waarschijnlijk ook !:zon02:
en waarom gratis… dat vraag ik me ook af…
En kijk een op de topic: Weekendje/Weekje weg…low-budget…gemaakt door me nichtje.
zij zoekt al van 06-03-2011 een reisgenootje.
Omdat het mij niet duidelijk is of je mijn proep gelezen hebt, stuur ik de tekst nog even door… voldoe jij daaraan ?
Vrouwelijke en Bereisde Vrouw van 61 jaar zoekt een stoere Mannelijke Reisgenoot, ongeveer 58-68 jaar, om bijvoorbeeld samen
(groeps)reis van koning aap te maken…echter andere reisvoorstellen voor langere tijd mn in de winter zijn ook bespreekbaar …
Zo ja reageer dan door een mailadres te geven, dan lukt het mij wellicht
een foto te sturen…
:dag:
En o ja gratis is niet nodig hoor…ik zoek gewoon een leuke reisgenoot !
Hello Stella, laat mij maar weten waar je naartoe wil en mag langer zijn dan een
weekje als je tenminste vrij bent want dat prefeer ik en hoe jong ben jij !
een groepsreis met hoeveel dan en echt hou het liever bij een reis met twee jij en ik
en je woont toch in Belgie !
Ik haak af…
geen woordje uitleg
Vrouwelijke en bereisde vrouw:zon02:
eventuele reispartners kunnen en mogen toch over alle spreken
Het gaat niet om mij… het gaat om me nichtje.
zij is nu 37 jaar.
Ze heeft een heel moeilijk jaar achter de rug, vind wel dat ze wat verdient.
En kijk een op de topic: Weekendje/Weekje weg…low-budget…gemaakt door me nichtje.
zij zoekt al van 06-03-2011 een reisgenootje.
ze mag gerust mee en als het mogelijk is 2 of 3 weken ze mag kiezen waar en wanneer all in
ik ga niet mee, ik woon niet in Nederland.
Het gaat om haar.