OK zij mag mee en dat ze dan emailadres geeft of zo:dag:
En waar gaat de reis heen???
Spijt me zeer maar ik vraag me af of dit te vertrouwen is…
waar je wil wanner je wil en de formule die jij zelf mag kiezen
inderdaad dit is te vertrouwen alles is te bespreken maar trakteer en betaal
en waar gaat de reis naar toe? is dat al bekend?
jij mag kiezen waar, wanneer, hoelang en hoe jij het wilt ik betaal alles:cheer:
Niet te vertrouwen mensen administrator al ingelicht!
heel goed jaloerse, kleinzielig en nijdige persoontje heb al lang iemand gevonden die meegaat op mijn kosten naar een heel mooi plekje op mijn kosten:kus:
Haha ik heb wel een vermoeden wat jij onder all-in verstaat, maar ik denk niet dat je daar hier iemand voor gaat vinden…
Via andere sites heb ik al verschillende kandaten ook wat jaloersheid en nijdig:zon02:
vind dit steeds vreemder worden, me nichtje heeft u al meedere,maal een berichtje gestuurd, maar kreeg nooit antwoord.
Tot slot ze vertrouwden het niet meer…vind het echt zo onzettend sneu voor haar
Mag ik wat zeggen?
de manier waarop werkt gewoon totaal niet…
plaats een nieuw topic zonder gezeur erop en met een goed verhaal…en niet v an ik betaal alles etc, dat willen de meeste niet hoor
niemand is verplicht van mijn verhaal, topic, uitnodiging te lezen. Dit is gewoon een verzoek en geen gezeur of zever welk enkel een voorstel niet meer of min en heb wel al op andere sites heel veel reacties gekregen. Die van jou hou jij het best voor jouzelf
Voor wat hoort wat zeker…
juist dat dacht ik ook al…
neen laatste 2 reageerders gewoon een gezellige, ontspannende, toffe, relaxe
romantische spontane sportieve vakantie:zon02:
Gooi deze topic toch dicht.
Waar gaat het over …
Mee eens
+1
Kosten delen klinkt mij beter in de oren.Laten betalen geeft verplichtingen.Wat voor soort vakantie zoek je?Ik ben nogal actief.groeten,Suzanne.