Ik volg nu geruime tijd deze site en mij valt op dat met name de pensionado’s eerder uitzondering dan regel zijn van mensen die op de reisgenotensite zitten.
De pensionado’s hebben de tijd, vaak ook het geld en de ervaring om mooie reizen te maken. Dat kan met een reisgenoot geheel in eigen regie.
Ik ben dan ook op zoek naar een mannelijke reisgenoot vanaf plm 55 jaar om nog een paar mooie reizen te maken.
Met zijn tweeen of klein groepje.
Wanneer,waarheen, hoe lang, hoe duur allemaal in overleg.
Alles is bespreekbaar, niets moet.
Ik heb reizen van plm. 4 weken in mijn gedachten op basis van low budget en de wereld is mijn achtertuin.
Ik ben een pensionado van 62 jaar heb veel ervaring en woon in Nijmegen.
Wie heeft belangstelling??
Hoy, ik heb ook veel ervaring intussen in verre reizen, maar dat is allemaal per fiets. Maar ik weet niet wat jij van plan bent, dat kon ik niet uit je bericht vinden.Misschien dat je dat alsnog kan laten weten?
Bij voorbaat dank.
Hoi , ik wil in 2013 een rondreis maken westkust amerika, ben nog op zoek naar reisgenoten. (zelf rijden)
is dit wat voor jouw?
ik ben Surinaamse vrouw 55 jr, verpl.k.
Hallo.
Ik sluit mij aan bij de oproep maar ik ben een pensionada (63 jaar) die al geruime tijd op zoek is naar mensen om verre reizen mee te maken. Helaas is het mij ook nog steeds niet gelukt om gelijkgestemden te vinden. groepsreizen en single reizen trekken mij niet zo.
Ik zou nu graag naar Vietnam willen reizen.
Hallo, ik hoop dat het je lukt.
ik ben met groepsreis geweest naar thailand, ook redelijk te doen
met mijn zoon vorig jaar naar India met prive chauffeur en auto, dat is heel goed bevallen.
nu wil ik naar amerika met een groep, maar zelf rijden en reis uitstippelen,
Je leest de verhalen dat er vaak in groepjes of alleen gereisd wordt.en dat het goed te doen is.
Ik heb alleen met de fiets rondgereisd in thailand ,maar ook Nieuw Zeeland en dat ging prima.
Ik had slaapplaatsen in bacppackershostels,en was iedere keer fantastisch gezellig.
Ton.
inderdaad zijn er helaas weinig oproepen voor en door pensionado,s. Ik heb net een oproep geplaatst voor een reigezellin 60+, Canada van oost naar west, aug./sept. 2014. Niet per fiets Ton, ha! Succes trouwens, gaat vast wel lukken.
Misschien zou wereldwijzer/forum een aparte rubriek voor onze doelgroep kunnen maken, dat zoekt makkelijker en sneller.
groet, ojosvivos.
Beste pensionada’s /- do’s,
Mijn WWnaam is Crocisima en ik wil over 1 jaar weg want dan ben ik uitgewerkt en zou graag met enkele andere taaien op pad gaan
( emigreren?)
Nu is het bericht nogal gedateerd; hoe is de stand van zaken nu?
Groet,
hai, ben nog steeds op zoek naar iemand ( vrouw, 60+) die mee wil naar Canada, (aug-sept 2014) wel voor een wat kleiner plan, Oost Canada, 2 a 3 weken, met een huurauto.
Ben zelf vrouw, 66 (zeer veel ) alleen gereisd, . Plan 2 is met de Transyberie van Moskou naar Vladivostok, met 3 tussenstops.
Welke sprankelende, ondernemend reislustige ziel reageert=
groet, ojosvivos