Ga jij in 2023 naar Amerika?

Ja, hoor, wij gaan weer. Heel augustus, vliegen naar Whitehorse in Canada en vandaar met de camper naar Alaska.

Wij maken met een bevriend echtpaar einde augustus een roadtrip van drie weken door het zuidwesten van de U.S. We vertrekken in Los Angeles, zo via de Grand Canyon naar Monument valley, richting Moab, zo verder naar Lake Tahoe en Las Vegas. Van daaruit door de Dead Valley naar San Francisco en dan zo langs de kustweg terug naar LA. Uiteraard bezoeken we onderweg de schitterende parken.

Jep, voor de 1e keer samen met mijn vriend. Van 2 juni tot 22 juli. Met een huurauto naar Los Angeles, Yosemite, Sequoia, Death Valley, Las Vegas, Bryce Canyon, Zion, Yellowstone, Cody, Rocky Mountains, Grand Canyon,… en dan een vlucht naar NYC!

ja, wij gaan van in mei/juni naar Canada/USA…(Vancouver-Washington State-Oregon-Idaho-Montana-Calgary (Banff-Jasper))

1-6 mei 2012 Miamiiiiiiii!

yep, 17 - 27 april naar Californie. LA, Grand Canyon en SF. Met huurauto.

jazeker, voor het eerst!!!
We gaan rondtrekken door Californië, utah, nevada, arizona…heb er nu al zin in!

je hebt gelijk een goede hoek gevonden veel verschillen kwa natuur en erg veel te doen en te zien.veel plezier

Mijn vrouw en ik zijn net terug heerlijk 10 dagen met huur auto getoerd in pennsylvania dutch country prachtig .

Heb je nog wat tips voor ons? Wij vertrekken op 21 mei en trekken 5 weken langs de oostkust. We hebben twee dagen philadelphia en daarnaast overnachtingen in Gettysburg, Luray en Williamsburg gepland.

yep, we gaan eerst naar New York en dan naar Miami Beach. Vervolgems een cruise en dan weer twee daagjes Miami

BESTE BRINR03

www.padutch.com vind je alles over pennsylvania dutch country dat is echt de moeite waard. De omgeving van Lancaster RT 30 is veel te beleven en je kan er ook lekker eten( Amisch eten ) je hebt er ook 2 hele grote outlets factory
winkels veel goed koper dan bij ons .
veel plezier en laat me weten wat jullie er van vonden .

1 like

We hebben in mei dit jaar voor 3 dagen een cabin geboekt in het Oak Haven Resort in de smokey mountains. Kan iemand ons wat vertellen over het resort en/of de omgeving?

Ja wij gaan van 28 april 2012 t/m 9 juni 2012.
We beginnen in Washington met de trein naar new York-Niagara Falls-Chigago (dit stuk per trein).
In Chigago huren we een auto en rijden we naar Indianapolis richting Pitsburgh door de appalachian/smoky montains terug via lake Lanier, dan naar charleston/Savannah en dan maken we in Florida nog een rondje en eindigen in Miami

Gr Kim

Leuke reis! Ben benieuwd wat jullie plannen in de Smokey Mountains zijn.

Nou we rijden er eigenlijk doorheen,(haha) je kunt daar ook een paar trails lopen/rijden dat willen we dan ook gaan doen, verder zien we wel wat er allemaal daar te beleven is, we hebben een tent dus kunnen daar overnachten maar we hebben niks vast staan dus is het niks rijden we verder maar het lijkt me wel mooi zo wat ik gelezen hebt. Ben jij er weleens geweest?

Ik zou dan wel wat tips van je kunnen gebruiken, floridakim. Wij bezoeken september Indianapolis en Chicago.
Smoky Mnts, Charleston en Savannah hebben wij vorig jaar bezocht.

Gr,

Smokey Mountains, Dolly World lol2lol2.

Er loopt daar ook een heel beroemde, beruchte weg, US129 ook wel de Dragon genoemd, en ook bekend onder Deals Gap.
11 mijl 318 bochten. Druk in het weekend natuurlijk maar door de week de moeite waard. Zelfs een camping onderaan met winkeltje enz.
Voor zover ik weet nu verboden voor zwaar vracht verkeer.
Mensen vanuit de hele wereld willen daar een keer gereden hebben, ik dus ook in 2001

Dat is best nog wel veel in 5 weken, Florida heeft buiten de Everglades niet heel veel spectaculaire natuur, maar bv wel de oudste stad 1565 van de US, St Augustine. Eens heel iets anders het Ringling Museum of Art in Saresota, de toenmalige (circus) directeur van The Greatest Show on Earth had een grote Rubens collectie samen gesteld en alles later aan de staat Florida vermaakt. ook een mooie colectie van dat enorme circus uit de 20/30’ jaren, 1600 man 800 beesten.
En als je dan ook nog eens van vliegtuigen (Fantasy of Flight Polk City, staat in de top 5 van de vele die ik gezien heb) of zelfs raketen houd wordt het nog heel druk.

Hans

http://sprint.smugmug.com/Holidays/Florida-2010/DSCN2151/1137114356_4tDoW-L.jpg

http://sprint.smugmug.com/Holidays/Florida-2010/DSCN2608/1137127377_UTofG-L.jpg

Nee, we zijn er nooit geweest. Gezien de reisverhalen die ik heb gelezen moet het er mooi zijn en inderdaad veel wandelmogelijkheden. Nog 2,5 maand!

2013 wordt ons jaar zoals het er nu uitziet!