Het is weer een nieuw reisjaar! Ga jij in 2012 naar Spanje?
Stem hierboven in de peiling en licht eventueel hieronder je antwoord toe!
Het is weer een nieuw reisjaar! Ga jij in 2012 naar Spanje?
Stem hierboven in de peiling en licht eventueel hieronder je antwoord toe!
28 april vlieg ik met mijn neef naar Madrid, daarvandaan met de trein naar Salamanca. De volgende morgen vroeg op en met de bus naar Bejar. Vanuit Bejar aansluiten op de Via de la Plata, de pelgrimsroute van Sevilla naar Santiago. Wij lopen de Via de la Plata in etappes. Deze keer gaat de tocht van Bejar naar Zamora, een geschatte afstand tussen 150 en 160 km in 5 dagen!
Wij willen in jaarlijkse etappes doorlopen naar Gijon en daar de Camino Primitivo lopen met uiteindelijk doel Santiago en Finisterre.
Ik ben er al! We wonen hier namelijk.
Ja uiteraard… er gaat geen jaar voorbij zonder dat wij in Spanje geweest zijn.
9/5 vertrekken we naar Lanzarote, Playa Blanca en 19/11 zal het een weekje Tenerife worden…
Ik woon hier ook vele nederlanders hebben voor het milde klimaat van spanje gekozen,Het heeft het mooiste weer van euopa:vak02::zon02:
Ja daar kom ik net vandaan, Heerlijk zacht weer,ook s nachts niet onde 15 graden.:wereld:
Ik ben er al geweest dit jaar! Maar ik wil weer, wil er zelfs gaan wonen.
Dit jaar een keer in september naar Peniscola.
Volgens ons een goede keuze.
We zitten al een weekje in Calpe, waar we een onderkomen hebben. We zijn er 3 maanden per jaar, rest nederland.
Ieder jaar maken we een trip in Spanje, laatste jaren, Baskenland, Extramadura, Los Picos de Europa en alle grote steden. Zijn gek van Spanje, prachtig reisland.
Dit jaar naar Silves en Evora in Portugal en via Sevilla en Cordoba terug naar Calpe. We reizen vaak in Mei en begin Juni, ivm temperatuur.
Geweldig, heb zelf de Camino primitivo in 2010 gelopen tot Finisterre.Ga dit jaar als alles meezit de De La Plata vanaf Selvilla lopen.Geniet ervan, je leeft maar een keer.
Hoi,
Tja geef mij maar de Balearen en voornamelijk Mallorca
Ik ga er al een 20 jaar naar toe en misschien later daar gaan wonen
Iemand ervaring in Mallorca?
Voot tips mag je me altijd mailen:alexvplanet@hotmail.com
Mvg Alex
hallo,brigitte 123,
vraagje heb je het al door gezet woon je al in spanje,
zou het heel graag willen weten,
groetjes luna
Hallo Luna,
Nee, ik ben nog niet verhuisd. Ik zit nog in de fase waarin ik alles uitzoek of het haalbaar is, met financiën, verzekeringen etc. Het valt niet altijd mee om de benodigde informatie te achterhalen, maar ik weet intussen al wel veel meer.
Heb je ook plannen soms?
Groeten van Brigitte.
Beste,
Tja ik droom ervan om in de toekomst naar Mallorca te gaan wonen
Maar dat zal nog een paar jaren duren hoor
Ik zou wel in Belgie iets houden want op latere leeftijd is het toch wel aangeraden om hiet iets te houden ivm hospitalisatie,zorgverzekering,enz
Alle info is natuurlijk welkom he
mvg
Ga 29 mei naar St. Jean Pied de Port in Frankrijk en loop de Camino naar Santiago de Compostela.Heb 5 weken voor uit getrokken. Grt Stef
Wij vertrekken in september voorgoed naar Lanzarote. Zijn wel man en vrouw wat je noemt “op leeftijd”. Resp. 57/60 jaar ! Gaan daar dan ook heen om nog te werken en hopen dat dat mee zal vallen iets te vinden, maakt eigenlijk niet uit wat, als wij maar wat om handen hebben. Zitten al wel in de voorbereidingsfase ivm alles uitzoeken etc.
Als iemand nog tips heeft of eventueel mensen kent die daar ook wonen, zou ik dat leuk vinden contact mee te hebben.
Vriendelijke groet, zebrBeatrice
Goede avond,
Wat leuk dat u naar lanzarote verhuist,Ik ga er elk jaar overwinteren,Nov/dec/en ben van dezelfde leefijd.Ik ken daar best wel veel mensen.Ik doe nog altijd aan sport.En er is een loopclubbje daar: lanzarote runners-alle leeftijden.En er is ook een info centum,waar je informatie over het eiland kunt vinden-Klik maar eens op lanzarote info:activiteiten. Alvast veel plezier bij de voorbereidingen,Het klimaat is er heerlijk.Mischien zie ik u daar ?! GROETEN van henriette
Ja echt een aanrader,veel plezier op jullie vacantie
ik ben net terug van een 15 daags verblijf in de omgeving van malaga.
Na 2 weken reis ik terug ,heb namelijk een apartmend gehuurd in Rincon de vitoria (aneta golf).ongeveer 20km van Malaga.
Mijn bedoeling is om daar te gaan wonen,heerlijk weer en zeer mooie streek.
Ik wens aan alle een leuk verblijf daar en altijd welcom
Hasta luego
Chris
ik woon er al