#Zebr
Hallo Beatrice,
Ik ben kort geleden terug gekomen van 1,5 jaar Lanzarote. Als je vragen hebt kan je voor (bijna) alles bij mij terecht. Als je prive wilt mailen kan dat ook naar [EMAIL=“gjbrits@gmail.com”]gjbrits@gmail.com.
Gr.
#Zebr
Hallo Beatrice,
Ik ben kort geleden terug gekomen van 1,5 jaar Lanzarote. Als je vragen hebt kan je voor (bijna) alles bij mij terecht. Als je prive wilt mailen kan dat ook naar [EMAIL=“gjbrits@gmail.com”]gjbrits@gmail.com.
Gr.
In juli, even een weekje Madrid en Toledo. (Jammer, dat het pas maart is;)
Groet,
Ton
dit jaar geen Spanje: we gaan naar Argentinië! In Tordesillas hebben we gezien hoe Zuid-Amerika verdeeld werd, in Argentinië naar de plaats waar ze weer onafhankelijk zijn geworden van Spanje, dan is het cirkeltje weer rond.
Wij reizen elk jaar naar Spanje.
We hebben 10 jaar lang in Calpe een villa gehuurd: zalig !!
We ondervonden dat het daar steeds drukker werd, veel nieuwe hotels en appartementen worden er gebouwd, eigenlijk jammer !
Nu trekken we er met onze Mobil op uit: o.a Barcelona, Andalusië…
Dit najaar vertrekken we opnieuw voor enkele weken naar het zuiden: Gabo de Gata…schitterend, je waant je er alleen op de wereld !
Zo’n pure natuur, rustige mensen die veeeeeeel tijd hebben.
We genieten er altijd opnieuw met VOLLE teugen.
Ja hoor, eens het nieuwe jaar begint tellen we af…
We zullen er zijn van juni tot september en weer voor het eindejaar!!!
En over een 10-tal jaren gaan we er wonen!!!
Hasta luego!
Ik ben er al, toch op de Canarische Eilanden. WIl wel graag Bilbao bezoeken na de zomer.
Voor het eerst naar Salou toe in Augustus :zon02:
Andalusië is prachtig! Als je een goed georganiseerde rondreis zou willen maken kun je bijvoorbeeld eens kijken bij de reisorganisatie Tejeda Travel. Zij bieden naast rondreizen met de huurauto ook de optie om met het openbaar vervoer te gaan. Lekker makkelijk en comfortabel.
ja ik ga naar de gran canaria
van 9 juni tot en met 23 juni
:vak02:Ja zeker ga ik naar spanje! Viva espana! Ole…Ik ben er al! het is hier al zomers warm!28 graden +:dag:
Hallo wij hebben ook plannen om er over een paar jaar naar toe te verhuizen, wonen nu nog in Belgie maae willen graag in de buurt van de costa wonnen wel iets meer naar binnenland. Waar woont u als ik mag vragen? Gr Greetje
Wie ik? Wij wonen in Caspe - Zaragoza in Aragon.
Dat is zo’n 1,5 uur landinwaarts.
Wij tellen af naar september, eindelijk vakantie, 9 dagen naar Mazarron, Murcia.
Eigenlijk willen we daar iets kopen om later, als we niet meer hoeven te werken, meer tijd te besteden in Spanje.
Liefst van al zou ik er nu al volledig gaan wonen, maar we hebben hier een goede zaak en zien eigenlijk, gezien de economische situatie van Spanje, helaas geen toekomst voor onszelf en de kinderen in Spanje wegens geen werk.
Na té lang niet naar Spanje te zijn geweest, gaan we in oktober een lang weekend naar Madrid! Wegens een concert van m’n favoriete band.
Toevallig bij de kaartverkoop Madrid tegengekomen, “oh daar ben ik nog niet geweest” en de kaartjes waren nog te koop voor een zaterdag…Bingo!
Daar hoefde ik niet lang over na te denken.
Ben vaak in Spanje geweest, eigenlijk bijna overal wel behalve Madrid dus… werd wel tijd
Jaja nog twee weken en dan naar Salou
van 11 juli tot 13 juli naar Barcelona en dan een week naar Salou Van luchthaven Barcelona naar Barcelona gaan we met de bus Ben nog wel aan het uitkijken hoe ik moet reizen van Barcelona naar Salou en van Salou naar luchthaven Barcelona
Is de trein niet makkelijker?
Kan zijn Ik ga er dit weekend werk van maken
wij gaan in nov.voor het 20 e jaar naar Torremolinos. Vroeger maanden,nu 4 weken:
:zon02::zon02::zon02:Jazeker, zoals ieder jaar, naar CALPE voor 3 maanden en dit van 15 dec tot eind maart.