Ga jij in 2023 naar Spanje?

Een nieuw jaar is weer aangebroken, namelijk 2023. Daarbij zijn dan misschien reisdromen die wellicht dit jaar uit kunnen komen. Misschien is jouw droom wel om naar Spanje te gaan en komt die droom voor jou uit in 203. Dus ga jij in 2023 naar Spanje?

Breng je stem uit en licht eventueel hieronder toe!

Vanaf volgende week een halfjaar naar Valencia voor stage!

15 April de Via de la Plata lopen van Zamorra naar Leon in 5 dagen!

Op 2 juni met een charter naar Jerez de la Frontera. Twee nachten ter plaatse met een uitstap naar Cadiz. Daarna met de trein richting Sevilla (4 dagen) en terug voor één nacht Jerez. In september 12 dagen strandvakantie op Gran Canaria (Maspalomas)!!

Gaan dit jaar met de camper via Nrd. Spanje ( Galicie ) naar Portugal om via de Algarve , Andalusie en centraal Spanje terug te keren! Gaarne aanbevelingen v.w.b. route’s en bezienswaardigheden!
B.v.d. B@rt.

Jaha, begin mei gaan we op weg. Eerst naar Barcelona, dan Valencia, vervolgens richting Cordoba, Malaga, de Rock en dan via Sevilla Portugal in. Velvolgens naar Quarteira waar we een 10-tal dagen verblijven om de zuidkust te bezoeken. Dan door naar Lissabon, Porto en weer Spanje in naar Santiago de Compostella. Via de noordkust gaan we dan weer het binnenland van Frankrijk in naar onze “oude” stek Anduze. Daar verblijven we ook weer 14 dagen om daarna weer naar huis te rijden. Alles met auto en caravan, op ons dooie akkertje. Het is ons pensioen jaar, dus het mag gerust 2,5 maanden duren. Lekkelllll!!!

Wij gaan in mei naar malaga.
Een weekje uitrusten en zonnen.

Hallo Wilfried,

ich war im vergangenen Sommer in Sevilla und habe dort einen Sprachkurs abloviert. Gewohnt habe ich bei einer alleinstehenden Dame. Diese Art von Urlaub hat mir so gut gefallen, dass ich auch in diesem Sommer einen Kurs besuchen werde. Ich habe mich für Cádiz entschieden und bin jetzt auf der Suche nach einer günstigen Reisemöglichkeit. Auch ich möchte entweder über Sevilla oder Jerez reisen, aber mit möglichst wenig Zwischenstopps.
Mit welcher Gesellschaft fliegst du und von welchem Flughafen aus. Vielleicht hast du für mich eine Website mit Infos hierzu.

Saludos, Elke

We booked a flight from Brussel to Jerez by http://www.jetairfly.com/nl/ . We’ve paid 2 x 69€.
greetings

Wij vertrekken op25 Maart voor 3 maanden naar Spanje.

Wij gaan met de zomervakantie 6 weken naar Spanje in de buurt van Murcia. Wij hebben daar een huis, omdat we er 1,5 jaar gewoond hebben, maar is nu ons vakantiehuis.

ja heb al geboekt ga in september weer naar malgrat de mar. o.a. vriendin bezoeken maar ook genieten van zon zee en barcelona natuurlijk heerlijk nu al zin in.

ja, zeker ga ik dit jaar naar Spanje. Samen met mijn partner start ik een nieuw leven en werk in Catalonië. We gaan daar B & B en Vitaliteitsweken in Yurts aanbieden. In mei gaan we open. Reuzespannend allemaal. Kijk maar op: www.ontspan-je.nl Miranda

Al heel wat in spanje geweest. Het hele land door met de rugzak of in een oude citroen AX van baskenland tot aan santiago de compostela om vervolgens af te zakken naar portugal en via andalusie weer terug. Ook in Valencia gewoond een half jaar en nu ga ik voor een half jaar werken in Catalonie (bij girona). @ Miranda: dat klinkt heel gaaf. Komen graag een keer langs als we in de buurt zijn.

Wij gaan van de zomer naar Salou toe :slight_smile:

Ik ga over een paar maanden weer naar het prachtige Nerja. Ga kijken of de huizen die ik op internet zag wel geschikt zijn en aan mijn eisen voldoen. Ga nog niet beslissen of ik iets ga huren of kopen om over een paar jaar daar definitief in te gaan wonen.
Ben verliefd op Nerja, maar wil ook andere plaatsen tussen Nerja en Malaga bekijken.

Kan al bijna niet meer wachten! De maand april naar spanje om vrijwilligerswerk te gaan doen onder Valencia. :slight_smile: Zo veel zin in!

@Lagavita je bent van Harte welkom :dag:

Wij gaan in september a.s voor de 5e keer naar Hotel Sol d’Or te La Pineda de Salou.Het is een leuk hotel met lekker eten,alles schoon en lekker dicht bij het strand en de zee.Ook La Pineda is een leuk plaatsje met een leuke boulevard met leuke winkeltjes en terrasjes.Het is er niet zo druk als in in het 4 km verder gelegen Salou.