Ga jij in 2011 naar Spanje?

Een nieuw jaar met nieuwe reisplannen! Ga jij dit jaar naar Spanje?

Stem hierboven en licht eventueel hieronder je antwoord toe!

ja voor het eerst met een motorhome j-p:zon02:

Ja ik ook met de caravan en gaan zoek na een huisje :zon02:

in de lente ga ik een weekje huizen kijken en de omgeving verkennen in Andalucia

1 like

yes, spanje staat op de reisplanner!! :cheer:
In april een verlengd weekendje barcelona
in juni midweek valencia en in september 2 weken andalucia!!
:vak02:

Si, in april/mei 14 dagen met de caravan. Ga aan de Costa Brava een leuke camping zoeken. Daarna laat ik de caravan daar in een stalling achter. Kom dan in juli voor 4 weken terug. Hierna is het voornemen om de caravan voor een jaartje weer in de stalling achter te laten en in 2012 terug te keren.

Ben eigenlijk nog wel op zoek naar een leuke camping aan zee. Het liefst bij de o zo bekende baaitjes tussen de rotsen. Daarnaast moet het niet te ver van het uitgaansleven zitten want twee jongens van 17 gaan in de zomer ook nog mee. Pa en ma willen het echter wel rustig hebben. Suggesties???
:zon02:

Vanaf vrijdag 28/01 om de veertien dagen opnieuw naar de Cantabrische kust met de surfplank op de achterbank en dit tot en met de examens van juni. Daarna één maand in juli, augustus 5 weken Peru en vanaf september tot begin december opnieuw om de 2 weken voor het weekend. Als er geen golven zijn in België moeten we ze wel elders opzoeken.

Wij zijn echte spanjeliefhebbers en zijn er dan ook al erg vaak geweest. Dit jaar gaan we er in juni/juli voor ca. 6 weken weer heen. We maken per auto een rondreis, via de oostkust naar het zuiden en dan via het westen weer terug. Mooie steden bezoeken afgewisseld met lekker luieren en lezen op het strand. Vrienden bezoeken. Lekker eten en drinken en genieten van al het goede wat Spanje te bieden heeft. Heerlijk!!!

Eind maart even een weekje naar Gran Canaria. Heb hier 20 jaar gewoond. Vanaf Eindhoven wordt nu met Ryanair gevlogen en kan men voor 115 Euro heen en terug vliegen:zon02:

Hallo,

Ik ben nu al een tijdje in Barcelona en ik vind het Spaanse leven echt top!
Mooie cultuur, heerlijk eten, prachtige stranden, leuke, vriendelijke mensen.
Er valt zoveel te beleven in deze Catalaanse hoofdstad, dat ik niet eens weet waar ik moet beginnen.
Ik denk dat hier voor iedereen wel iets leuks is!
Voor degenen die naar Barcelona gaan, neem eens een kijkje op de blog die ik bijhoud. Hier vind je de belangrijkste dingen over Barcelona, maar ook dingen waar je waarschijnlijk nog nooit van gehoord hebt!
Ik ben van deze stad gaan houden en als ik weer in Nederland ben, weet ik zeker dat ik hier regelmatig terug kom!

OHCarlos
(Oh-Barcelona)

Ja, waarschijnlijk wel, voor 3 weken, meer vakantie hebben wij niet.
Ik begrijp niet hoe jullie het doen om er 6 weken op uit te trekken!

Ik plan een weekje ‘huizenjacht’ om later dit jaar terug te keren.
groet

Dat ga ik vanaf volgend jaar ook doen ergens rond Malaga. Kijk al steeds op internet wat er zoal te koop staat daar.

Ik wil er ook op huizenjacht. Waarschijnlijk volgend jaar een 3 maand iets huren tijdens de wintermaanden in de streek rond Vinuela. Als iemands tips heeft …

Ik heb in de rubriek “wonen en werken in Spanje” een topic geopend genaamd “Een huis zoeken in Andalucia” met een aantal links met huizenwebsites

www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=110002

1 like

Zeker!! Lekker lang weekend naar Sevilla met nu al temperaturen van rond de 25 graden…
Heerlijk koude San Miguel met een paar tapas…

Proost

Vandaag over 2 weken vertrek ik naar de Costa Brava voor een half jaar. Ik ga daar voor 6 maanden op camping El Delfin Verde in Torroella de Montgrí werken via VacanSoleil.

Ja, doe ik niet vaak maar vorig jaar goed bevallen, 2 steden bezoeken Sevilla en Cordoba en daarna trektocht te beginnen in Competa.

Ik ga 10 juli naar Valencia voor 2 weken om Spaans te leren en de stad te verkennen! Ben zelf al meerdere malen in Sevilla en Barcelona geweest en wilde nu iets anders. Ik ga alleen maar heb in elk geval dagbesteding (taalcursus).

Zou je achteraf je bevindingen kunnen meedelen? Ik ben ook op zoek naar een taalcursus in die streek. Alvast bedankt.