Wie heeft er zin om deze zomer één of twee weekjes naar Spanje te gaan?
Ik ben Maartje, 31 jaar en ik hou erg van reizen. Het lijkt me leuk om met één of meer enthousiaste mensen van ongeveer mijn leeftijd (25-35 jaar) op reis te gaan. Ik spreek goed Spaans en wil graag naar de zon :zon02: dus vandaar dat Spanje mij een leuke bestemming lijkt!
Omdat ik in het basisonderwijs werk, kan ik vanaf eind juli op vakantie. Waar precies in Spanje weet ik nog niet, dus ideeen zijn welkom! Ik hou wel van afwisseling tijdens de vakantie en wat mij betreft hoeven we niet per sé op één vaste plek te blijven - een beetje rondreizen lijkt me ook wel wat. Ik moet alleen wel een beetje op m´n budget letten…
Wat ik graag doe op vakantie: allerlei activiteiten ondernemen, maar ook lekker ontspannen, plaatsje bezoeken, al die boeken lezen waar ik anders nooit aan toe kom, ´s avonds een terrasje pakken, een middagje strand, gezellig uit eten, dat soort dingen. Voor mij is het belangrijk dat er gelachen wordt en dat je plezier hebt samen. :hihi:
Lijkt het je wat, dan lees ik graag je reactie op dit forum!
Zelf zou ik deze zomer ook graag rondreizen in Spanje. Meerbepaald in Andalusië. Ik zou er Granada, Sevilla, Cordoba willen zien. Dat is zo ongeveer het plan. Natuurlijk weet ik niet of dit in een tijdspanne van 2 weken lukt. Ikzelf dacht aan 3 weken vakantie.
Zelf ben ik leerkracht secundair onderwijs (in België) en hou van rondreizen, culturele uitstappen met hier en daar wat ontspanning en sport tussen. Ik moet het deze zomer ook lowbudget houden en heb voor 3 weken rond de 1100 euro gebudgetteerd. (Rekening houdende met de prijzen in de hostals.)
Misschien kun je zelf je plannen nog wat verduidelijken naar reisdata en dergelijke toe? :dag:
Ooook ik wil graag nog deze zomer erop uit,
hoe is de animo, en heb je al iets concreets?
Zelf ben ik 29 Jaar uit Etten-Leur en is de richting niet echt van belang.
Rhodos,gran canaria, tenerife, costa brava klinkt allemaal leuk…
Natuurlijk is het pas echt gezellig met de mensen om je heen.
Ik hou van activiteiten,terrasje,strand,avondje erop uit, en geen gezeur ;). lekker genieten dus.
Maar umm, ik hoor eerst graag van je…
Zodat we mogelijk dit nader kunnen bespreken.
ik ben jada uit amsterdam, ben 29 jaar, werk zelf op de hogeschool van amsterdam. mijn vakanties zijn dus ook in juli vanwege school.
ik wil graag ook 2 weken op vakantie, maar mijn vrienden kunnen niet hebben kinderen en mijn vriend durft niet te vliegen die heeft een angst, mijn zussen hebben al geboekt en gaan op andere tijden. en ik zit gebonden op juli>
dus als je het wat vindt zou ik het heel erg leuk vinden, wil graag naar zuid spanje. zoals malaga, torremolinos, marbella bezoeken etc.
als je het wat vindt kan je op mijn profiel kijken,
anders hoor ik het wel.