Wie wil mee op vakantie Spanje in de zomer

Hallo,

Wij (2 meiden van 17 en 19 jaar) zoeken nog 1 a 2 reisgenoten om in de zomer van 2010 naar Spanje te gaan. Het liefst zouden we gaan in week 33/34.

Lijkt het je leuk om mee te gaan laat dan even een berichtje achter.

Lieve dames,ik zou graag jullie willen vergezellen,maar ben bang dat mijn leeftijd (55jr.jong) jullie afschrikken of…?Ik kom al ruim 40 jaar in Spanje en altijd met auto+caravan,zelfs 2 x per jaar.Mijn ex.echtgenote is Spaanse uit Barbate,vandaar.Ik heb zelf 5.5 jaar in Jerez/Cadiz/Algeciras gewoond en gewerkt vandaar dat mijn Spaans vloeiend is misschien een pluspunt is voor jullie?Ik hoor het wel en succes verder!Reggy.xx :dag:

waar in Spanje willen jullie naar toe gaan?

hoii, ik ben een 17-jarig (bijna 18) meisje! Ik vroeg me af waar jullie graag heen willen in spanje? ikzelf ben er vanaf kleins af aan al vaker heen geweest dus heb er goede herinneringen aan! :slight_smile: willen jullie vooral uitgaan en naar zoiets als lloret de mar, of meer een combinatie van allerlei dingen?
groetjes!

hoi hoi,

ik ben zelf een meisje van 17 jaar en kom uit Utrecht en ik zoek ook een paar jonge meiden die naar Spanje willen… Eindelijk :slight_smile:
Waar willen jullie heengaan in Spanje?

Groetjes Camille

hoi vanuit het zonnige spanje,ben een slanke man van 50 wonende aan de spaanse costa en mischien kan een gids zijn praat vloeiend spaans en geef graag meer inlichtingen en kan zelfs voor de reis zorgen voor een leuke meid die van avontuur houd [EMAIL=“marcfromspain@hotmail.com”]marcfromspain@hotmail.com groetjes uit spanje

Bedankt voor alle reacties!
Ik ben al een hele tijd niet meer op deze site geweest.
We willen graag naar Malgrat de Mar…
Hier zijn we al eens geweest en dit stond ons heel erg aan…

Het was en gezellig maar toch rustig, er liepen niet steeds dronken mensen over de straten… Maar je kon er toch goed stappen…

Als jullie nog steeds interesse hebben mogen jullie een prive bericht sturen…