Ik wil naar Spanje op vakantie met een groep meiden, het is goedkoper en het kan gezelliger zijn. Ieder zijn gang gaan staat voorop!!..als het klikt eventueel meer acties samen ondernemen!
Ik zelf ben 25 en ben op zoek naar reisgenotes van 20 tot 30 jaar ongeveer. Meiden met gevoel voor humor, avontuur en met lef en pit hebben mijn voorkeur. Wie durft het aan??
Ik kan in de periodes 12 juli- 3 augustus of 16 augustus- 1 september en jij??
Ik wil graag een appartement huren zodat we echt ons eigen plekje hebben en af en toe kunnen koken.
Ik bedoel geen kinder vakantie zoals Salou, Tenerife enz…en dat het alleen om scoren gaat. Barcelona heeft mijn voorkeur!
Dat is een goed idee van je!
Ik zelf ben ook op zoek naar meiden (rond die leeftijd) om in juli (ongeveer 2 weken) weg te gaan. Zelf lijkt mij richting Torremolinos of Rimini leuk. Ik ben lang weekend in Barcelona geweest dit jaar, was erg leuk. Ook wil ik er wel een keer heen in de zomer.
Het is moeilijk om een beetje leuke meiden te vinden (ook in vriendenkring) die ongeveer zelfde dingen leuk vinden. Ik hou ervan om veel op het strand te liggen (zomers) en 's avonds stappen. Met dat stappen bedoel ik niet stomdronken worden en scoren maar.
Heb je al meiden die meegaan (vrienden)?
Ik ben ook 25 jaar en wil erg graag op vakantie. Ik kom uit Den Haag. Ik hou van uitgaan en lekker uit je bol gaan(op een normale manier).
Ik kan vanaf juni tot en met juli.
Heel toevallig had ik net al contact via de email met Doedamoppie via een andere site.
Ook ik ben wel geinteresseerd, ben 22 jaar, arme student die wel van gek doen houdt.
Mijn interesse gaat vooral uit naar de periode eind juli-begin augustus.
Groetjes Ellen