Reisgenoot Zuid-Spanje gezocht juli/augustus 2008

Hoihoi,

Ik zoek een leuk reisgenootje voor een heerlijke vakantie in Zuid-Spanje. Het gaat om de maanden juli en augustus en ik ga het liefst 2 weken. Mijn ideale vakantie bestaat vooral uit zon, strand/zee, uitgaan, terrasjes pakken en excursies maken, lekker standaard dus. Ik ben geen Salou-type dus wil wel naar een plaats waar nog wat van het oorspronkelijke Spanje over is. Ik zoek een gezellige meid met humor met de leeftijd van 19-30. Ik ben zelf 23 en woon in Amsterdam.

Ik hoop wat van je te horen!

Groetjes Anne

Hi Anne!

Volgens mij zijn we naar hetzelfde op zoek :slight_smile: Ik heb een tijdje geleden een oproep geplaatst met ongeveer dezelfde inhoud, maar dan als voorstel Italie. Spanje lijkt me ook erg leuk, maar inderdaad ajb geen Lloret/Salou/enz. Maargoed, ik ga ook voor de standaardvakantie: combi van zon, strand, uitgaan en uitstapjes. Lijkt me helemaal prima!

Mijn naam is Jennifer, ben 28 jaar en woon in Leiden.

Hoop wat van je te horen!

Groetjes!

Hoi,

Ik zelf heb ook een oproepje geplaats, wat in de richting van jou idee komt. Zeker geen Salou typje ben ik.
Ik zelf had meer gedacht aan iets verdere bestemming, maar Spanje is ook al erg leuk. Maar zelf dacht ik nu misschien ook aan Dahab in Egypte, heb er erg goede verhalen over gehoord en het schijnt er super goedkoop te zijn. En hier kan je alles erg goed combineren, voor weinig geld.
Oja, ik ben 19jaar, augustus wordt ik 20 en komt uit Zeist. Heb al wel wat reiservaring en vind het heerlijk om te reizen.

Jitske
jitsketje@hotmail.com