Reisgenootje gezocht

Ik ben v, 22 jaar en op zoek naar iemand die in augustus 2003 voor 1 a 2 weken mee naar Spanje wil. Niet naar de steden waar je je buurman nog eens tegen kunt komen, maar waar de Spaanse cultuur nog heerst. Ik vind zowel leuk om aan het strand te liggen als dingen doen/ bezichtigen en een keer op stap te gaan. Lijkt het je wat en ben je toevallig ook bezig met een Spaanse cursus? :smiley:

Hoi Hoi, :slight_smile:

Even een vraagje! Wil je perse naar Spanje toe, of sta je ook open voor andere bestemmingen?
Ik ga bijv, deze zomer naar Thailand toe. Tis wel heel iets anders maar misschien dat je dat ook lijkt. Hier onder is een link naar de reis.
Nou lijkt het je leuk dan hoor ik graag van je!

Groetjes Wendy (21) :smiley:
http://www.fox.nl/single/package/programsi…?packageid=1814

Hoi,
Ik ga deze zomer naar Portugal (Algarve) voor een paar dagen wat vrienden opzoeken die daar dan zitten en daarna ben ik van plan om o.a naar Sevilla, Granada, Malaga, Cadiz en dan vanaf Faro weer terug te vliegen.
Ik vertrek de 30e (juli) en ga 19 augustus weer terug. Zelf heb ik zo’n 2 jaar Spaans gehad op school en voordat ik naar Zuid Amerika ga, wil ik m’n niveau graag nog verbeteren. Het lijkt me leuker om samen met iemand wat door Zuid-Spanje te reizen/dingen bezichtigen dan alleen, dus laat maar weten als je interesse hebt.

Groeten
Arno, m 21 jr

Je kan me mailen of aanmelden via msn; arno_vries_de@hotmail.com

Hoi

ik ga in de zomer vacantie met me auto rond trekken in spanje.

ik ben vrij open voor nieuwe landen, dus als je interesse hebt om 2 weken in Spamje te gaan trekken, laat me dan weten.

ik ben zelf 27.
maar dit wordt een goedkopere vacantie, want benzine wordt door mijn werkgever vergoed.

dus we maken alleen voor eten en slapen wat kosten.