Reisgenoot gezocht voor relaxte zonvakantie

Omdat ik (26/v) tot begin september vakantie heb wil ik graag een weekje lekker weg, liefst naar Spanje. Ik ga jaarlijks voor mijn werk, maar dat is anders dan zelf relaxen en genieten van de zon, zee, terrasjes en alles dat bij een vakantie hoort. Ik spreek de taal, dus die barriere is er niet.

Wie spreekt dit aan en wil mij een weekje vergezellen? Ik ben qua tijd redelijk flexibel, als ik 2 september maar terug ben.

Hoi Leo,

Ik heb zin en tijd voor een weekje tussen 8 en 25 augustus. Heb een auto, maar vliegen of treinen is ook prima. Als je een leuk idee hebt laat maar horen!

Stefan

Hai Stefan,

Het liefst ga ik met het vliegtuig, in uiterste nood met de auto, maar treinen is geen optie.
Ik heb al enkele mails gehad, mijn voorkeur gaat eigenlijk uit naar ook een vrouw, maar wellicht komt er een groepje uit oid. Hou het topic in de gaten :slight_smile:

Groetjes,
Leonie

Oh, sorry had niet gezien dat je 'n vrouw was, haha, dacht dat je Leo heette maar zie nu dat 't Leonie is. Anyway, 'k houd 'm in de gaten als d’r een groepje uit komt kan ik altijd aansluiten.

Stefan

Heey allemaal,

Vrijdagmiddag spreek ik met een andere jongen (22) van deze site in Sneek af om een vakantie te bespreken en kennis te maken.
We willen naar Spanje (Ibiza/Mallorca) of Portugal (Albufiera), dat maakt ons niet zoveel uit.
Vertrekdatum zal rond 9/13 augustus zijn voor een vakantie van ongeveer 10/11 dagen.
Voor wie het leuk lijkt om vrijdag ook te komen, laat het maar even weten.

Groetjes,

Rick (24)