Dit jaar op vakantie naar Spanje?

Nu iedereen op dit moment bezig is met het plannen van de zomervakantie is de vraag natuurlijk waar ga je dit jaar heen? Toch (weer) naar Spanje of maar een keer dicht bij huis? Of misschien juist wel verder van huis dan normaal.

Wat ga jij dit jaar doen in de zomervakantie? Stem hierboven in de peiling en licht je mening hieronder toe!

Ik ben toevallig net bezig om mijn zomervakantie rond te maken. Meestal gaan we op vakantie in “eigen” land. Dit jaar wordt het Mallorca. Ik heb hier ooit 5 jaar gewoond en we gaan na 14 jaar voor he eerst weer terug. Ben reuze benieuwd!

Wij reizen medio maart met de camper naar Zuid-Portugal langs de Spaanse costa’s tot aan Valencia :dag:. Dan richting Cordoba en Sevilla. Na een bezoek aan de A1GP race in april op het nieuwe circuit van Portimao in de Algarve via Lissabon op het gemakje huiswaarts. Na een week of vijf weer terug in Middelburg. We zijn wel eerder met het vliegtuig in Spanje geweest (Barcelona en Malaga), maar nog nooit door het binnenland getrokken. We zijn benieuwd.

Dit jaar net als vorig jaar naar San Fulgencio,heerlijk rustig en lekker warm.
Kortom: genieten!

Ik ga zoals elk jaar naar spanje voor 3 maanden vanaf maart tot juni.
Wij gaan steeds naar de costa’s omgeving van tarragona.
steeds op camping wij verblijven steeds op de camping TORRE DEL SOL.
Als iemand nog informatie heeft van interesante bezoeken in de omgeving
graag zou ik wel ingelicht willen worden. info is altijd welkom.
Dank u en tot wederhoren
swa

verleden jaar in mei rondt salou geweest in valls
nu naar rosas of om streken maar in juni

Ik woon en werk nu al een tijd in Spanje, Barcelona. En er zijn natuurlijk veel meer steden in Spanje dan Barcelona maar ik ga mijn vakantie naar een ander oord plannen. Iets verder weg, Latijns Amerika ofzo! :smiley:

grtz!

Ik ben nu voor een half jaar in Spanje (barca).
Daarvoor 1 x een stedentrip Barcelona voor een weekje.

Ik heb eigenlijk nog nooit een zon/zee/strand vakantie gehad in Spanje :vak02: