Veel mensen gaan alleen in de zomer naar Spanje. Hoe vaak ga jij richting het zonnige Spanje? Ook alleen in de zomer? Of misschien wel vaker?
Stem en licht hieronder je antwoord toe!
Veel mensen gaan alleen in de zomer naar Spanje. Hoe vaak ga jij richting het zonnige Spanje? Ook alleen in de zomer? Of misschien wel vaker?
Stem en licht hieronder je antwoord toe!
Wij gaan meestal in het voorseizoen juni en september.
Ik ga zoveel mogelijk naar Gran Canaria,mijn Dochter en kleinkinderen wonen daar en ik hoop er tegen het eind van dit jaar weer zelf te wonen.
O.K het is niet al "goud wat er blinkt"maar toch tegenwoordig wel beter dan Nederland.
Aangezien we pas in het eerste (anderhalf)jaar zitten kan ik nog niet veel zeggen over de toekomstige jaren, maar het is wel heerlijk om gedurende de vakanties de schoonfamilie op te zoeken. Mijn Spaanse vriend en ik hebben elkaar leren kennen toen ik een semester aan het studeren was in Castellon de la plana (febr-jun’08) vervolgens hebben we elkaar in de zomer weer opgezocht, hij naar NL - ik terug naar Spanje, toen hij in Sept. besloot om een Engelstalige HBO-opleiding in NL te gaan volgen. “Wow, en dat terwijl de meeste Spanjaarden Engels hélemaal niks vinden” Hij volgt nu de Intensive Language Course om het Engels onder de knie te krijgen om per Sept’09 te mogen beginnen. Vandaar dat we zo vaak mogelijk terug gaan naar Spanje = heerlijk! Onze toekomst ligt hopelijk in de regio Valencia, eerst school afmaken!
Wij zijn in het gelukkige bezit van een eigen huis in Spanje. De bedoeling is dan ook om later 8 maanden in Spanje te zijn en 4 maanden in Nederland.
Waarom Spanje:
:zon02:
ik ga meestal 2x naar spanje in het voor seizoen juni en na seizoen augustus/september
Ik woon in Spanje, Barcelona. (voor een half jaar)
Hiervoor ben ik 2 keer eerder in Spanje geweest.
Groetjes
2 keer:vak01:
meestal een keer of drie:
in mei iets bekijken (bv. Barcelona, Madrid, de kathedralen van NW-Spanje);
juli/augustus Costa Blanca;
oktober paardrijden op Ibiza.
Nog een paar jaar werken en dan overwinteren!:zon02: