Ga jij cityshoppen tijdens de kerstperiode?

Ga jij tijdens de kerstperiode cityshoppen,en waar trek je naar toe?
Hierboven kan je stemmen in de peiling,eventueel kan je hieronder je stemgedrag motiveren![

Ik heb ‘anders’ gestemd, want ik ga naar Moskou! :hihi:

Ik hoop te shoppen in Cairo. Maar dan moet het wel een beetje rustiger zijn dan dat het nu is… Ik ga hoe dan ook naar Egypte, mijn definitieve plan ligt nog niet vast.

Op vakantie of om specifiek te gaan shoppen in Moskou?

Ik ga beslist niet alleen om te shoppen. Ik vind het echter heerlijk om rond te dwalen over oosterse markten. Vaak koop ik niet meer dan wat kruiden en soms een sierraad, maar de geuren en de kleuren vind ik dus geweldig! Lekker tussen de mensen zijn en foto’s maken.

Aangezien m’n tas al vol zal zitten zal ik geen grote aankopen doen.

Ik heb ‘anders’ gestemd. Ben er nog niet helemaal uit en moet ff kijken of het kan, maar mss zit ik de kerstdagen in Udon Thani…al zal ik er weinig van merken dat het kerst is :smiley:

Waarom denk je dat ik naar het middenoosten ga???

Het is inmiddels al heel lang geleden dat ik tijdens kerst in een niet-moslimland was. De laatste keer was 5 jaar geleden, in het Budhistische Myanmar. Ook daar geen kerst gevierd :wink:

Ik zit bij mijn lieve vrouwtje in San Francisco met de kerst. Niet specifiek om te shoppen dus, maar wel aan de andere kant van de wereld!

Hey Georgy
Ik ga naar London MAAR niet voor te shoppen, weet je…“been there, done that”; 1 keer in mijn leven gedaan en het was de eerste en de laatste keer ! hééél zeker !
Ga jezelf en dan ziet je met je eigen ogen waarom. Nooit niet meer !
Een reptielachtige gegroet,
van Sopirla>>>

Ben vroeger ook eens geweest tijdens de kerstperiode in Londen,vond het eerlijk gezegd heel gezellig.

Ik ben blij voor je, maar voor mij de gordijn is gevallen. ik heb iets speciaal voor je, i.v.m. je droom; ik zal een PM sturen (lees het, anders zou kunnen dat je spijt hebt.
Groetjes
van een reptiel>>>

Voor een lange ‘vakantie’ waarin ik ook ongetwijfeld een aantal keer zal gaan shoppen.

Hey Danechka
Het klinkt misschien raar voor een vrouw, maar ik HAAT winkelen !
Als ik iets nodig heb, heb mijn PC en hij doet de rest.
Ik ga nooit winkelen, NOOIT.
Simpel en efficiënt !
Een reptiel:kus:

:chin:Ik hoop dan in Thailand te zijn en te genieten van mijn :wub: ,familie en vrienden maar kerst zegt ze helemaal niks:THAILAND::cambodia:

…en terecht, vind ik ! Ik HAAT feesten, verjaardagen (mijne inbegrepen), doopfeesten, begrafenissen en “name it” !
Ik verdraag sommige en andere (zoals mijn verjaardag, waar je nooit de jarige bent, want je moet de mensen voorzien van alles en nog wat…) en…waarom moeten we zo hypocriet zijn en doen alsof we ons te pletter amuseren ?

Is er iemand die me kan overtuigen dat ik ongelijk heb? Ik wacht nog steeds…

Groetjes van een bibberende reptiel (ik ga de verwarming wat hoger zetten)
Sopirla>>>

En ga je dan ook cityshoppen in Udon Dave,of juist je vrienden gaan bezoeken? oja geloof dat in Thailand geen sneeuw valt als ik het juist heb?:smiley:

Neuhhhh, niet echt cityshoppen in Udon…vast wel ff de shoppingmall in voor een MK’tje of Dairy Queen…

Nee, dit jaar wordt het zeker geen witte kerst voor mij, maar kerst bij een graad of 30-35…

:chin:Ik weet het niet helemaal zeker maar in het uittersteNoorden was er sneeuw meen twee jaar geleden.:thailand::cambodia:

Waar was dat ergens Fransjes?
Weet wel dat het soms heel koud kan zijn in sommige plaatsen in het noorden van Thailand!
Moet het even opzoeken!

Wat nu? Wil je naar Lapland gaan? Je…een verslaafd van Thailand naar Noorden? Ik ben zeker dat je het verschil héél goed kent…