Noorden van Thailand neem ik aan. :biggrin:
In Lapland zal er ongetwijfeld genoeg sneeuw liggen, ik zou er ooit wel een sneeuwpop willen maken.
Daar kan het dikwijls bitter koud zijn in sommige plaatsen in het noorden van Thailand.
Toen ik verleden jaar met de trein arriveerde in Chiangmai(6:00am)moest ik een sweater aantrekken om de koude te trotseren.brrrrr.
Haha, een sweater? Mm, Ik weet eigenlijk vrij weinig over Thailand en dergelijke temperaturen, maar ik zou niet direct een link tussen “sweater” en “Thailand” leggen.
Ga je trouwens zelf nog ergens Christmas Shopping doen, georgessiam?
Ik ben een reptiel, dus koudbloedig; anders, ga ik naar Thailand, lekker warm…fantastisch land…>>>
Misschien een dagje naar Keulen,wie weet?Normaal zou ik in die periode in Thailand moeten vertoeven,maar ergens is er een kink in de kabel gekomen.
Keulen is mooi voor shoppen maar de Kerstmarkt in Dresden overtrof mijn verwachtingen.
Naar het schijnt, die van Düsseldorf, zou nog mooier zijn…niet geweest, il heb ergens gelezen.
We gaan naar Londen, mijn zus bezoeken, na 6 jaar en daar gaan we de Kerstmis vieren.
Tot later, Paulie:kus:
Heeft er al iemand geshopt in Praag,en hoe was de sfeer daar?
Nu ik denk dat je daar heel goedkoop kleding kunt kopen of heb ik het mis?
Ik ben in Praag geweest, maar niet rond de kerst. Praag is in ieder geval een leuke en gezellige stad. Geen idee overigens of je er goed kleren kan vinden…
Riga rond kerst is ook een aanrader. Het is heel vroeg donker, het is best koud, maar overal is alles mooi verlicht. Echt heel sfeervol. In Letland heb ik ook niet veel gewinkeld, maar er waren wel veel leuke boutiekjes met (gebreide) kleding tegen de kou.
Typisch amerikaans dit artikeltje wat ik heb gevonden op het internet!
Amerikaanse vrouw zet pepperspray in om beste koopjes te bemachtigen.
**Dat Amerikanen ver gaan om de beste koopjes binnen te halen op de zogeheten Black Friday, de dag na Thanksgiving, is al langer geweten. Maar een vrouw uit Long Angeles ging gisteren wel heel ver, door haar medeshoppers met peperspray te bewerken. Dat schrijft de krant Los Angeles Times.
Op Black Friday schotelen winkels en winkelketens fikse kortingen voor, soms tot wel 70%. Voor vele Amerikanen betekent Black Friday dan ook het begin van hun kerstaankopen. Zo ook blijkbaar voor de vrouw uit LA. In een WalMart-winkel in Porter Ranch spoot ze pepperspray in het rond om als eerste aan het rek met sterk afgeprijsde videospelletjes te kunnen staan. Twintig andere klanten, onder wie ook kinderen, werden bewelmd door het gas.
**
Oh those Americans… :drugged:
Het moet toch niet gekker worden.
Neem me niet kwalijk maar die “dame” lijkt tamelijk gestoord, en zou niet in openbare gebouwen mogen komen . Isoleercel lijkt toch beter. Nu pepperspray en wat zal volgen…
Maar om ontopic te blijven Wenen is ook de moeite waard voor kerstinkopen en meer.
Awel, fijne collega’s, daarom ga ik nooit in een winkel binnen ! Nooit !
Ik regel alles via internet en wat ik nodig heb of mooi vind, komt mooi aan de deur geleverd.
Ik zie geen reden om in een winkel te gaan.
Misschien klinkt een beetje speciaal, maar ik HAAT shoppen !
Mijn Kerstshopping is al ter plaatse, bij mijn zus, in London, geleverd door de Engelse firma en mooi verpakt.
Wat wil ik meer ? Simpel en geen parkeerboete, geen diesel verspild en helemaal ecologisch.
Groetjes
Sopirla >>>
Ik heb anders gestemd nl. thuis blijven, het zou een straf voor mij zijn om te moeten gaan shoppen met die dagen, veelste druk.
Nu eerlijk gezegd,ik haat kerstshoppen,daarstraks ben ik naar de winkels geweest op de Meir in Antwerpen om kerstinkopen tedoen.(geschenken voor mijn familieleden)
Het is dikwijls moeilijk om te kiezen,je kan het nooit op de man vragen wat ze willen als kerstcadeau.
90% van de cadeaus komt uit China, Hong-Kong, Singapore, Japan of Taiwan.
Leve online aankopen ![]()
NO WAY ! ik haat winkelen ! trouwens, ga ik nooit shoppen; alles komt binnen via internet: gemakkelijk, geen rijen aan de kassa, bestel enkel en alleen wat ik moet hebben; simpel, niet?