Wie heeft er ervaringen met Travel troef?
Volgens deze organisatie zijn zij het goedkoopste. Dit klopt ook als je gaat vergelijken. Zelfde reis kan tot 500 euro goedkoper dan bijvoorbeel bij neckerman. Heeft iemand als eens bij hen geboekt? Koop je geen kat in de zak?
Graag reactie!
Wij zijn in december naar Gambia geweest met traveltroef. Deze reisorganisatie beloofde ons een vakantie voor dezelfde periode in hetzelfde hotel tegen 700 euro per persoon minder dan bij Neckermann België. Met een klein hartje hebben we daar dan ook geboekt, en alles is prima verlopen. Even kregen we toch de schrik te pakken toen we 3 weken voor vertrek nog niets gehoord hadden. Maar ongeveer een dag of 10 later hadden we onze tickets op de pc staan. Onze volgende reis boeken we zeker terug via traveltroef.
Hartelijk dank. Wij denken nog na of we bij hen boeken. Hebben namelijk ook negatieve reacties gelezen op internet. Nogmaals bedankt!:dag:
Kun je misschien vertellen waar je die negatieve reacties hebt gelezen? Denk er ook over om via traveltroef te boeken, maar twijfel nog. Kan zelf niet zoveel info vinden. Wel over vakantiekaart (heet nu anders), maar dus niet over travel troef
Alvast bedankt
Hoi Dees,
Ik heb via google van alles ingetoetst en kon ook niet veel vinden.
Ik weet niet op welke site het was maar er waren 2 ex klanten die behoorlijk pissig waren over de manier waarop ze behandeld waren.
Volgens de een hadden ze helemaal geen 5% korting gekregen maar was het veel minder. De ander was boos over het feit dat hij bij verschillende vragen totaal ‘geen thuis’ en totaal geen service gekregen had en adviseerde via de gewone weg te boeken. Hier krijg je tenminste service zei hij.
Wij hebben inmiddels toch maar gewoon via Neckerman geboekt, het is wel dezelfde reis maar de korting scheelt niet eens zoveel. We zijn bekend met Neckerman en weten zeker dat je daar de service krijgt waar je recht op hebt.
Bij die ene meneer scheelde het 700,- dat is erg veel en misschien dat wij het er ook op gewaagd zouden hebben. Maar nu met maar een verschil van 100,-, zijn wij voor zekerheid gegaan. Traveltroef is gewoon nog niet bekend genoeg en het feit dat er niet zo veel te vinden is op internet, maakte mij onzeker.
Iedereen moet gewoon zijn eigen keuze hierin maken. Dus succes!![]()
Hoi Renate,
Bedankt voor je reactie! Wij hebben inderdaad ook de gok niet gewaagd en toch maar gewoon bij het reisbureau geboekt.
Ben inderdaad zo’n onzeker typje wat graag wil weten waar ik aan toe ben :biggrin:. Dan maar iets meer betalen. Weet niet precies hoeveel het bij mij had gescheeld, maar da’s dan jammer hè :nod:.
Daarnaast vinden we het ook wel fijn dat als er toch iets is, we nog naar het reisbureau kunnen.
Toch nog bedankt voor je info!
Wie weet ooit in de toekomst…
Maar voor nu denken we er hetzelfde over!
Fijne vakantie!:vak02:
Hoi Dees en Renate,
Ik ben nu ook op dit punt beland, wel of niet bij TravelTroef boeken?
Ik jen weinig zin om in het programma van Opgelicht te komen. Ik heb de organisatie gebeld met de vraag waarom zij 5% korting kunnen geven en andere aanbieders niet. Eerst vond Ron (meneer van de organisatie) het een ‘gekke’ vraag, hij wist even niet hoe te reageren. Toen vertelde hij dat organisaties 10% comissie ontvangen op een geboekte reis, zij leveren 5% daarvan in om de goedkoopste te zijn. Dus ontvangen 5% i.p.v. 10%.
Ik ben er nog niet uit of ik ga boeken, nog maar even googlen:wereld:
Groetjes Ninke
Helaas heb ik een slechte ervaring met Travel Troef.
Ik raad niet aan om hier te boeken!
Het begon er al mee dat ze via mail (wat kost hen dat?) geen informatie uit Toeristiek over de accommodatie wilden mailen. Dit doet elke reisorganisatie zonder probleem.
Stom genoeg toch een offerte bij hen aangevraagd. Dit is nu meer dan 26 uur geleden en daarna heb ik verschillende keren gemaild wanneer ik eens wat zou horen. 1 Keer antwoord gehad dat ik geduld moest hebben en daarna kreeg ik niet eens meer antwoord.
Ondertussen lopen we de kans dat het vliegtuig/accommodatie vol is.
Blijkbaar zit Travel Troef niet te wachten op klanten!!!
Wij gaan nu gauw ergens anders boeken.
Hoi Wendy,
Daar was ik al bang voor
, gelukkig heb je nog niet geboekt! Ik heb gisteren bij gekeken waar de goedkoopste reis was voor onze vlucht, in mijn geval Arke, en heb tijdens het boeken verteld over Traveltroef. Zij kende de site ook niet en had er ook nog niet eerder over gehoord.
Ze heeft ons € 75,- korting gegeven omdat we bij hun boeken en niet via traveltroef. Misschien een tip, begin erover bij een reisbureau (het was niet mijn bedoeling om korting te krijgen) maar het is wel lekker! ![]()
Op Zoover.nl kan je kijken naar ervaringen van andere reizigers van die vakantie en kan je ook de prijzen vergelijken.
Succes, ik hoop dat je reis er nog is!
hallo allemaal , graag wil ook ik even reageren op travel troef , in dec jl reis geboekt naar turkije 3 pers vertrek vanaf bremen scheelde in vergelijking tot amsterdam 700,- euries , ben keurig te woord gestaan geen enkel probleem ze zijn ook netjes aangesloten bij de sgr en anvr , in febr j.l kreeg mijn dochter verkering en die jongen wou ook graag mee , wederom gebeld met travel troef en ook dit werd keurig netjes geregeld , werden omgeboekt van een fam kamer naar een 2 X 2 pers kamer en waren nog weer een paar euro’s goedkoper uit ook , travel troef verkoopt de reizen voor de meeste groote reisbureaus (neckerman , oad ,DTI , sudtours ,alltours enz , ik denk echter dat dit reisbureau betrekkelijk klein is en daarom deze korting kan geven , jullie moeten het toch met mij eens zijn dat het van de zotte is dat een vlucht vanaf bremen nu ongeveer 800,- goedkoper is dan amsterdam is toch veel geld . daar komt nog bij dat het parkeren op bremen voor 22 dgn 36 euro is , ga maar eens kijken wat je in amsterdam betaald .
goed dit wou ik ff kwijt
groetjes roel
Beste lezers,
ik heb toch een bedenking bij traveltroef. we wilden boeken en betalen met visa; kostprijs : 63 euro!
we boeken veel met internet en betalen bijna altijd met visa, maar dit bedrag zijn we nog nooit tegengekomen. bij navraag aan mijn bank is dit ook een veel te groot bedrag! reactie van traveltroef,: kostprijs wordt doorgerekend aan klant(euh??). misschien hierdoor mogelijk om een internetkorting te geven?
dus we hebben bij ons vertrouwd reisburo geboekt, mét visa, kostprijs: O euro
groetjes, kvd
@Karina: 63 euro is een hoop voor creditcardkosten, dat ben ik met je eens. Maar als het verschil met een ander reisbureau honderden euro’s is, dan teken ik wel voor die transactiekosten.
Waren er overigens geen alternatieve betaalopties?
ja daar zit wat in Jurjen , wij vliegen met 4 pers 15aug 22DGN ALL/INN vanaf bremen naar alanya hotel Tac Premier op een 2x2 pers kamer en betalen 3510,- ga maar eens vergelijken wat deze reis ergens anders kost
Kras - 4704,-
Arke - 4913,-
D-Reizen - 4718,-
SudTours - 4482,-
Alltours - 4752,-
en zo kan ik nog wel even door gaan .:dag::dag:
Beste,
we hebben ondertussen geboekt met sunjets, reis 2 personen naar dominikaanse; was bij sunjets opmerkelijk goedkoper dan bij traveltroef!
En hier geen kosten voor betaling met visa!
zo zie je maar weer dat elke ervaring anders is!
Je kon bij Traverltroef ook betalen met mastercard; kosten 63 euro, of contant betalen op kantoor; 1 kantoor in nederland.
Mij gaat het erom dat de visakost echt teveel gevraagd is, misschien zullen ze verder wel betrouwbaar zijn, daar kan ik niet over oordelen.
groetjes,
karina
Hallo,
zojuist mijn reis naar Egypte geboekt bij Traveltroef en werd vriendelijk geholpen. Ik heb hun gebeld en gevraagd waarom de prijzen schommelen en kreeg netjes antwoord van hun. Service en klantvriendelijkheid was heel goed. Na mijn reis zal ik nog verder posten.
Gr ST
Ik ben afgelopen april in Mexico geweest en had gewoon geboekt via TravelTroef. Heb betaald met iDeal en geen extra kosten betaald. Kreeg netjes een bevestiging per mail. Paar weken voor vertrek had ik per mail een vraag gesteld en deze werd meteen beantwoord. Alles was zoals gepland en kortom een fantastisch vakantie gehad.
Nu hebben we voor september een vakantie geboekt naar bali. De volgende dag een bevestiging gekregen maar we waren vergeten de vlucht mee te boeken dit werd ook netjes per mail doorgegeven (anders was ik er pas op schiphol achtergekomen). Heb gelijk telefonisch contact opgenomen en de reis is kostenloos geannuleerd. Heb in het verleden bij Arke annuleringskosten van 20% moeten betalen omdat ik de reis uit noodzaak 1 week moest uitstellen.
Ik ben zeer tevreden over Travel Troef en zal voortaan alleen maar bij hun boeken. Als je de prijzen vergelijkt met andere organisaties begrijp je wat ik bedoel.
Daarnaast vind ik sevice en veiligheid het aller belangrijkst en dit is bij Travel Troef ook uitstekend. Kortom ik heb 2 goede ervaringen en de volgende komt er binnenkort aan :))
hoi
wou dit ff kwijt, wist je dat ze bij Arke maximaal 5% op reizen ( dus geen vliegtickets ) kunnen geven? dit heet relatiekorting :). Ik heb slechte ervaring met Arke via internet boekingen, want ik heb 3 kamers geboekt en kreeg op mijn reisoverzicht 2 verschillende hotels??? Arke gebeld en een medewerker gaf aan dat het slechts een administratieve fout was en de reis gaat wijzigen omdat het hun fout was. Tot mijn grote verbazing moest ik 250 euro bij betalen. Gelukkig via klacht en boze telefoontjes die reis kosteloos geannuleerd. Dezelfde reis heb ik bij Traveltroef geboekt en ben zeer tevreden.
MVG
heb afgelopen week geboekt bij traveltroef en heb daar een goede service gekregen en snelle informatie. Heb een reis naar gran canaria geboekt voor maart 2011 en heb korting gekregen. Heb dezelfde reis enkele weken geleden voor november geboekt bij een plaatselijk reisburo en daar was het dus 150 euro duurder .
Jammer genoeg wist ik toen nog niets over traveltroef.
willemien
Traveltroef is van Arkelstede. De laatste is aangesloten bij ANVR en SGR.
Maar is Traveltroef dat dan automatisch ook ?