Ervaringen met Travel troef

Ja, Traveltroef is ook ANVR/SGR

Alle reizen worden geboekt onder de garantie van Reisburo de Arkelstede

hallo,

Kennisen op een verjaardag hadden ook via Travel troef geboekt en later hadden zij nog een aantal vragen mbt hun reis. Toen het hun teveel moeite ging kosten om deze te beantwoorden werd er meerdere keren telefonisch tegen ze gezegt dat er geen vragen gesteld meer mogen worden ,anders zou de korting vervallen!
Erg raar natuurlijk,en heb ik in de reiswereld werkelijk nog nooit gehoord.

Ik ben zelf ook werkzaam op een reisburo en onze klanten krijgen ook 5% korting maar wij verlenen WEL service aan onze klanten.

Ze zijn wel ANVR & SGR maar via een ander reisburo. Weet ook niet helemaal zeker hoe sterk je dan staat mocht er iets voorvallen voor het ANVR / SGR.
ook klanten heb ik wel eens negatief over traveltroef gehoord, die hadden iets geboekt zwart op wit en daarna werd de prijs opeens duurder? of ze even die toeslag per direct willen betalen?!

Kijk iedere organisatie hoe goed ze ook zijn kent klanten die negatief zijn. Maar over dit soort dingen(korting opeens bij te veel vragen eruit halen etc) vind ik ze toch erg vreemd.

Vreemd, alle positieve berichten komen van first timers en alle negatieve van wat meer ervaren gebruikers hier…zet je toch aan het denken…

Wij hebben een reis naar de Dominicaanse Rep geboekt, Punta Cana
Canoa Oasis comfort Class, scheelt bijna 500,-- euro,( goedkoper dan bij Neckermann) we zullen de afhandeling berichten.
Contact met reisburo was prima, later nog per email preferenties doorgegeven en een vraag gesteld, alles werd keurig en snel beantwoord.
Wij gaan eind November 2010.

Ik heb goede ervaringen met Travel troef!

Dit voorjaar werd door de aswolk onze reis naar Mexico eerst vertraagd en later gecanceld (door Transavia/ OAD). Travel troef heeft ons (zonder dat wij zelf hoefden te bellen) telefonisch goed op de hoogte gehouden. Ook prettig was dat zij binnen twee dagen de totale reissom op onze rekening hebben teruggeboekt.

In april een reis naar Egypte bij ze geboekt. Alles was prima in orde.

Helaas hebben ook wij net als sommigen hier zeer slechte ervaringen met traveltroef. Het is dan ook erg jammer dat er weinige negatieve verhalen over hun te vinden zijn, want die zijn er volop alleen plaatst men dat niet. Op deze manier kunnen we elkaar helpen en waarschuwen voor reisorganisaties als deze. Wij hebben zo ongeveer hetzelfde meegemaakt wat Renate omschrijft. We werden gebeld en dat terwijl we nadrukkelijk hadden gezegd dat het niet uitkwam en diegene gaf daar geen gehoor aan en bleef maar door ratelen. Qua vragen deden ze ook moeilijk en zeiden ze dat zij daar niet voor waren. Nou daar zijn ze wel voor en wat doen ze dan anders? Dat zou lekker makkelijk zijn als je je klanten niet netjes te woord zou staan. Ik bedoel… hoe verlies je klanten… nou zo dus! Ze dreigden de korting in te trekken, nou volgens mij is dreigen met wat dan ook nog altijd strafbaar in dit land! We hebben niks verkeerd gedaan en van zulke praktijken zijn wij absoluut niet gediend. Bij de meest normale vragen verwezen ze ons door naar de reisorganisatie die de reis aanbood. Lekker makkelijk is het dan voor hun, want zo hoeven hun niks te doen en kunnen ze uit hun neus vreten oftewel werken, betaald krijgen terwijl je niks uitvoert en doet voor je klanten. Ik vind het schandalig hoe zij klanten behandelen die nota bene veel geld neerleggen voor een vakantie dus recht hebben op een normale afhandeling. Als ze klanten willen verliezen moeten ze vooral zo door blijven gaan. Failliet gaan zit er dan wel gauw in. Kortom ik had beter na moeten denken, dan maar geen 5% korting. Beter meer betalen bij een erkend bedrijf dan deze louche reisorganisatie.
Mensen jullie zijn gewaarschuwd, denk aub echt heel erg goed na voordat jullie hier boeken. Maar beter is om het gewoon niet te doen! Boek gewoon bij Straus of Vakantiediscounter die ook goedkoper zijn en die niet moeilijk doen als je wat wilt weten.
Ik heb hier van geleerd en boek hier NOOIT meer! Ik vertel anderen zoveel mogelijk dat ze hier iig niet moeten boeken.

Wat er nu precies negatief: Het niet beantwoorden van vragen of de reis ??
Of heb je er geen reis geboekt???

Ik heb 3 goede ervaringen en blijf voorlopig boeken bij Traveltroef. Ik heb meerdere keren zowel telefonisch als per mail contact gehad en ben zeer tevreden over de manier waarop je wordt geholpen. Probeer maar eens voor de gein te bellen met neckermanss of een andere reisorganisatie je wilt niet weten hoe lang je moet wachten voordat je iemand aan de lijn krijgt…! Dit wekt bij mij alleen maar irritatie op, dus ik boek lekker bij Traveltroef… En met Neckermann heb ik trouwens geen goede ervaringen…

Kunnen jullie wat meer op ervaringen in gaan? Probeer de reis of het contact met het bedrijf vluchtig te beschrijven. Wat waren de verwachtingen? Waarom had je die verwachtingen? Wat trof je aan? Als het niet naar de verwachtingen was, was het beter of slechter en waarom?

Gulcin, boek je eerst volgende vakantie eens bij Straus of Vakantiediscounter zou ik zeggen die zijn ook goedkoper dan de bekende organisaties.De korting bij tt valt daarbij in het niet.Als je het echt voor die korting wilt doen zou ik het niet doen aangezien het toch niet zoveel scheelt.Liever meer betalen bij een betrouwbare dan die korting.Bij Straus heb ik nooit lang aan de telefoon gehangen dus ik begrijp je probleem niet. Dus vergelijk bovenstaande maar eens met tt, want zoveel scheelt het echt niet hoor.
Dat verhaal van Karinaatje mbt visakosten is gewoon belachelijk! Dat mogen ze helemaal niet vragen van mensen dat ze daarvoor moeten betalen. Die kaart kost haar zelf al geld dus hoeft zij nooit extra te betalen alleen omdat ze ermee wil betalen bij tt. Wat denken ze wel niet daar?!

Welshterrier, als je goed had gelezen dan had je je de moeite kunnen besparen om mij een bepaalde vraag te stellen. Tip; lees het nog eens door en je vind je antwoord.

Wij zijn neterug van de de Dom Rep, alles geboekt via Traveltroef, en prima in orde, de reispapieren werden ca 10 dagen van te voren opgestuurd. 2 x per email vragen gesteld, deze werden snel en goed beantwoord.
De reis verder via Neckermann, ook alles prima, goed hotel Be live Canoa
Bayahibe.
DUS GEEN SLECHTE ERVARING VIA TRAVELTROEF.

betalingen gewoon via de bank gedaan, waarom met een creditcard betalen??:vak02:

1 like

Inmiddels mijn derde goede ervaring met Traveltroef. Ik ben net terug van een heerlijke vakantie in Kenia en alles was prima geregeld.
Geen problemen met betaling, informatie en de reispapieren tijdig in huis. Op vragen via de mail kreeg ik steeds dezelfde dag nog een antwoord.

1 like

Mijn voorkeur ging ook naar traveltroef,inderdaad vanwege de grote verschillen maar toch nog even verder gekeken en wat bleek travelbits is nog goedkoper die rekent namelijk geen dosier kosten.
Nu een leuke reis daar geboekt naar Turkey>>> en scheelt me toch zo 250 euro

1 like

Ik heb een vakantie naar Torremolinos geboekt.
Gisteren geboekt met visa betaald (10 euro kosten) mijn voordeel
was nog 200 euro,heb keurig bevestiging gekregen van het geboekte
en mijn betaling.
Ziet er allemaal keurig uit.
Travel troef is aangesloten bij de garantiefondsen,dus er kan weinig
fout gaan mocht het zo zijn,dan krijg je,je geld terug.

Ik kon ook met I deal betalen of overboeken dat was kosteloos,ik
heb voor visa gekozen,omdat ik dat wat veiliger vind als er iets fout
gaat. Toch nog een beetje voorzichtig voor het onbekende.

het was niet anders dan reisorganisaties waarbij ik ook online boek.

1 like

Prima ervaring met Travel Troef. Hebben net weer geboekt bij hun!

Duidelijk informatie!:smile:

1 like

nadat wij geboekt hadden bij traveltroef kwam ik op deze site terecht bij mijn zoektocht naar ervaringen.
Hier onze ervaring:
Wij zijn Belgen en waren op zoek naar een betaalbare vakantie met drie van onze kinderen,13 14 en 15 jaar,Kos was al jaren een favoriet maar een beetje duur.
Hier in Belgie kwam de laagste prijs die ik gevonden had op 5800€ voor 13 dagen wat een beetje te veel was,dus internet afgestuimd en bij traveltroef terecht gekomen waar we 3400€ betaald hebben,zelfde hotel,zelfde periode,enkel 2 dagen minder lang.En we vertrokken uit Amsterdam,wat verder voor ons maar dat was de 2400€ waard.Dus hebben we geboekt.
Ik heb hen zeker 20 mailtjes gestuurd met allerlei vragen ,over mijn rolstoel,over overboekingen waarvan ik hoorde op internet,over van alles wat je maar kan denken.
Ik ben elke keer supercorrect te woord gestaan.
Als ik een mail stuurde had ik altijd daags nadien antwoord,alle vragen zijn altijd perfect beantwoord.
Op een gegeven moment kreeg ik telefoon van traveltroef omdat ze mijn papieren niet gekregen hadden voor mijn rolstoel,die waren verloren gegaan.Een geluk dat ze daar attend op waren,anders had ik problemen gehad.
Dus onze ervaring is wel heel goed meegevallen,gelukkig maar,want je spaart hard voor een mooie vakantie.

groetjes,

Tamarah

1 like

Wij hebben gisteravond onze vakantie geboekt:
Binnen enkele minuten hadden wij een bevestiging van de aanbetaling (via IDEAL zonder extra kosten).
Ook meteen een 2de e-mail met : het reserveringnummer, de bevestiging van de reservering met het Reservering overzicht en een bijlage met Accomodatieinformatie.
Eerst volgende werkdag: 3de e-mail met de overeenkomst en dus de definitieve bevestiging met de factuur/bevestiging. Ze geven duidelijk aan dat je je naam moet controleren en dat je bij de rest van je betaling het dossiernummer moet gebruiken.
Ook wordt er gemeld dat de reisbescheiden ca. 1 week voor vertrek (en na volledige betaling) gestuurd zal worden. Als bijlage ontvang je ook de Voorwaarde van Traveltroef.
"Traveltroef is een initiatief en een handelsnaam van Reisburo Arkelsted. Reisburo Arkelstede is lid van ANVR (nr. 1953) en SGR (nr. 1265). Op alle vakanties die via Traveltroef.nl worden geboekt zijn de ANVR Boekingsvoorwaarden en ANVR Reisvoorwaarden van toepassing, tenzij anders vermeld. Wanneer u een vakantie boekt, via Traveltroef.nl bij Arke, Holland International, Robinson en Seat Only, zijn de Algemene Reisvoorwaarden van TUI Nederland van toepassing. "

Ik heb hier een heel goed en veilig gevoel bij. Dat wilden ik even vertellen!
We reizen pas eind maart 2012, ik hou jullie op de hoogte!
Nicole

Als je twijfels hebt over travel troef, waarom lees je dan niet eerst de site goed?
*Over Traveltroef.nl

Traveltroef.nl is een website van het in Gorinchem gevestigde Reisburo Arkelstede. Reisburo Arkelstede is lid van het ANVR (nummer 1953) en SGR (nummer 1265) en staat garant voor betrouwbaar en deskundig advies. Reisburo Arkelstede is een filiaal van Gorcums Reisburo BV. Gorcums Reisburo BV is een gerenommeerd en 100% zelfstandig familiebedrijf. Het bedrijf is één van de grotere zelfstandige reisburo-bedrijven van Nederland en heeft sinds de start in 1975 zijn sporen in de reiswereld verdiend.

Met name in een tijd als deze met dagelijks wereldwijde ontwikkelingen en tal van verschillende boekingsmogelijkheden is het voor u als reiziger van groot belang om goed te letten op betrouwbaarheid, kwaliteit en zekerheid bij het boeken van een vakantie. Daarom is Reisburo Arkelstede Traveltroef.nl gestart! Eén plek op het internet, waar u net als op het vertrouwde reisburo, reizen boekt met de garantie van ANVR, SGR en Stichting Calamiteitenfonds Reisgelden. En met koffers vol korting!

Want u ontvangt van Traveltroef.nl op alle door ons aangeboden vakanties korting! Daarnaast profiteert u van de vele acties van reisorganisaties zoals vroegboekkortingen en lastminutes-kortingen. Er is in Nederland geen aanbieder van vakanties, lastminutes en vakantie aanbiedingen die zo goedkoop is als Traveltroef.nl. Vakanties, lastminutes en aanbiedingen boekt u met koffers vol korting bij Traveltroef.nl.*

Ik zie veel mensen praten over travel troef als reisorganisatie maar dat is het niet. Het is hetzelfde als een reisbureau. Je boekt zelf je vakantie (dus niet alsop het reisbureau met service) en daarom krijg je die extra korting. Als je dus niet graag met bijvoorbeeld Nekermann reist moet je toch wel even goed kijken via wie je de reis bij travel troef boekt. Als je service en zekerheid van een goede reis wilt en niet heel de tijd in onzekerheid wil zitten ga je toch gewoon naar een reisbureau? Iets meer betalen voor zekerheid lijkt me best belangrijk, want je wilt niet je enige vakantie in het jaar ZELF verpesten

helemaal mee eens ,zojuist weer geboekt voor Egypte in dec , via traveltroef
weer lekker veel korting , helemaal geweldig

:zon02::zon02::zon02: