Ervaringen met Sky Airlines

hallo een vraag is er eten in het vliegtuig gratis of betalen:vak01:

Nu was het nog gratis maar stel je niet te veel voor van het eten,heb al veel beter gehad tijdens vluchten na antalya,ga nooit meer met deze maatschappij,zonder vooraf te worden ingelicht over tussenstop,s in duitsland is een ramp en vervelend,

kom net terug uit turkije en heb met sky airlines heen en terug gevlogen. Eten aan boord is niet gratis meer. Broodje kaas met komkommer tomaat en paprika koste 4 euro en water 1 euro. Het broodje was op zich wel goed te doen. Alleen als je geen turkse kaas lust kan je het beter niet doen. Ik vind sky een goede maatschappij. Goede stoelen vriendelijk personeel. Stoelen zijn iets breder als van transavia. Ik vlieg zo weer met sky. Maar nooit meer transavia

ik vergat trouwens nog te zeggen dat wij geen tussen landing hadden. Andere mensen uit ons hotel wel. maar tegewoordig hebben veel maatschappijen tussen landing ook transavia had ik namelijk vorig jaar.
Wij zijn beide keren niet op tijd vertrokken maar dat was niet de schuld van sky. Op schiphol was er geen plek meer om het vliegtuig neer te zetten dus moesten we wachten . Schuld van trasavia. op de terug weg waren en mensen te laat en ook daarom wat later vertrokken. Ook niet de schuld van sky. Op tijd vertrekken heeft met meerdere factoren te maken : het weer. Passagiers. doane enz.

Ben gisteren terug gekomen en het eten was gratis,ben van Weeze gevlogen eerst na Friedrichshafen toen pas na Antalya,terug Antalya erst na Leipzig uitstappen koffers er uit weer wachten toen pas nieuw inschecken na Weeze al met al een vliegtijd van ruim 6 uur,niemand wist er iets van dat er tussenstops gemaakt zouden worden,slechte informatie,slechte service oud vliegtuig.

Eten is niet gratis. kom zelf net terug. Tussen landing idd niet aangegeven. heb ik zelf geen last van gehad maar gebeurd bij meerdere maatschappijen. Oud vliegtuig viel erg mee. En goede service en zeer vriendelijk personeel. ik vlieg er volgend jaar weer mee

Ik ben vandaag thuis gekomen met een vlucht van Sky, de tijden van aankomst en vertrek zijn ronduit slecht te noemen. 8 dagen vakantie geboekt maar een kleine 6 gekregen.
Ik zou eigenlijk vanmorgen om 6 uur de terugvlucht naar huis hebben maar dat werd met 3 uur vervroegd, dus we werden al een avond voor de eigenlijke vertrekdag opgehaald bij ons hotel, dus eigenlijk gewoon 1 nacht minder in ons hotel overnacht.
Personeel van sky was vriendelijk maar wat raar was, er zaten duitsers bij ons in het vliegtuig die kregen wel gratis te eten en te drinken en wij nederlanders moesten het allemaal kopen, vreemd!

Wij zijn 1mei naar Turkije gevlogen met Sky, kregen 1dag voor vertrek te horen, dat we niet om 11.30 maar om15.30 zouden vliegen. Bij inchecken hoorden we dat de toestellen vaak overboekt zijn. Soms zetten ze een extra toestel in. Beetje krappe zitplaatsen, saaie vlucht, geen film, er zaten geen schermen in. Duur eten en drinken, niks is gratis, wat wel verteld was. Terug 15 mei>>> was weer de tijd veranderd, een dag voor vertrek naar Nederland, dit keer was voor ons de tijd gunstig, 15.00uur ipv 6.00.
Het bleek dat wegens overboeking, weer een extra toestel was ingezet.
Zelfde saaie vlucht, gelukkig geen tussen landing. Let op gewicht van je koffers, terug uit Turkije laten ze bijna iedereen bijbetalen. De goedkope vlucht is dan nog een dure!! Dit gebeurd overigens bij meer Turkse charters. Persoonlijk vlieg ik liever Transavia, al is dat ook niet alles.

Vlieg met Corendon daar gaat het meestal prima, Sky is echt niets laten je zo zonder het te zeggen naar Duitsland vliegen en dan met de bus naar amsterdam, niet normaal. wij vliegen 3 keer in het jaar en al 20 jaar, maar 2 keer met sky en nooit weer. hopeloos.

ik zou er wel weer mee vliegen heb er geen problemen mee gehad eerlijk gezegd. maar over dat je 8 dagen geboekt hebt en er maar 6 bent dat heb je met iedere vliegvaartmaatschappij dat is niet de schuld van sky als je 15 dagen gaat moet je ook rekening houden met 13 dagen vind ik zelf

Wij hebben met Sky airlines op 14 sep. 2010 naar Antalya en op 21 sep 2010 weer terug naar Munster.
Onze ervaring is dat er wel genoeg been ruimte was vliegtuig was wel schoon.
de verzorging was ook wel aardig sterke drank tegen betaling fris was gratis daarna kregen wij een zakje met 1 broodje en 1 stukje cake
Alleen de communicatie was slecht onverstaanbaar turks duits om nederlands maar te vergeten wat wel belangruik is voot de veiligheid.
Op de terug weg werd de veiligheid instruktie allen in het turks omgeroepen, de meesten waren duits een enkeling nederlands en misschien 1 of 2 turken.
Ook werd er plotseling een tussen landing in keulen/bonn ingelast
emn maar raden of we er inmogten blijven of er uit moesten of de riemen los of vast moesten blijven kortom wienig info ook vanuit de cockpit.
Wij hadden het idee dat het kabine personeel niet wist hoe het een het ander werkte van de verlichting aan uit dan weer aan.

Heenreis van Eindhoven naar Antalya gevlogen met Sky Airlines. Niet echt vriendelijk personeel, krakkemikkig toestel met veel kraakjes en piepjes en werkelijk alles kost geld, zelfs het water!
Op 23 oktober terugvlucht met Sky Airlines om 07:45 en we hoorden al in het hotel dat dit 11:30 zou worden. Om 09:00 uur op het vliegveld van Antalya ruim een uur in de rij gestaan om in te checken. Na de douane gezien dat vertrektijd was uitgesteld naar 12:55 en later werd dit zelfs 14:45 uur! Na een vertraging van 7 uur uiteindelijk opgepikt door Amsterdam Airlines. Wat een verschil! Dit is werkelijk nog de kwaliteit die je wenst: vriendelijk cabine opersoneel, gratis drankjes en eten… NOOIT MEER SKY AIRLINES, VLIEG LIEVER MET AMSTERDAM AIRLINES!!

After a pleasant holiday in Turkey, Sky airlines didn’t care about passengers who wanted to go home. No plane came within 8 hours!! We finally were picked up by Amsterdam airlines which took us back home after 8 hours of waiting! (great flight back by the way, nice crew and free dinner).
We wrote a letter about this problems to GTI Travel and the answer was simple: what do you complain about, after all you where flown back the same day". Complaning with Sky Airlines is useless, it’s a Turkisch company and Turkey is not within the EG.

Don’t ever make the mistake we made, never book witk Sky airlines!!

Wij vliegen 05/05/2011 vanaf schiphol en komen terug op 19/05/2011.
Maatschappij en vluchturen zijn nog niet bekend.
Weet er iemand of neckermann ook gebruik maakt van deze maatschappij ?

groetjes
Harry

In 2008 's zomers voor het eerst naar Turkije vanuit Brussel (België) en op de heenweg slechts 20 minuutjes vertraging bij het opstijgen, we landden zelfs te vroeg op Antalya. Service aan boord geweldig toen nog gratis eten en drinken.
In 2010 dan met een grote vriendenkring geboekt bij Corendon Vliegvakanties. Vlucht vanuit Eindhoven, heen Transavia, geweldige service en vlucht, net als bij Sky. Terugvlucht zou uitgevoerd worden door Corendon, maar toen het slechte nieuws van de vulkaanuitbarsting…
…Uiteindelijk zaten we 5 dagen vast en kregen we te horen ten vroegste op dinsdag om 16:00h te vertrekken. Maandagnacht echter wakkergebeld door Corendon, met de boodschap: “Uw vlucht vertrekt binnen 4 uur, de bus zal er binnen een uurtje zijn.”
Met heel de groep razendsnel inpakken en in de lobby wachten, bus was er pas na 2 uur en half, dus ENORM laat.
Eenmaal in de luchthaven moesten we inchecken, maar recht voor onze neus ging de check-inmanager gewoonweg op de desk staan en riep in slecht Engels: “Plane full, take otheer one” of zoiets.
Dan eens proberen op de vlucht van Brussel, daar mocht je zomaar gaan aanschuiven. Van onze groep van 23 konden wij en nog 8 anderen mee naar Brussel, rest bleef achter. Als eerste vliegtuig terug in Brussel, wat een gedoe.
Maar nu ben ik aan het afwijken. Corendon heeft ons de volgende maal van Amsterdam naar Antalya gevoerd, vlucht was miserabel, slecht gehumeurd personeel, slechte landing, ze hadden zelfs geen eten mee aan boord!
Corendon is gewoonweg ondermaats en zou niet mogen vliegen!
31 oktober (2011) vanuit Eindhoven weer naar Antalya. Heen en terug zou Corendon zijn, heen was ook zo, terug werd verandert naar Sky Airlines, Godzijdank! Heenvlucht weeral slecht, terugvlucht écht niets op aan te merken! Zelfs gratis eten en drinken aan boord, de enige in Europa die dat nog gratis doet volgens mij.
Sky is niet voor niets uitgeroepen tot *‘Europe’s leading charter companie’ *2010 & 2011.
Dus een goede raad: Neem Sky Airlines als je de keus hebt!!!

VLIEG NOOIT MAAR OOK NOOIT MET German Sky airline ……waardeloos geen of zeer slechte service bijna 13uur vertraging en geen mens van sky airlines of dti te bekennen om de mensen in te lichten van hoe verder,daar zit je dan met de kinderen op het vliegveld , gelukkig waren de mensen van air france wel berijd om de 200 mensen te helpen…maar de schade claim komt eraan……