Nou, ik kan dit alles weerleggen. Wij zijn heen gevlogen op 19 juli en terug op 28 juli. Alles ging volgens schema. Op tijd, comfortabel en met een eenvoudig broodje. Niets op aan te merken. Nog meer beenruimte dan bij Transavia ook en dus ook meer service. Normale drankjes (koffie, water, frisdrank) kreeg je kosteloos aangeboden. Ouderwets comfort dus en (tegenwoordig ongekend) op tijd vliegen. Via DTI geboekt. Een aanrader.
Hoi Leyla,
Wij (ouder met drie oudere kinderen) vlogen op heel prettige tijden. Heen om kwart over tien en terug om 16.30. Via DTI. Plezierige vlucht ook.
Truus
hoihoi
Wie heeft er meest recente ervaringen met vliegen met sky airlines??
Ik ga namelijk 8 aug 2009 met sky naar Antalya(zelf ga ik naar side op vakantie)
gr Angela:zon02:
IK ben 8 aug en 15 aug met sky airlines geweest en was TOP!!!
Nou wij zullen zaterdagmorgen om 11 uur naar turkije vliegen met sky air, ik hoop dat alles voorspoedig gaat verlopen!!! Ik heb een hekel aan vliegen!!!
Hi sky europe is niet meer, ga maar snel je geld terug vragen.
Klopt als een bus, Sky Europe is Falliet.
Op hun website kun je nakijken wat nog te doen valt, maar van een kale KIP valt weinig meer te plukken ![]()
:dag:maar sky airlines is anders dan sky europe toch…:biggrin:![]()
Geen echte uitblinker, maar alles verliep naar wens, zowel de heen als de terugvlucht waren in orde.
Kritiek, nou ja de 737-400 is niet meer van de recenste vleigtuigen en dat is er wel aan te zien. Van mijn klaptafeltje was de plastieken bevestiging afgebroken zodat het regelmatig naar beneden kwam. Lichten flikkerden op de zitplaatsen rijen 4 en 5 (niet storend).
Stewardessen : er kon af en toe een glimlach af, de aankondigingen via luidspreker waren slecht tot onverstaanbaar in zowel het Engels als het Frans en Turks ken ik niet.
De TV’s werkten niet.
Beenruimte, nou ik ben 1,78 meter en dat is toch maar nipt.
En neen Sky Airlines is niet failliet het betreft hier de Sky Europe maatschappij uit Slowakije die over de kop is gegaan.:wereld:
Vandaag teruggekomen van Alanya met SKY naar Groningen airport. Prima vlucht, maar landing een beetje hard. Geplande vetrektijd 6 uur lokaal en we waren om 6.20 uur airborne en landden exact om 9 uur lokaal op Eelde. Eten en drinken summier, personeel niet erg vriendelijk, maar als plus punt, alles werd wel heel duidelijk in het Nederlands omgeroepen.
Voor de prijs ok! indien u meer wenst moet u een dure lijnvlucht nemen of uw eigen jet huren…
Wij hebben in okt. 2009 met deze maatschappij gevlogen en ebben geen klachten. Eten en drinken aan boord. Op de heenweg redelijk nederlans sprekende cabine peroneel en op de terugreis een goed nederlands sprekende co-piloot die ons op de hoogte hield van de vlucht.
al met al geen klachten
W. Beekmans
Ik denk dat het er nogal aan ligt wie er vliegt en wat voor cabine personeel er op dat moment werkt.
Wij hebben ook in oktober ( de 22 ste ) 2009 met deze maatschappij gevlogen vanaf Eelde Airport.
De heenreis was beter dan de terugreis ( de 29 ste ).
Op de terugreis 3 uur vertraging,( kregen we pas te horen op het vliegveld, bij het inchecken ), een hele harde turbulente landing en slecht engels sprekende stewardessen en ook nog onvriendelijk .
Verder was het ook zo dat veel mensen niet bij elkaar konden zitten, onder anderen een familie met kleine kinderen.
Dit werd wel onderling opgelost , maar niet bij het grondpersoneel of cabine personeel.
Slecht verstaanbare informatie door de luidsprekers.
Kapotte tafeltjes en niet werkende t.v.'s.
Ik heb al veel gevlogen en ook met andere low cost maatschappijen , maar vond dit toch wel een van de slechtste .
Heeft iemand misschien nog recente ervaringen met sky airlines ik vlieg namelijk 3 juli van schiphol naar Antalya.
Ik hoor het graag
>>>
Goede morgen wij zijn net een maand terug het vliegen en de vertrek tijden waren prima, zelf met de stof wolk hadden wij mooi op tijd door gekregen dat het 1 dag later was en wij vertrokken precies op de tijd zoals afgesproken, wij vliegen al jaren met Sky, nooit geen problemen, Mevr. A.Bruin
Weet iemand of de stoelleuningen ook omhoog / ingeklapt kunnen? wij hebben door het sporten nogal stevige benen. Bij transavia kunnen ze gedeeltelijk omhoog.
Bedankt voor de reactie. Ik las ook ergens dat er nog eten aan boord is wat je gratis krijgt en hoe zit het met de been ruimte en breede van de stoelen ?
Merhaba Desire
Ben 21 april heen gevlogen (737-900 nieuwtoestel) en 2 weken later
terug met een A321.>>>
Beiden keren op de minuut af op tijd (mooie vliegtijden: heen 10.35 en terug 18.15 uur) Gewoon heeeeeel goed!
Eten en drinken aan boord is niets meer gratis en is flink aan de prijs (moeten toch ergens hun winst op kunnen halen).
Breedte van de stoelen en beenruimte is voor een turkse charter goed te noemen.
Dit was voor ons de zoveelste keer dat wij met SKY vlogen en wederom goed bevallen.
Voor iedereen die nog gaat : FIJNE VAKANTIE MET MOOI WEER !!!:vak01:
Groet
Hans Astakos:TURKEY:![]()
Wat een ramp deze maatschappij,met tussenlanding op de heen weg in friedrichshafen op de terug weg tussenlanding in leipzig,of ze vliegen te vroeg of te laat,nooit op tijd nooit meer Sky