Ervaringen met Sky Airlines

ik wil graag reactie’s hebben van mensen die met skyairlines hebben gevlogen naar turkye

ja ik ben ook benieuwd op reactie’s, vlieg eind augustus ook met deze maatschappij naar Turkije!

Ik heb 2 jaar geleden met skyair gevlogen van rotterdam naar bodrum, was gewoon goed niets op aan te merken, je kreeg toen nog gewoon eten aan boord, alleen hadden wij een crew die geen engels sprak. Ook maakte Rotterdam airport de fout om het vliegtuig te vol te tanken, en de piloot weigerde te vertrekken met zo’n volle kist, hij kwam al uit Dresden in Duitsland en er zaten al heel veel duitse mensen in.
Dus toen iedereen aan boord was in Rotterdam, en de piloot weigerde te vertrekken omdat hij te zwaar was voor de stijgbaan, moest de boel weer leeggepompt worden daardoor kregen we meer dan een uur vertraging, de tankwagen werd weer aangekoppeld en iedereen moest blijven zitten.
We vertrokken dus te laat, kregen daardoor een tussenlanding op Berlijn om te tanken, nou toen had je die Duitsers moeten horen, die zaten al 5 uur in het vliegtuig en waren weer terug op de plaats van waar ze ingestapt waren, 20 minuten later vertrokken we weer richting Bodrum.
Maar al met al goed dus, de piloot nam zijn verantwoording…Rotterdam airport dus niet.

edit…skyairlines is een turks / ierse maatschappij

Ik ben net terug van vakantie naar Antalya en heb gevlogen met sky airlines vanuit belgië LUIK.
Ik vind het een zeer goede maatschappij; zelfs op de terugvlucht werd alleszelfs in het nederlands vertelt.
Het eten aan boord was 2 keer gewoon goed; je krijgt wel weinig drank (een zeer klein bekertje!!)

toch een echte aanrader!

goed te doen vliegen met sky airlines
terug weg alleen erg weinig ruimte waren zeer kleine plaatsen.
als je wat langer bent zit je echt met je knieen tegen de voorste stoel aan.
wat wel heel goed is het eten!

Sky is een ramp. De vorige keer zouden we 9 uur 's morgens vertrekken in plaats van 10 uur. Het werd half zes. Nog wel dezelfde dag, dat wel. Terug vanuit Turkije slechts drie uur vertraging en landing in R’dam ipv Schiphol. Morgen helaas weer met Sky. Neckermann bedankt. Oorspronkelijk vertrek maandag 20.00u van Schiphol. Wordt nu ca. 12.00u vanaf KEULEN! Dat betekent 5 uur 's morgens met een bus vanaf Schiphol. En die 12.00u in Keulen zal wel weer 18.00u worden als het meezit. Volgende keer graag weer met Transavia of Corendon. Sky-reizigers, neem een overlevingspakket en slaapzak mee!

wij vliegen alweer 4 jaar heen en weer naar antalya met skyairlines en ik moet zeggen dat er niets negatiefs van te zeggen is. personeel werkt hard en doet zijn best, af en toe een lang gezicht is niet zo gek als je bedenkt dat ze soms 3 vluchten achter elkaar werken.
eten is ook goed.
beenruimte valt wat voor te zeggen, maar bij welke economyclass zit je wel ruim!!!

Wij hebben verschillende keren met sky-airlines gevlogen, laatste keer zomer 2007. Dit is prima. Geen vertraging gehad, eten en drinken aan boord zit bij de prijs in. En wat betreft de ruimte tussen de stoelen, dat is volgens mij bij iedere chartermaatschappij niet zoveel.

Fijn te lezen dat de meeste ervaringen goed zijn.
Wij gaan dinsdag voor het eerst naar Turkije en de vliegtuigmaatscapij kenden we niet.
Ik hoop wél dat er wat scampagne aan boord te krijgen is want in t vliegtuig word ik ook nog eens 65 jaar!

Blij te horen deze berichten van Sky ik vlieg in mei 4 de eerste keer met Sky, ik ben wel al vele keren heen en terug geweest van Amsterdam naar Anatlya maar meestal met Corendon maar dat was de laatste tijd steeds hopeloos, In het begin was het goed nooit vertraging maar de laatste tijd is het geen pretje meer om met Corendon te vliegen ook niet meer met de Nederlandse Maatschappijen die hebben hellemaal altijd vertraging…

HAllo, We zijn juist gisteren weer terug van Turkije en ik moet zeggen…SKY is prima !
Het was dus de eerste keer dat wij er mee vlogen.
Ik heb een probleem aan mijn rechter been waardoor hij snel opzet bij lange zit.
De stuardessen kwamen uit zichzelf met ijs aanzetten. héél lief.
En een half uurtje later kwamen ze me zeggen dat er een andere plaats voor me was waar ik mijn been gemakkelijker kwijt zou kunnen.!!! Dát is service of niet soms??
En ze vlogen ook prima op tijd.
Dus men.of mevr. A.Westra… Fijne vlucht!

Hallo allemaal,

Ben in 2007 drie keer naar Turkije geweest met Sky Airlines, en heb niets te klagen.
Ze brengen je netjes en met een goede service naar Antalya.
Ik heb alleen gehoord dat er dit jaar geen eten meer bij de prijs zit inbegrepen, dat is wel jammer, vind het altijd wel een welkome afleiding op die paar uur.
Maar ja het is niet anders, voor de rest is het een prima maatschappij.

Groetjes, Anita

Wij zijn vandaag terug gekomen van antalya, en we hebben een goede vlucht gehad met sky.
Gelukkig zijn wij 2 kleine mensen, anders had je inderdaad minder beenruimte.
We vonden het eten niet echt super, was een hard broodje en een cakeje, maar drinken kregen we genoeg.
We zullen zeker nog een keer vliegen met sky.

groeten bianca van Geest

Hallo ben 27 mei weer terug gekomen van alanya, de heen vlucht met skyair, de eerste keer toen ik op shiphol kwam kreeg ik gelijk te horen dat wij een tussen vlucht in nederland hadden dus 1 1/2 uur verloren, toen wij eenmaal in het vliegtuig zaten bleken er 4 koffers niet te zijn, het vliegtuig kwam van antalya met mensen naar amsterdam en daarna naar eindhoven, zo 2 1/2 uur te laat in antalya, veel te regelen de taxi bellen vrienden bellen dat ik later kwam, ik ben al 43 keer naar antalya gevlogen en maar 3 keer vertraging gehad, dat was met corendon, Nu de terug reis werdt ook veranderd eerder vertrekken uit antalya 2 uren geen ramp je moet toch weer naar huis maar nu met sunexpress ook niet wetend wat dat was en hoe dat nu weer in elkaar zat, maar prachtige vliegtuigen vriendelijke mensen, goed eten aan boord en geen vertraging super probeer voor oktober weer een vlucht te kregen met sunexpress, gr. akky

Wat kan je verwachten als je voor 300 euro samen (retour) vliegt naar Antalya??

Minpunt is zeker de beenruimte…

Op de heenreis werd er ons niet gemeld dat er een tussenlanding zou zijn, dus dat was even schrikken toen we na anderhalf uur gingen dalen.

Als je naast iemand zit die nogal breed is of zit, dan heb je zelf weinig ruimte.

Maar al met al ging het allemaal wel. Zeker voor die prijs! En we hebben een heerlijke vakantie gehad! :vak02:

Hallo,

afgelopen week naar Antalya gevlogen met Skyairlines, wat rommelig voor we vertrokken, en we hadde n een tussenlanding in Friederichshave, wat ik niet wist, kost je toch anderhalf uur [ geboekt bij DTI ]
Zij die bij neckermann hadden geboekt wisten het wel, verder geen vertraging, op terugreis een half uur eerder vertrek maar dat is te overzien.
Broodje met cakje als eten, wel voldoende drinken en dat vind ik belangrijk.
Verder goede vlucht gehad en twee keer een engels sprekende piloot die twee keer informatie gaf, tijdens de tussenlanding kwam hij even in het vliegtuig, heb een praatje met hem gemaakt en zodoende mijn turks weer wat geoefend.
Sunexpress bevalt mij beter, maar heeft niet altijd vluchten naar Antalya.
Het is altijd afwachten, heb weleens met Arkefly gevlogen naar Antalya hadden we 12 uur vertraging door vogels in de motor, alles is mogelijk.
Fijne vakantie, en laat het allemaal over je heen komen, je kunt er toch niks aan veranderen!
groet, Marianne

voor 300 euro voor 2personen een ticket hoe is dat mogelijk ik heb 325.00 euro betaald voor mijn ticket 1 persoon,

hallo

kan iemand me vertellen hoe ik die tickets dan kan boeken? ik heb geprobeerd te zoeken maar ik kan weinig vinden.
en kun je op alle tijden op met deze maatschappij vliegen? of alleen hele vroeg in de ochtend of heel laat?

Leyla

Ben net een week terug uit Turkije en heb gevlogen met Sky Airlines. Als het aan mij ligt: NOOIT WEER!!! De heenweg stegen we een uur later op dan gepland. Mijn schoonouders kwamen de week erna en hadden ook een uur vertraging.
Op de terugweg wilde de piloot niet vertrekken omdat er een zwangere vrouw aan boord zat die volgens hem te ver heen was. Ze werden uit het vliegtuig gehaald om vervolgens na een half uur weer terug te keren! Het vliegtuig vertrok een uur later dan gepland met als gevolg dat tot 3x toe het toestel, dat ook weer retour ging naar Antalya, te laat van Schiphol zou vertrekken.

De zitplaatsen zijn zeer krap als je lang bent en let vooral op de tafeltjes: ze zijn scheef!! Ik kreeg een kop koffie, zette deze op het uitgeklapte tafeltje en het rolde zo naar me toe over mij en mijn dochtertje heen. En het personeel?? Dat keek erna en zei helemaal niets! Ik heb geen servetjes of wat dan ook gehad om de koffie overal vanaf te vegen! Ook zijn geen 1x langs geweest om te vragen hoe het was!

Echt verschrikkelijk!!!