Wij hebben gisteren een reis geboekt naar Alanya en we vliegen overmorgen met Sky Airlines, en aangezien ik geen fan ben van niet nederlandse vliegtuigmaatschappijen was ik niet zo blij toen ik erachter kwam dat we niet met Transavia vliegen. Wie o wie heeft hier ook mee gevlogen en kan me vertellen hoe hij/zij het heeft gevonden??
Sky airlines is naar mijn idee een prima charter maatschappij. Heb al een aantal keer met ze gevlogen en nooit geen klachten gehad…ook hebben zij hun vliegtuigen ter beschikking gesteld toen ik en mijn medepassagiers gestrand waren op Istanbull naar een “bijna” crash.
Redelijk engels sprekende steward(essen) En schone vliegtuigen die nog vliegen ook Met een beetje mazzel tref je zelfs een toestel met lederen bekleding.
@ aylapol: nee die bijna crash was met onur :unsure: . Maar ik ga hier geen enkele maatschappij afkraken. Feit blijft namelijk dat vliegen veel "veiliger"is dan bijvoorbeeld met de auto. Alleen ALS er eens wat gebeurd met een vliegtuig, heb je al gauw veel meer gewonden, en wordt het dus ook breed uit gemeten in het nieuws…