In Oktober gaan we op vakantie naar Side. En wij vlogen eerst met Sky Airlines. ( Goed vliegtuig !! ) Deze week werd er gebeld dat wij een vluchtwijziging hebben… De tijden zijn veel beter, maar wij vliegen nu op de heenreis met Freebird. Wij hebben hierzelf geen ervaring mee en kennen de vliegtuigmaatschappij ook niet. Iemand hier die er misschien meer van weet ? of goede/slechte ervaringen mee heeft ??
Heb er zelf in het verre verleden mee naar Antalya gevlogen en moet eerlijk zeggen dat ik het minder vond dan Onur,het was in de tijd dat je ook nog Air Alfa had,kleine maatschappijen.
Maar moet er wel bij zeggen dat je geen klachten over ze hoort in de media.
Geen zorgen maken dus.
Fly air vind ik persoonlijk een klote maatschapij
heel veel stoelen kapot
helemaal doorgezakt en de airco zat met wc papier dicht geplakt dus voor mij geen fly air meer
Marmaris.love, ik heb ook al in een toestel van Fly air gezeten, en dacht echt dat ik niet meer veilig op de grond zou geraken. Zoals je zegt: stoelen los, bij ons de bedrading boven ons hoofd los, eten werd op de eerste 4 rijen gezet, dus zeker niet koel bewaard of zo (waren belegde broodjes) en we mochten geen foto’s trekken in het toestel, dan kwam de hostess meteen boos dat toestel uit je handen rukken (bang voor bewijzen?), tapijt in de middengang ging ook los, leuningen. En vliegen was wss met nog onervaren piloten, we zijn zowat geland in 10 minuten, was er echt ziek van !