Hierboven kun je je waardering geven en / of deel je ervaring in een reactie hieronder. Graag eerst even registreren voordat je reageert i.v.m. ongewenste berichten.
Laatst gevlogen met Skyeurope van Amsterdam naar Insbruck. Vriendelijk personeel, goede service aan boord. Verwacht geen TV schermen en dergelijke want dat hebben ze niet (je zit tenslotte maar ongeveer 1uur en 20 min in het vluigtuig).
Met Sky Europe naar Krakow en terug. Perfect.
Ook 1x gevlogen vanuit Koln naar Bratislava heen en terug, was een aktie net voor de kerst vorig jaar, heb toen 28 euro betaald voor een retour incl. tax.
Prima maatschappij, alleen iets oudere toestellen dan wat ryanair en Easyjet hebben.
Marcus…
prima!
20-26 augustus gevlogen met Sky Europe naar Praag.
Eerste vereiste van een vliegreis is veiligheid. Prima vluchten gehad, zonder turbulentie. Goed start en landing prima.
Keurige maatschappij. Nieuw toestel 737-700, met leren stoelen.
Drinken en eten aan boord kun je gewoon kopen.
Op schiphol moet je via de H-gate, dat betekent dat je via een trappetje het vliegtuig in moet, dat bespaart geld voor de maatschappij, maar doet niets af aan veilig vliegen.
kortom, goede ervaring, aanrader!!
hallo,
ik heb is een vraagje over sky europ
wij hebben online onze tickets geboekt en wij vertrekken op 29 oktober, als je een mailtje hebt ontvangen met die confirmnr, is dan alles inorde en moet je dit papier dan meenemen als je gaat inchecken op de luchthaven?
sorry voor deze vragen maar op ons reisbureau zeiden ze dat we zeker bevestiging moeten vragen ivm onze vlucht want er zouden al mensen opgelicht zijn door deze maatschappij
alvast bedankt
Ja dat is volgens mij genoeg, waar het reisbureau het verhaal van oplichterij vandaan haalt is mij een raadsel! Ze krijgen er zeker geen geld voor…
Reisburo’s missen hun commisie en zullen geneigd zijn negatieve geluiden te verspreiden.Voordat je vertrekt krijg je w.s nog een bevestiging per email.Het daarmee ook mogelijk om per mail je stoel al vast uit te kiezen.Ideaal als je lange benen hebt en bij de nooduitgang wil zitten.anders gewoon op schiphol inchecken.Veel plezier.eind deze maand vertrek ik naar Bratislava met Sky Europe en zal hierover later berichten.Groeten,Jac Feller:vak02:
je kunt idd gewoon je uitgeprinte boeking meenemen en je paspoort, dan vragen ze bij het inchecken eigenlijk niet eens meer naar het printje. Ook kun je bij je booking stoelnummers reserveren, dat kost dan wel weer wat
je hoeft dus ook geen bevestiging te vragen, oplichting heb ik niets van gezien, gewoon goed geregeld
Let wel op met je boeking - vanaf Oktober 2008 worden regelmatig vluchten “uit het schema” gehaald en wordt je “OK” status zonder pardon geannuleerd! Pas op met vooruit boeken en reserveringen bij hotels en dergelijke. :dag:
Let op met je boeking - vanaf Oktober 2008 worden regelmatig vluchten “uit het schema” gehaald en wordt je “OK” status zonder pardon geannuleerd! Pas op met vooruit boeken en reserveringen bij hotels en dergelijke. :dag:
Klopt allemaal Andre,
Ik zou persoonlijk niet meer boeken bij hun, ze staan op het randje van faillisement.
Verchillende investeerders hebben al vliegtuigen van hun teruggenomen, dit alles kun je ook terugvinden op: www.luchtvaartnieuws.nl
Ik ben er 2 jaar geleden mee naar Bratislava (Slowakije) gevlogen.
Vlucht prima verlopen, maae 'n paar maanden later vlogen ze ineens niet meer van Keulen op Bratislava ![]()
Mijn ervaring met SkyEurope is ook niet positief. Komt ook omdat het van de laatste maand is. Ik had op 31-12-2008 een vlucht geboekt voor 2 personen van AMS naar VIE op 31-01-2009 en weer terug op 05-02-2009. Op 12 januari kreeg ik een mailtje dat de vlucht geannulleerd was en dat ik een andere vllucht kon nemen op een andere datum of mijn geld terug. Daarop heb ik een mail gestuurd naar de klantenservice zoals in de mail aangegeven. Daarop heb ik tot heden nog geen reactie gehad. Daarom heb ik een paar dagen later maar gebeld naar de klantenservice. Daarop boden ze me wederom een andere vlucht aan. Maar omdat de datums vast stonden had ik daar niets aan en heb ik ze dus verzocht mijn geld terug te storten. Ook dat geld heb ik tot op heden nog niet terug ontvangen ondanks dat ik er al herhaaldelijk achteraan gebeld heb. Mijn telefoon rekening loopt ondertussen aardig op van alle belletjes richting Slowakije, en dat zonder enig resultaat. Het vliegen zal dus wel goed en veilig zijn, de service naar de klant toe is een drama.
In september 2008 van Amsterdam naar Praag en retour gevlogen.
Was een promotie prijs, naast de vliegveld belastingen voor 1 cent pp gevlogen.
Totale (vlieg) reis 4 cent.
Prima (nieuw) vleigtuig, op tijd zonder problemen.
Sky Europa??..wat mij betreft morgen weer…>>>
Sky Europe had leuke aktie rond valentijns dag, 2 voor de prijs van 1;
dat ging even leuk besparen aangezien we in september met 5 personen naar Praag willen. Komt nog wel van alles bij als je toch ook bagage wil meenemen en wilt weten waar je zit en om met Creditcard te mogen betalen (trouwens de enige optie) maar oké uiteindelijk blijft het toch goedkoop €608 retour voor 5 personen.
Echter op 21 april bericht van skyeurope dat mijn boeking gecancelled is als gevolg van vluchtschema aanpassing t.g.v. besparingen door de krediet crisis. Ik kan kosteloos omboeken of mijn geld terug krijgen.
Om boeken gaat echter niet, want hotel/appartementen zijn conform de vlucht geboekt en vliegen kan alleen een dag eerder of een dag later, maar dan wel 's avonds laat i.p.v. 's ochtends vroeg, wat betekent dat je dan al 2 vakantie dagen mist. Dan maar geld terug vragen, zowel bank als creditcard gegevens meteen verstrekt, maar krijg toch een week later e-mail met een standaard in te vullen formulier; weer 3 weken later bevestiging dat restitutie binnen 4 tot 6 weken plaats zal gaan vinden.
Onder tussen nog wel mail ontvangen om vooral tijdig de reis bescheiden in orde te maken (voor onze gecanseled vlucht).
Geld nog niet ontvangen;
Nooit meer skyeurope, dan maar iets duurder uit.
Bij mij duurde het ook heel erg lang voor dat het geld terug was maar uiteindelijk is het wel overgemaakt.