Nee, ze stoppen maar op 2 plaatsen in het centrum, op victoria street, en baker street geloof ik.
Maar van daaruit verder met de metro of bovengrondse dubbeldekker. (echt leuk in zo’n bus en je ziet de hele stad). Even een tip !!!, koop in het metrostation (aan de kassa) een TRAVEL-DAY-CARD, kost je 5,20 pond per dag, en je kunt gebruik maken van alle bus, metro, en trein (binnen zone 2) dat houdt in alle bezienswaardigheden van LONDEN (Meer heb je echt niet nodig) vertel dus aan de kassa zone 2 travel day card, pfffffffffffff, ik had beter reisleider kunnen worden
Iemand nog een baan voor mij ???
Was laatst in Oekraine (ja dit jaar al voor de 4e keer) en wist meer te vertellen dan de Djoser reisleider, en die mensen/toeristen zaten daar voor veeeeeeeel geld
Piepo, je zou echt een goede reisleider zijn!
Ik had zelf veel aan de tips die je hier overal royaal rondgestrooid hebt, das echt waar.
Lawrence, als je met de trein zou gaan (vanaf Stanstead iedere 15’) en in Liverpool Street aankomt kun je vandaaruit ook met de metro overal heen (tot 01.00 's nachts)
Veel plezier in Londen, echt een heerlijke stad! ik ga zeker nog eens!
En wat nu het goede nieuws is: Ik heb het programma van De groeten van Max geinformeerd en willen mijn verhaal uitzenden. Dit gaat gebeuren op 27 juli 2009… natuurlijk een beetje zenuwachtig, maar deze praktijken moeten aangepakt worden!!!
En wat nu het goede nieuws is: Ik heb het programma van De groeten van Max geinformeerd en willen mijn verhaal uitzenden. Dit gaat gebeuren op 27 juli 2009… natuurlijk een beetje zenuwachtig, maar deze praktijken moeten aangepakt worden!!!
Wat ik me nou af vraag is het volgende:
Ik ga komende week naar londen met ryanair. Ik heb een tas die van zichzelf ongeveer 50cm bij 40cm bij 25cm is.
Als ik de tas nou met een snelband bij elkaar trek zodat de tas wel de toegestane groote van 50 bij 40 bij 20cm heeft, mag dat dan?
Iedereen een fijne vakantie!!!:zon02:
Groetjes Linda
Er staat een beugel voor de incheck en past hij daarin dan mag je hem mee nemen als handbagage. Let wel op officieel mag hij ook niet zwaarder zijn dan 10 kilo. Daar ben ik nog nooit op gecontroleerd maar het zou best kunnen natuurlijk.
komende maandag reis ik met mn broers naar Rome vanaf Weeze-Dusseldorf. We hebben priority boarding; hebben jullie enig idee wat de beste plekken zijn in het vliegtuig?
En zijn er mensen die nog tips/opmerkingen hebben wat betreft het reizen van Weeze naar Rome-Ciampiano?
Beste plekken zijn midden in het vliegtuig i.v.m. veel beenruimte.
De rest is allemaal wat krap, maar voor de meeste korte vluchten maakt het niks uit.
:dag:ryanair is dat de maatshappij waar je gratis kunt meevliegen,als je recht staat tijdens het vliegen?en maar besparen op alles!ik heb er 1maal met gevlogen,het kan niet snel genoeg gaan voor het inchecken.Ik vind het allemaal zo opgeblazen,zo koel!Voor mij stop het bij deze ééné keer.En ja,de beste plekken zijn in de midden.Groetjes:Georgessiam.
Wat wil je ook je vliegt bijna GRATIS
Als Ryanair met gratis tickets komt dan ga ik staan, maakt mij dat uurtje nu uit naar Londen of Berlijn
Ik snap mensen niet die hier zo klagen, vlieg dan maar lekker met KLM, vaak oude kisten bij hun, duur ticket, en voor de mensen aan de grensstreek ook nog 2 uur auto reiden, ja…en parkeren is er duur op de luchthaven ;), ja ze hebben zo’n 5 euro tarief maar dan staat je auto in de RAI (beursgebouw) ook nog een tering eind van de luchthaven
Nee, Low cost airlines is een uitkomst, zonder hun had ik met mijn krap budget niet veel gevlogen, door hun al bijna heel Europa voor 'n appen en ei
:dag:Beste Piepo,IK heb geen problemen met low cost airlines,ieder zijn ding,maar waar gaat het eindigen?Ticket reductie volgens je lichaamsgewicht?Groetjes:Georgessiam.
Ik heb geboekt via Ryanair. Ik vertrek op 20 augustus 2009 en vlieg op 3 september 2009 terug. Ik heb daarvoor gisteren on-line ingecheckt. Het is echter alleen mogelijk om de boardingkaarten voor de heenreis uit te draaien. De terugreis krijg ik niet op mijn scherm getoverd, ook niet als ik inlog met optie 3 (terugreis ingeven, samen met e-mail boeking en datum terugreis)
Waarschijnlijk zal ik moeten wachten tot 15 dagen voor de terugreis, dus tot 20 augustus ongeveer, maar dan ben ik al in Spanje. Ik vind het lastig om een halve dag van mijn vakantie te besteden aan het zoeken naar een internetcafe waar ik ook nog eens kan printen. Dit probleem speelt volgens mij voor iedereen waarbij er langer dan 14 dagen tussen de heen en terugreis zit. Of is er een andere oplossing? Graag reactie.
Nee er is geen ander manier, dan om daar een internet cafe te zoeken om in te checken… als je binnen die 15dgn terug zou gaan was het geen probleem… En in spanje heb je vrijwel overal internet cafe`s.
En met 5 min ben je ook weer klaar.
Hoop je genoeg te hebben geinformeerd.
Alvast een fijne vakantie!:vak02::dag:
Gelukkig hoef ik niet naar Polen of Roemenie, want daar liggen de internetcafé’s niet voor het oprapen. En ik lig liever op het strand met een pot bier in plaats van het zoeken naar een internetcafe.
Wellicht moet Ryanair de inchecktermijn verlengen naar een maand, want de meeste mensen gaan toch wel langer dan 2 weken op vakantie in de zomer.
yep mee eens,
Maar onder weg naar de zee, zie je er vanzelf wel 1 :hihi:
vind het al een luxe dat het 14 dgn is…
dat zie je bij maatschapijen hier niet…
en kijk het positief, je vliegt voor weinig, dus ff een ommetje, en ff wat doen voor een pc, maakt die lange vakantie ook niet uit toch…