Hallo Diana
Ja dat doe ik zeker als we terug zijn
Ja voor mijn gevoel kan ook niet veel mis gaan,het hotel is super dat weten we anders ging ik niet terug
En voor de rest wachten we maar even af
je hoort van me!! dank je gr pascalle
Oke dankjewel.
Veel plezier!
Wij zijn vertrokken met Holidayworld op 09/07/2011 vanuit Amsterdam naar Antalya.
We zijn met een 1/2 uurtje vetraging vertrokken met Onur Air maar een meer dan perfecte vlucht gehad. We hadden heel veel beenruimte en het personeel was heel erg vriendleijk.
Toen we aankwamen in Aantalya dadelijk de bagage gehad en buiten stond iemand ons op te wachten met een bordje Holidayworld. Na een ritje van ongeveer 10 minuten werden we netjes aan het hotel afgezet waar de persoon die ons ophaalde meeging naar de receptie en wachtte tot de papieren in orde waren.
Nog geen 5 minuten laten zaten we op de de door ons geboekte kamer. We zijn heel erg tevreden over de service en kunnnen niets vinden dat toch maar tegenvalt.
We zitten nu nog in het hotel en alles loopt perfect.We vroegen hoe het kwam dat er zoveel mensen overgeboekt werden naar andere hotels en hij vertelde ons dat ze aan het bouwen zijn naast de Delphin en om kalchten te verwijden dat ze dan liever op safe spelen want nadien komen de klachten dat ze te veel lawaai is door de bouwwerkzaamheden.
Voor ons is het zeer zeker een heel goede ervaring en we hadden niet beter kunnne treffen. We zaten met 2 koppels en 4 kinderen in een busje en we hoefden dus niet te wachten tot de bus vol was alvorens naar het hotel te vertrekken.
Vorig jaar was het met een andere organisatie en daar moesten we wel wachten tot de bus vol zat dat was heel erg warm toen met de kinderen.
Fijn dat we ook eens weer positieve reacties lezen over hotels en touroperators/vliegmaatschappijen.
Alleen… wij zijn al vaker naar Turkije geweest en hebben ook wel eens mensen moeten afzetten en ophalen, maar dat was altijd in een aircobus, dus nooit last van de warmte gehad tijden de busritten. Nog nooit!
Nou, een hele fijne vakantie verder nog. Geniet ervan!
Wij zijn sinds deze nacht terug van een fantastische reis met Holidayworld!!!
Alles is perfect verlopen.
We werden afgehaald op de luchthaven door medewerkers van Kalanit tours in Antalya en naar het hotel gebracht.We moesten niet wachten op de kamer die was dadelijk beschikbaar. De medewerker heeft gewacht tot alle papieren in orde waren en liet een telefoonnummer achter waar we hem ten allen tijde konden contacteren.
Ik las hier ergens dat er geen nederlands gesproken werd door die mensen dat klopt wel maar een beetje goede wil van beide kanten en je komt er vanzelf wel uit.Tijdens de korte rit naar het hotel kregen we informatie over het leven in Antalya.
Gisteren bij ons vertrek waren de mensen wederom netjes op tijd en werden we naar de luchthaven gebracht. De medewerker van Kalanit tours bracht ons tot aan de juiste incheckbalie.
Wij hebben niets dan lof over de medewerkers en organisatie.Vorig jaar werden we buiten aan de luchthaven afgezet en moesten we zelf uitzoeken waar we naartoe moesten.Dit was met een Belgische organisatie.
Volgend jaar gaan we zeker terug met Holidayworld!!! Echt top
Dat is heel fijn om te lezen. Ik heb net even de site bezocht, maar vind het allemaal een beetje vaag. Ik neem aan…, dat jullie pas hebben hoeven te betalen bij terugkomst, aangezien ze niet aangesloten zijn bij SGR, anders hebben jullie behoorlijk risico gelopen.
Ik weet in ieder al zeker, dat ik er niet zou willen boeken, zolang ze nergens lid van zijn, maar iedere zijn/haar ding.
Toen we boekten vorig jaar september waren ze wel lid van SGR.
We hebben dus betaald voor we vertrokken.
Ik heb toen ook bevestiging gekregen van SGR dat er voor ons geen enkel risico aan verbonden was aangezien de boekingsdatum telt voor de garantie. Dus op het ogenblik dat we boekten waren ze met alles in orde.
Indien ze volgend jaar nog Turkije aandoen en in september oktober opnieuw lid zijn van SGR boeken wij opnieuw.We hebben hierdoor vele eurotjes kunnen besparen. Het maakte voor osn een verschil van 800 euro.
Het feit dat ze niet meer aangesloten zijn bij SGR op dit moment, is al geen goed teken… ![]()
Dan neem ik een deel van mijn woorden terug. Ik las op de site van SGR dat ze sinds Maart .j.l. geen lid meer zijn.
Hoe dan ook, mochten ze weer lid zijn of worden, wil ik wel hen weleens in de gaten houden en/of het werkelijk dan zoveel scheelt.
Bieden ze ook complete pakketreizen aan?
Indien ze willen aangesloten blijven bij SGR moeten ze blijkaar 1 miljoen euro ophoesten voor de garagtie. De dame aan de telefoon zei dat dat enorm veel geld is voor een beginnende organisatie. Beginnend voor Turkije althans. Ze zijn al langer actief voor Portugal met hun andere organisatie.
Ze worden niet uit SGR gezet ze vragen zelf om het tijdelijk stop te zetten. Vorig jaar 2010 hebben ze het ook zo gedaan en in het laagseizoen opnieuw aangesloten. Nu in 2011 opnieuw stop gezet juist voor het hoogseizoen en we zullen zien of ze vanaf september - oktober opnieuw lid zijn.
Indien het zo is twijfel ik geen seconde.
Maar natuurlijk wij hebben een super ervaring gehad.
Ik heb hier ook wel gelezen dat er andere ervaringen zijn. Het is natuurlijk altijd een beetje afwachten hoe alles loopt.
Ik hoorde gisteren op het vliegtuig mensen die via Neckermaan geboekt hebben en die waren absoluut niet te spreken over de service en de diensten.
Die waren dan ook al 2 x op rij hun bagage kwijt. Dus ook weeral slechte ervaringen met de vliegtuigmaatschappij en wij hadden dan ook geen problemen.
We vroegen ter plaatse ook waarom mensen die naar de Delphin Diva gingen omgeboekt werden. Ze zeiden daar is te veel lawaai door de werken aan het nieuwe hotel. Toen ik zei de werken liggen toch stil in deze periode zei de man neen hoor ga maar een kijkje nemen het is daar een drukte van jewelste en om klachten te vermijden hebben we liever om de mensen om te boeken. En inderdaad het is daar druk met boren en graven en werkmannen die roepen en tieren naar elkaar.
Ik weet hoe de SGR in elkaar steekt, maar geloof mij… Dit is niet hun eigen keuze… Zij zijn namelijk zelf door het SGR-bestuur uit de SGR gezet… (Het lidmaatschap is door het bestuur beëindigd)
Begrijp me niet verkeerd, ik doe dit niet om jou een hak te zetten (de les te lezen) maar meer omdat ik gewoon niet wil dat klanten de dupe worden van een bedrijf zonder SGR.
SGRr is namelijk zo ontzettend belangrijk!
Geen probleem hoor mij maakt het niet meer uit. Wij zijn terug van vakantie en alles is perfect gelopen meer moet het niet zijn.
Ik deel alleen maar mijn eigen ervaringen mee omdat ik het onderwerp zelf aangemaakt had zoveel maanden geleden.
Dat is altijd goed! Let er wel ook zelf op hoor, het zou zonde als jullie het geld kwijt zouden raken bij een evt. faillisement! Controol ook altijd het lidmaatschap even op www.sgr.nl
Succes!
@Mexx - Je zegt dat je weet hoe SGR in elkaar steekt. Werk je dan zelf in toerisme of heb je ze ooit al zelf nodig gehad?
Ik weet wel dat dat heel belangrijk is maar als de reis geboekt is en nadien valt die garantie weg dan kan je niet zo heel veel meer vranderen.
Hier in België hebben wij ook zoiets als SGR en net zoals bij jullie moeten de reisorganisaties vragen om lid te worden en veel geld neertellen. Wanneer ze dan het lidmaatschap willen stopzetten dan betalen ze weer niet voor een bepaalde periode en worden ze geschrapt. Er staat dan ook gewoon lidmaatschap beëindigd op datum van… maar zonder dat er ergens te lezen staat dat ze eruit gegooid zijn.Net zoals bij SGR
Ik werk zelf in de reiswereld… Vandaar dat ik ook aangeef, let altijd goed op! Op het moment dat je boekt en de organisatie is wel SGR maar dat valt later weg, dan ben je alsnog verzekerd!
Maar op het moment dat een organisatie niet lid is van de SGR (of de belgische variant), dan ben je bij een faillisement gewoon de gehele reissom kwijt. En dat is wel heel erg zonde!
ok prima.
Zover zijn we het dus eens.
Toen ik boekte waren ze SGR lid.
NU is het toch te vroeg om al uit te kijken voor volgend jaar maar ik ga zeker blijven zoeken naar de beste prijzen en we zien wel waar we volgend jaar uitkomen.:dag:
Heel goed! ![]()
Ik had beloofd te reageren als we thuis waren
Dus bij deze!
Wij hebben een geweldige vakantie gehad!
Holidayworld had alles perfect geregeld en alles op tijd
Bij aankomst stond een busje voor ons alleen klaar met airco!
en bij terug reis ook!!
Ik kan alleen maar zeggen een top vakantie gehad en ook nog eurotjes gespaard!!!
ik zou er zo weer boeken
gr pascalle
Heel fijn om dit te lezen, maar dan nog zou ik het risico niet willen nemen, om bij hen te boeken, zolang ze niet aangesloten zijn bij SGR.
Toch bedankt voor het melden. ![]()
Geweldig Pascalle, dat jullie zo’n fijne én goedgeregelde vakantie hebben gehad. Goed om te horen. Wij gaan pas half augustus maar hebben er ook heel veel zin in. Dankjewel voor je berichtje! Ik laat zeker ook wat horen als we terug zijn. Groetjes, Diane