Op de website van SGR staat te lezen dat op 31maart 2011 Dominotravel/Holidayworld hun deelnemerschap beeindigd is.
Vorig jaar rond dezelfde periode hebben ze dat ook gedaan voor een paar maanden en dan hebben ze zich weer aangesloten tot 31 maart 2011.
Ik begrijp dat voor boekingen die gedaan zijn voor 4 april 2011, de garantieregeling wel blijft gelden. Ik schrok al. Wel vreemd inderdaad dat Holidayworld vorig jaar rond dezelfde tijd ook (tijdelijk) beeindigd was.
Ik hoor graag van je als je iets meer weet.
Ik sta hier overigens niet raar van te kijken. Ik moet eerlijk zeggen (en ik klaag niet snel) dat ik erg ontvreden ben over de service van Holidayworld. Wij zijn in april een weekje naar Turkije gegaan. De heenvlucht en terugvlucht waren al ongunstig en deze werden nog erger doordat we de 1e dag pas 's avonds om 21:00 gingen vliegen en de terugweg al om 06:00.
Wat bleek nou dat de vlucht die we eerst zouden nemen wel gewoon is vertrokken vanaf Schiphol, terwijl ze ons meerdere malen op het hart hebben gedrukt dat deze vlucht geannuleerd was door te weinig bezetting.
Door veel heen en weer gebel hebben ze ons toegezegd een restitutie van 1 dag te krijgen, maar dan moesten we na de vakantie direct een E-mail sturen met daarin het verhaal en dan werd dit z.s.m. opgepakt. Dit uiteraard ook gedaan en tot op heden nog steeds geen concreet antwoord gehad. Ze bellen niet terug, ze mailen niet terug ik kreeg er al een raar gevoel bij. En nu lees ik dit, een drama!
Voor de vakantie hadden we ook al een aantal vragen gesteld en hier kreeg ik pas na de vakantie antwoord op, wat is dit voor een organisatie?
Ik moet eerlijk zeggen, ze waren iets goedkoper maar ik betaal in het vervolg nog liever meer bij een bekende en BETROUWBARE organisatie dan dat ik hier ooit nog terug zou komen.
Dat meen ik echt, ik vind het een waardeloze, onprofessionele partij waar je kort gezegd niets van op aan kunt!
Dit wou ik toch even zeggen, zodat er hopenlijk niet meer mensen met deze organisatie in zee gaan!