Wie van jullie heeft ervaring met Holiday International Thailand. Zij zijn gevestigd in Den Haag.
Volgend jaar wil samen met mijn vriendin een reisboeken naar Thailand. Bij Holiday kom ik een paar leuke reizen tegen. Kom alleen geen reiservaring verslagen over hun tegen op het net.
Dus wie kent hun en heeft er goede of slechte ervaringen mee?
Ik boek al jaren tickets bij Holiday International.
Geen enkel probleem gehad.
Heb de laatste keer voor de 7e keer geboekt.
Je wordt goed geholpen door de telefoon.
Ze hebben een website, maar ook echt een winkel waar je naar toe kunt gaan.
Goede uitleg etc.
Dus ja Holiday International is zeker aan te bevelen.
Bedankt voor je reactie. Toch iemand die de organisatie kent. Programma ziet er lekker vol en compleet uit (Route 1 hebben we op het oog). En alle genoemde excursies incl. als het goed is. Heb er toch wel vetrouwen in ondanks deze ene reactie. Anders hadden hier wel vele negatieve reacties gestaan.
Ik boek bij elkaar denk ik zoal 3 jaar bij hun, nooit problemen gehad.
Ik moet wel zeggen, dat ik alleen maar vliegtickets bestel bij hun.
Ze hebben ook nog een kantoor in Bangkok vlak bij de SukhumvitRd.
En ik geloof ook nog in Pattya, dus ze zijn aardig georganiseerd.
Wordt altijd goed aan de telefoon geholpen en je kan dus ook altijd langsgaan in Den Haag.
Ik bedoel het is dus niet puur alleen maar via Internet.
Als ik al bij hun ga boeken is het rechtstreeks bij hun in we winkel. Zie graag de mensen achter de organisatie. Gaat me alleen een dag kosten vanuit het hoge Noorden. Maar hoort allemaal bij de voorpret van de vakantie.
Daar heb je gelijk in natuurlijk.
Maar het is goed om te weten dat telefonisch of via hun website ook alles goed op zijn pootjes terecht komt.
Schept in mijn geval veel vertrouwen.
Ik heb inderdaad 1 ervaring met dit reisbureau, nl. na een prima reis van 17 dagen naar Thailand met mijn 3 zonen (25,21,16) stonden we midden in de nacht bij de balie van China Airlines in Bangkok voor de terugvlucht naar Amsterdam. Het reisbureau bleek de 4 tickets niet te hebben bevestigd, waarschijnlijk automatisch geannuleerd en toen alsnog opnieuw geboekt, maar voor een dag later, niet gezien door het reisbureau blijkbaar, want er was nog wel plaats in het toestel. Daar sta je dan midden in de nacht van 12.00-2.00 om toch nog te proberen mee te komen. Uiteindelijk om 2.00 's nachts een taxi naar een hotel genomen, kosten 80 euro. Het reisbureau weigert deze kosten te voldoen, ze hebben wel 2 maaltijden betaald maar weer niet de drankjes, 3 cola en 1 glas wijn en 1 mineraal water. Telefonisch werd me nog gezegd dat ze wel hard hadden moeten lachen om deze drankjes, alsof we de hele minibar hadden leeggedronken! Dit op een reis van 4 personen in het hoogseizoen. Excuus was er al helemaal niet bij. Ik had het reisbureau in Nederland nog gebeld of ik de tickets moest bevestigen, het antwoord hierop was, “Nee en Mevrouw doe niet zo zenuwachtig.” Kortom, de reis was prima maar ze zijn blijkbaar niet aangesloten bij het ANVR en lossen hun fouten amper op. Dus ik zal dus nooit meer een reis boeken via deze organisatie.
Dat is inderdaad een minder leuke ervaring met Holiday International. Mocht de reisorganisatie hier idd in gebreke zijn gebleven en een fout hebben gemaakt, dan lijkt het mij meer dan normaal dat zij de extra gemaakte kosten vergoeden.