Graag wat informatie over deze maatschappij.
Wat kunnen we verwachten en op wat moeten we letten?
Zijn de drankjes gratis en is het eten genoeg en lekker.
groeten
Malaysian Airlines is een prima maatschappij. Voor vliegtuigeten is het eten best lekker, en ook komt men vaak genoeg langs met drankjes. Of je voor sterke drank moet betalen weet ik niet (ik weet niet eens of ze dat wel hebben), maar water, fris, bier en wijn is gratis.
:dag:
Hoi Palmboy,
Heb je al op www.seatguru.com gekeken… Kun je even kijken welke stoel jou het beste uitkomt. Vroegtijdig inchecken en om een prioritysticker vragen; dan komt jouw koffer als eerste met die van de crew op de lugageband op Nurah Rai aan. Ben je lekker snel door de douane. Ik heb echt goeie ervaringen met Malaysian Airlines. En gratis internetten op Kuala Lumpur Airport tijdens je overstap.
Gr. Jan
Ambon Manise ![]()
Ik wil helemaal niet naar ngura rai. Vanwaar deze reclame? Het gaat hier om ervaringen met Malaysian airlines.
Was die Ngurah Rai niet die felle nationalist die het liefst alle Nederlanders het land uitjoeg?
Nee, dat was die felle (Balinese) nationalist die de Nederlanders het liefst dood wilde hebben. De Balinezen die daarbij omkwamen liggen begraven bij Magarana, en worden elk jaar op 20 november herdacht.
Een paar jaar geleden heb ik deze herdenking bijgewoond, ik moet zeggen dat ik me ietwat ongemakkelijk voelde…

(Aangezien deze vraag over Malaysian Airlines echter in het Bali subtopic staat, vliegen we desalnietemin gewoon naar DPS/Ngurah Rai >>>)
Dit forum gaat toch over het Indonesische eiland Bali dacht ik. Is het dan vreemd dat de naam van de luchthaven die Bali heeft, genoemd wordt? Zeker in relatie met dit onderwerp. Maar Bule heeft gelijk; het is niet Nurah Rai, maar Ngurah Rai. Excuus voor de foutieve spelling. De achtergrond van de naamgever van de airport is niet relevant m.b.t. het topic.
Het topic is Malaysia airlines sukkel :chin:
tuttuttut, niet zo fel sumbar:wub:
@ jenny
Ngurah Rai was een ex-Knilmilitair las ik ergens
Het was de zoveelste puputan op Bali (Marga) toen hij het met zijn manschappen opnam tegen het Nederlands leger. Die waren daar voor opbouwwerkzaamheden en het brengen van rust en orde zoals nu in afghanistan:biggrin:
Maar nu weer terug naar malaysia airlines>>>
Ik had geen zin om te googlen
De info die ik heb is afkomstig van de Balinezen, en opgelezen tijdens de herdenkingsbijeenkomst. Nu vermoed ik dat hun mening sowieso enigszins gekleurd zal zijn (net als onze mening dat wellicht ook is), en ik zal ook niet ontkennen dat ik wellicht dingen verkeerd vertaald/onthouden heb…
DE GESCHIEDENIS VAN BALI IS NIET ZO BELANGRIJK ,WEL DE VLUCHT.
isER GENOEG BEENRUIMTE ,ZIJN DE ZETELS VOORZIEN VAN EEN SCHERM ZODAT IK ZO WEINIG MOGELIJK VERVELING ONDERVIND. ENZ
Daar wil informatie over, indien mogelijk.
groetjes aan allen
:d
Jongens wat zijn we vriendelijk voor elkaar op het Indonesie forum,mijn goesting is al over om nog verder te surfen op deze forum!!georgessiam(Bangkok)
Malaysia airlines vliegt als co-share met KLM. Niet alle vliegtuigen hebben dezelfde faciliteiten.
De voorlaatste keer vloog ik heen met Malaysia en terug met KLM… Heen een 747 en terug een 747 Cargo.
afgezaagd ![]()
:so: Hmmm,een Fan van georgessiam!!Heb ook al meermaals Hoofdletters gebruik,in de topicvraag:land van de chagrijnen!Was daarvoor al op mijn vingers getikt,door wwz,dus ben ik geen haar beter dan jou.Bij mij ging het maar,dat ik voor de eerste keer gesurfd heb op het Indonesieforum,Ik wist niet dat er soms heftig aan toegaat op jullie forum.Daarmee mijn reactie op het forum,sorry Moderator dat ik ff off topic ga!!Georgessiam:Hua Hin (Thailand):chin:
Vermits ik nog nooit met deze maatschappij heb gevlogen,stel ik de vraag:zijn het avondvluchten die uit Schiphol vertrekken?Vliegen ze rechtstreeks naar Kul of via Bkk?Wat is de normale prijs voor een vliegticket?Gegroet:georgessiam(Hua Hin)
Er zijn avondvluchten en er zijn middadvluchten. Ik pak zelf het liefst de vlucht die rond 12 uur 's middags vanaf Amsterdam vertrekt, want dan land je 's ochtendsvroeg in KL. deze vlucht gaat rechtstreeks.
vanuit KL gaan er vervolgens meerdere vluchten per dag naar DPS.
wat prijzen betreft: deze hangen af van de periode waarin je gaat, hoe lang je vantevoren boekt en of er toevallig een aanbieding is. je kan dus het best een kijkje nemen op de site van de maatschappij, of op een algemene website als www.vliegwinkel.nl.