Ervaringen met Malaysia Airlines

Hierboven kun je je waardering geven en / of deel je ervaring in een reactie hieronder. Graag eerst even registreren voordat je reageert i.v.m. ongewenste berichten.

Bekijk de website van Malaysia Airlines

wie kan mij eens de ervaring geven van het vliegen met Malysia Airlines naar Melbourne( Down Under) of iets in die richting praat hier oa over de boeing 747 en de 777-200 , het gaat voornamelijk om de faciliteiten en de services. alvast bedankt

Wellicht dat je hiervoor ook eens kunt kijken op www.turbulentie.nl en/of www.luchtvaartnieuws.nl

Hier staan meerdere vluchtervaringen van passagiers met diverse airlines.

Niks dan positieve zaken. Service uitstekend

3x naar borneo geweest. Niets anders dan positiefs te melden over Malaysia Airlines. Keuze tussen menu’s, hoewel we de laatste keer geen kaart meer kregen. Regelmatig drinken aangeboden. Was voorheen jus d’ orange, nu water. Maar als je er om vraagt kun je alles krijgen. Beenruimte voortreffelijk vergeleken met andere maatschappijen. De airbus 330 was wat dat betreft trouwens nog beter dan de 747.

In 2006 zijn we met Malaysian naar melbourne geweest( 4 vluchten), en in 2005 met MAS naar Borneo ( 6 vluchten)
Service was beiden vakanties uitstekend, vriendelijk personeel, goed eten en genoeg, althans in vergelijking met anderen, beenruimte.
Malaysian is zeker een aanrader al gaat mijn voorkeur nog steeds uit naar Singapore airlines… dus dit jaar weer singapore airlines.

Ik heb vorig jaar dec 2006 met Malaysia Airlines gevlogen. Van A’dam naar Kuala Lumpur en naar Jakarta. De service was gewoon erg goed. Het eten was heel goed te eten. De been ruimte is ook erg goed. Stewardes erg aardig tijdens en aan het einde van de vlucht. Ik ben heel erg tevreden over Malaysia Airlines. Ik heb 4 keer gevlogen met Malaysia Airlines.

Ik ben 3 jaar geleden met Malaysian naar KL gevlogen en was hier erg over te spreken. Persoonlijke entertainmentset, keuzemenu en echt lekker eten, uiterst schone toiletten (ook na 12 uur vliegen), vriendelijke stewards (kwamen even oogmasker brengen toen ze zagen dat ik niet kon slapen). Aanrader!

Ook ik ben tevreden over Malaysia Airlines!! Zeer goede service, personeel vriendelijk!!! Wij hadden op Schiphol de slottijd gemist en kregen daardoor een vertraging van 45 minuten… Helemaal geen probleem, hebben in 45 minuten 4 keer drinken gehad en nootjes… :thumbsup: Geen wonder dat niemand klaagt… S’avonds kwamen ze langs met magnums en bier… En het eten is inderdaad keuzemenu. Nu ben ik vrij snel luchtziek, dus met 10 minuten turbulentie en net sate gegeten heb ik al mijn eten eruit gegooid, maar absoluut de wc’s waren zeer schoon!! Zelf wanneer je er vlak bovenhangt met je hoofd haha

ik vlieg al 7 jaar met malaysia airlines naar KL = kuala lumpur en KK kota kinabalu en Penang, nog nooit problemen gehad is gewoon heel goed om mee te vliegen met deze route heb ik goeie ervaringen, suc6 ermee en een hele goeie vlucht ,

Laatste tijd nog iemand met MAS gevlogen en hoe was het?

Frank

Hallo Frank 34,

ik vlieg al heel lang met Mas in maart jl nog naar malaysia gevlogen Kuala lumpur en doorvliegen naar Sabah Kota kinabalu en terug naar Penang , ik heb nog nooit problemen gehad ik boek altyd via internet kun je gelijk je stoel boeken ik boek altyd heel vroeg goeie 3mnd van te voren dan heb je keus genoeg , het eten is ook goed aan boord ik neem altyd stoel by het raam lekker om te slapen by de vleugels vind ik zelf goed plekje OK wens je een fijne vakantie en goeie vlucht !!!

groet Pieter

:chin: Mijn ervaring met malysia airlines is erg goed >>>
een dikke 9

Ik heb gekeken naar prijzen op het internet voor een retour naar Kl in mei 2010. Het betreft vertrek op 15-5 en terug op 27-5 en dat was €446, een mooie prijs lijkt me en dezelfde datums ingevoerd bij de KLM en dit gaf een prijs van rond de €950, :thumbsdown:

ter info voor de vroegboekers onder ons, >>>

Frank

Ik ben met MAS naar Penang en 2 x naar Bali gevlogen. Is ons telkens uitstekend bevallen. 1 keer was het vliegtuig stuk op de terug reis naar AMS en wij kwamen vanuit Bali aan. Werden we opgepikt vanaf de gate. Naar een duur hotel gebracht, aldaar konden wij eten en nog 5 uurtjes slapen en daarna krgen we zelfs nog tegoed bonnen van 100 Ringgit per persoon. We hadden dan wel 8 uur vertraging, maar als dit op deze manier wordt opgelost dan vind ik dat geen probleem.
Laatste keer was in april naar Bali met stop over in KL. Dus de recente ervaringen zijn ook nog goed en zonder vertraging overigens :slywink:

Beste Frank,over Malaysia airlines weet ik bitter weinig van,alleen dat ze vertrekken uit Schiphol!!NU zie ik dat je een prijs van 446euro hebt vermeld,wat echt leuk is,maar dan moet je nog een retourtje kl/bkk nemen,op hoeveel komt dat?en is dit een avondvlucht uit schiphol?gegroet:georgessiam.

2007 via Kuala Lumpur naar Melbourne gevlogen met Malaysia.
Beviel erg goed!!! Allemaal nacht vluchten dus lekker geslapen (moest de film zelfs in 2 delen bekijken…)
Vrij ruime zitplaatsen. (ik ben 1.94m, erg belangrijk dus)
Alle plaatsen volledig entertainment, 50+ films 50+ tv series, muziek spelletjes, nieuws ec.
1 Nacht stopover in KL gedaan, aankomst 7 ochtend en vertrek dag later 8 uur avond, perfect voor city visit.
Verder rechtsreeks uit amsterdam en niet eerst naar frankfurt of londen vliegen.
Je spaart punten die weer goed zijn voor een retourtje in europa.

GS,

de vlucht vertrekt om 12 uur overdag en als je naar bkk moet dan kun je eventueel een vlucht erbij boeken met airasia, daar je 's morgens vroeg aankomt in Kl vanuit nederland en dan zijn er verschillende vluchten beschikbaar naar Bkk. je zou kunnen kijken naar een retour Ams-Bkk via Kuala Lumpur.

Frank

Dat is goed om te weten dat de vlucht s’middags vertrekt(treinverbinding bel naar Ned)moest het vroeger zijn geweest dan had ik een dag tervoren naar schiphol moeten gaan!!Zoals altijd Frank,ik heb het genoteerd,en bedankt voor je reactie!! gegroet:georgessiam.

Iemand recente ervaringen met Malaysia Airlines? Ik ga namelijk 1 december voor het eerst lang met ze vliegen van Kuala Lumpur naar Amsterdam. Ben wel benieuwd hoe ze het op het moment doen.