Hi,
Heeft iemand ervaring met malaysia airlines met het vliegen naar Jakarta? (Boeing 777-200) en is dit een goede maatschappij, ook qua comfort en beenruimte?
Kijk even op tix.nl, die zetten beenruimte online.
Ik vind MAS een prima maatschappij.
Heb je er wel eens mee gevlogen jenny? En met wat is het te vergelijken? Is voor mij eerste keer indonesie en lange reisafstand. Dus laat me graag adviseren door kenners zoals jij…
Ik ben wel eens met MAS naar Maleisie gevlogen. Ik houd echter nooit bij in wat voor een soort toestel ik zit, dat weet ik dus niet meer.
MAS is maar mijn mening beter dan KLM. Toestellen zijn vaak net wat luxer en ik vind het eten (meer Aziatisch georienteerd) lekkerder.
Op http://www.seatguru.com/ kun je de beenruimte van alle airlines bekijken.
Wij zijn een paar keer met MAS naar Indonesie gevlogen (een aantal jaren geleden). MAS is samen met Singapore Arilines onze favoriete maatschappij. Zoals Jenny ook al opmerkt: beter dan KLM (en Garuda). KLM is nogal spartaans qua service en maaltijden (maar niet slecht). Beenruimte bij MAS is prima en het eten (en service verlening) is Aziatisch en dus prima. MAS valt bij ons meestal af omdat reguliere tickets nogal duur zijn. Je zal waarschijnlijk vliegen via het vliegveld van Kuala Lumpur wat erg mooi en prima verzorgd is (met een klein stukje jungle in het midden).
Super bedankt voor de info. Dan gaan we die zeker boeken! Ik zie jou en jenny veel op dit forum voorbij komen en weet dat ik van jullie uit kan. Dankjewel
Afgelopen september met deze maatschappij naar Bali gevlogen, tussenstop in Maleisië in een 777-200.
Stoelafstand prima, bij de boeking kun je zelf je zitplaatsen kiezen.
Zie hiervoor de indeling van het toestel op SeatGuru Seat Map Malaysia Airlines.
Eten prima, service prima, entertainment (je eigen tvscherm met zeer ruime keuze uit films, documentaires, tvseries, muziek).
We hebben vorige week weer bij hun geboekt voor sept 2014 dus dat zegt genoeg.![]()
Sent from my GT-I9300 using Wereldwijzer
Afgelopen maart met MAS naar Jakarta gevlogen. Vond service, eten en entertainment prima. Mooie korte overstap in KL.