Ervaringen met Malaysia Airlines

Geen recente ervaringen op dit moment van mijn kant maar van verschillende mensen nog steeds gehoord dat ze zeer te spreken zijn over deze maatschappij,ook van personen die vanuit KL naar Nederland zijn geweest.

Je hoort ook vrij weinig klachten, ik hoop dat er nog iemand reageert die recent wel hiermee gevlogen heeft.

Ga je voor langere tijd terug of eventjes tussendoor? >>>

1 like

Ik ga terug voor 2.5 maanden om dingen te regelen in NL en dan zullen we in februari naar Auckland vliegen vanaf Amsterdam met Singapore Airlines. Dit om daar permanent te gaan wonen.

hallo ik heb ook verschillende keren met mas gevlogen .en alle keren is goed bevallen ,je kan van alles halen in de pantry ,vriendelijke stuwardessen,standaart ruime stoelen .eten is verder goed.en is een stuk goedkoper dan klm.naar bkk zouik asiaair doen is ook niet zo duur ,wat je ook vaak leest op de forums firefly maar daat heb ik geen ervaring mee,denk er wel om prijs is exucief bagage komt nog wat bij
,gr en een goede reis>>>:zon02:

Onze ervaringen met Malaysian Airlines zijn prima.
Voldoende beenruimte, vriendelijk en hulpvaardige stewardessen en stewards en het eten is prima voor vliegtuig-eten.
Bij het boeken traden wel wat problemen op. Ik wilde boeken via hun eigen site, maar de betaling met mijn creditkaart wilde niet lukken. We moesten volgens de site naar Malaysia bellen om te vragen waarom. Ja, en dan krijg je Engels sprekende Maleisiers aan de lijn en probeer dat maar te volgen.
Nadat ik van pure ellende maar bij World-Ticket had geboekt (ook goed, maar duurder) bleek dat je creditkaart maar tot € 2500,- gaat. Dus, we hadden 2 tickets apart moeten boeken.
Een paar maanden later, wilde ik nog wat weten en vond gewoon Malaysian Airlines op Schiphol, waar ik heel vriendelijk te woord werd gestaan door een Nederlander, bij wie ik met al mijn vragen terecht kon. Wel zo makkelijk!

Fireflyz is de prijs inclusief bagage namelijk 20 kilo heb meerdere malen met ze gevlogen van Kuala Lumpur naar Koh Samui Thailand.

In juni 2010 zijn wij vanaf Amsterdam via Kuala Lumpur naar Jakarta gevlogen. Terug vanaf Bali.

Alle 4 de vluchten waren prima verzorgd, eten zelfs voor mij (vegetarier) prima te doen. Toiletten bleven schoon en roken zelfs net voor aankomst nog heerlijk fris.

Vanwege de positieve ervaring en de huidige gunstige prijs naar Vietnam voor mei alweer geboekt voor onze huwelijksreis. Hoewel er eerst een foutmelding verscheen na het afronden van de boeking wist een vriendelijke nederlandstalige (!) man mij te vertellen dat er wel degelijk een boeking was binnen gekomen, maar dat er enkel een foutje zat in een stoelreservering. Samen hebben we dit opgelost, dus 14 mei op naar Hanoi!

Helemaal tevreden! :smile:

Wij zijn in 2001 met MAS naar Indonesië gevlogen dit was ons super bevallen. Goed eten en drinken niets was te veel.
En in 2007 zijn wij weer met MAS naar Indonesië geweest maar nu samen met mijn schoonouders die hadden nog nooit een verre reis gemaakt.
Maar ook die vonden het super met MAS.

Hallo,mijn ervaring met malaysia zijn prima.Ga 2 keer per jaar naar bali.Goede verbindingen en ruime stoelen.Meestal 150,00 euro goedkoper dan singapore airline.>>>