dat zou kunnen ik heb het zo doorgekregen uit Dusseldorf met ook nog 0031 ervoor.
gr driver
dat zou kunnen ik heb het zo doorgekregen uit Dusseldorf met ook nog 0031 ervoor.
gr driver
Ieder zijn eigen keuze. Ik vlieg toch echter het liefste met bv China Eva cathay etc. Geeft mij een iets beter gevoel.
Ik ook, maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar…China Airlines heeft wel een van de hoogste ‘fatal event rates’ van de Aziatische airlines:
Zijn in het verleden wel wat ongelukjes gebeurd met China Airlines…
Ach met iedere airline kan er wat gebeuren toch. Maar goed net wat ik al zeg het is misschien ook meer mijn gevoel maar ik heb er net iets meer vertrouwen in.
Afgelopen zomer zijn ook wij met MAHAN gevlogen, tijdens de finale wedstrijd van de Wk voetbal. De luchthaven van Teheran was oranjegekleurd! Veel leuke reacties! goede sfeer. Van BKK naar Teheran zaten we in een splinternieuw vliegtuig, met heerlijk veel beenruimte. prima maatschappij voor ons geweest ,zeker in prijs kwaliteit verhouding. De hoofddoekjes doen het leuk in het fotoalbum! Een ervaring ook om eens verplicht een te dragen.
Mag ik vragen waar jij die vlucht met MAHAN geboekt hebt. Op de site van MAHAN kan ik geen vlucht vanaf Dusseldorf boeken. Hoe lang was het wachten in Teheran voor de overstap?
Tot voor kort kon je Mahan Air altijd via reisbureau De Vries Reizen boeken…zij waren agent voor Mahan Air… Maar De Vries Reizen is kortgeleden failliet gegaan…
Even wat googelen want inmiddels zijn er Nederlandse reisburoos die Mahan in hun progamma hebben opgenomen.
333 Travel nu ook dacht ik.
Teheran ongeveer 2.5 uur wachten maar je krijgt bij aankomst een voucher die je kunt inwisselen tegen wat eten/drinken daarna ga ik beneden in een ligstoel liggen als er plek is dus die wachttijd kom ik wel door.
as Woensdag vlieg ik weer met Mahan Air naar Bangkok en blijf dan weer 4 weken in Thailand.
gr driver
de mpij waar we hebben geboekt was THAILAND TRAVEL. prima geregeld allemaal. Netjes te woord gestaan en de documenten op tijd in huis.
Op de heenreis hebben we 3 uur gewacht, op de terugreis 4 uur. Dit was wel vermoeiend omdat het midden in de nacht was. Ik hoop dat het je lukt om een ligstoel te bemachtigen. Helaas waren ze bij ons de allemaal bezet. Het zijn er niet zo heel veel en iedereen aast erop. Een goede reis toegewenst en een nog beter verblijf in Thailand!
Dank je wel en dat verblijf in Thailand wordt 4 weken bij mijn vriendin dus dat gaat helemaal goed komen ga ik vanuit .
Mijn reistijden zijn dan wat gunstiger denk ik wat wachten etc betreft .
Als er geen ligstoelen vrij zijn ga ik wel wat hangen op 2 of 3 stoelen dat maakt me niet zo veel uit ik ben een echte hang oudere inmiddels :slapen: en slaap zelfs onderweg op 1 van mijn motoren als het moet dus ik ben wat dat betreft zeer makkelijk ingesteld.
mvg driver
Bedankt voor de reactie en een fijne vakantie/vlucht driver!!!
Graag gedaan en dank je wel .
mvg driver