Ervaringen met Inter Airlines gevraagd

2x met Inter Airlines gevlogen, service, personeel en eten was ok. Stoelen zijn minder, nu ben ik niet zo lang dus bij mij lukt het allemaal wel. Wat ik wel altijd probeer aan te geven is een stoel aan het gangpad, kan ik lekker schuinzitten en mijn benen helemaal uitstrekken schuin het gangpad in (wel opletten op de stewardessen etc.) Dit werkt meestal goed.

Hoi hoi.
Wij hadden dus om extra beenruimte gevraagd omdat ik lang ben en een medische aandoening heb aan mijn benen. Met het gangpad was ik al tevreden mar op de terugreis op rij 34 kon ik niet in de stoel gaan zitten dus ook mijn benen niet in het gangpad plaatsen.
Erg vervelend allemaal.
Heb ik 2003 ook met Inter Airlines gevlogen, toen totaal geen problemen gehad met de zitruimte.
In 2001 en 2002 met Onur ook geen problemen.
Heb dus deze keer geen geluk gehad, volgende keer vraag ik nogmaals duidelijk om extra beenruimte, desnoods bij de nooduitgang. En voor de terugweg, schrijf het van te voren ff op en laat dit de persoon die je stoel vastlegd lezen en vraag of hij het heeft begrepen. Hoop zo dat er voor mij een hoop leed bespaard wordt.:hihi:

Ankie een hele rare vraag, maar je geeft aan dat je een medische aandoening aan je benen hebt… Houdt dit in dat je moeilijker kunt lopen? Dan mag je namelijk niet bij de nooduitgang zitten…

Ik heb een medische verklaring ivm vochtophoping. Niets te maken met slecht lopen ed…
Ik moet heel duidelijk maken dat ik GEEN BEPERKINGEN heb, anders mag je gewoon niet aan de nooduitgangen zitten, omdat je dan moet helpen met ontruimingen ed als het nodig zou moeten zijn!!
Dat kan idd een reden zijn Ankie…

Beps: :thumbsup: inderdaad… Er zijn natuurlijk meerdere medische gevallen… Vochtophoping is geen “beperking” om te lopen… Op het moment dat ik mijn enkelbanden scheurde in Turkije ben ik ook naar de hostess gegaan om een ruime seat te vragen, deze kreeg ik niet… Zelfs geen plaats helemaal voorin… Jeetje wat baalde ik!!! Echt verschrikkelijke pijnen onderweg, omdat ik mijn been niet kon strekken… Ik mocht ook niet bij de nooduitgang zitten, maar ze hadden me op z’n minst voorin (rij1) kunnen plaatsen… Maar nee daar zaten mensen van 1.40 meter… :frowning:

Hoi

Ff reactie op je vraag, ik heb geen problemen met lopen, alleen met te lang stil zitten waarbij ik totaal geen kant uit kan met mijn benen. Heb lipoedeem en als ik te lang stil moet zitten zonder dat ik mijn benen ergens naartoe kan bewegen dan verga ik op den duur van de pijn. Ik ben net voor mijn vakantie achter deze kwaal gekomen en sta hier nu dan ook voor onder behandeling.
Het had mij dus niet uitgemaakt als ik een gewone stoel zou hebben gehad maar dan wel met een normale ruimte voor de benen en niet zoals op de terugreis dat ik nog niets eens in de stoel kon gaan zitten.

Hopelijk is jullie vraag beantwoord.

Gr:drugged:

Het is weer Bingo met Corendon en Inter Airlines. Bijna 300 mensen gestrand in Antalya. Corendon België zegt dat het ‘niet te spreken’ is over de handelswijze van Inter. Veel mensen in België zijn intussen niet te spreken over de handelswijze van Corendon: slechte hosting, dure excursies, willekeurig veranderende vliegtijden, gebrek aan informatie, onbeschofte behandeling…Hoe lang gaat men die cowboys hun gang nog laten gaan???

Ik ga de 29e met inter airlines naar Dalaman. Kun je nu wel al online inchecken? En mag je nog steeds 30 kg mee?

Goede maatschappij ghe ghe :wink:

Volgens mij kan je alleen online inchecken bij Transavia. Geen idee over die 30 kg, dat is bij alle maatschappijen normaal 20.

Goede reis!!!

haha ja mn koffer is al 6 kilo haha dus vond dat wel geweldig! Las t in dit topic ergens in t begin haha

ff een btje googlen en dan kom je(hopelijk is je engels voldoende) het volgende tegen over de bagage:

The free baggage allowance per passenger is normally fixed at 20 kgs per passenger for Airbus 321 aircrafts. The free baggage allowance for Fokker 100 aircrafts per passenger is fixed at 15 kgs and will not be accepted for check-in if the weight exceeds 15 kgs even as an excess baggage, unless a written authorization given by Inter Airlines Ground Operations Management. Infants under 2 years are not entitled to a free baggage allowance.

Het begin van dit topic komt uit 2005, dus dat er eea veranderd is vrij logisch…

Als je dus met een fokker 100 toestel vliegt mag je zelfs maar 15 kg mee…toch maar opzoek naar een lichtere koffer lijkt me :wink:

Ik google me suf altijd maar moet je wel de juiste trefwoorden hebben. Maar tnx anyway :wink:

Nee hoor, je mag geen 30 kg mee nemen. Gewoon 20 kg, niet meer want dan moet je dokken. In juli waren ze tenminste erg streng :finger:

Okidoki tnx

Maar ze deden toch altijd iets meer??? Dat was zo,als je bv 22 kg had dan deden ze daar niet moeilijk over in 2005 bij Transavia!

Nou, in 2007 dus wel. Wij moesten betalen!

Ok hartelijk dank!