Hierboven kun je je waardering geven en / of deel je ervaring in een reactie hieronder. Graag eerst even registreren voordat je reageert i.v.m. ongewenste berichten.
Tot op heden slechts eenmaal met EVA gevlogen, maar daar zal wel verandering in komen, aangezien EVA mijn nieuwe werkgever wordt…
Ik ben met EVA naar Bangkok gevlogen en dit was uitstekend. Prima service, vriendelijke cabincrew en eten was ook oké.
Niks op aan te merken dus.
http://www.greenwoodtravel.nl/images/eva_airways/eva_airways_2.jpg
Paar jaar terug mee gevlogen naar Thailand. Prima service! We zaten toen in een soort van tussenklasse, ivm lange benen en dat is prima gegaan toen. De service van 2e klasse en de ruimte van 1e klasse. Weet overigens niet of ze die keuze nu nog hebben.
Groetjes!
Hallo Ik Heb Jammer Genoeg Geen Fijne Ervaring Met Eva Air 6 Jaar Terug Vlogen Wij Mijn Vrouw En 2 Kinderen Oppas Hulp En Ik Van Manila Eerst Naar Taipay En Moesten Daar 7 Uur Wachten Op Het Vliegveld Op De Verbinding Naar Amsterdam Bij De Informatie Van Het Kasje Naar De Muur Gestuurd Een Maaltijd Die Niet Te Eten Was Kinderen Toen Mijn Zoon 9 Jr En Mijn Dochter 3 Jr Gelukkig Hadden We De Hulp Mee Genomen Anders Was Het Een Ramp Geworden ,op De Terugreis Kregen We On Gare Kip Te Eten Mijn Vrouw Werd Daar Ziek Van Na Veel Gepraat En Dreigen Over Hun Verantwoordelijkheid Werd Er Aan Dacht Aan Besteed En Kwam Een Dokter In Een Wc Op De Airport Van Taipay En Onderzocht Haar Na Veel Papieren Invullen Mochten We Slapen In Een Van De Kamers Van Het Airport Ik Ga Dus Nooit Meer Met Eva Air , Calambacity
een van de beste luchtvaartmaatschappijen voor bangkok, thailand;
excellente service en lekker eten aan boord, tussendoortjes (soepnoedels) verkrijgbaar; een echte aanrader!!!
Hoi hoi,
nou ik ben benieuwd…
ik ga dus met deze maatschappij…
iemand iets te melden over beenruimte ?
heb gewoon volgens het e-ticket klasse " U " ? geen idee wat het is…
ik ga eens even kijken op de website…
had ik nog geen eens gedaan… haha
uiteraard komt mijn ervarinf hier ook te staan, maar dat duurt wel effies nog…
Greets
Fer
[quote=ferryh]
[quote]
De U-klasse bij EVA Airways is een ‘subklasse’ binnen de Economy Class… Om maar even simpel te zeggen: de Economy Class bij luchtvaartmaatschappijen is opgebouwd uit verschillende subklasses zoals bijvoorbeeld de Q-, H-, U- en Y-klasse. Het zijn allemaal (dezelfde) stoelen in de Economy Class, maar wel allemaal met een verschillend tarief en verschillende voorwaarden.
De goedkoopste tickets hebben ook de strengste voorwaarden m.b.t. bijvoorbeeld het wijzigen van data, route en annuleren. Hoe voller het vliegtuig raakt, de hoger het tarief van de vlucht zal worden, omdat de goedkoopste stoelen natuurlijk altijd als eerste weg zijn.
Het kan dus heel goed mogelijk zijn dat er op de stoel naast je iemand zit, die een paar honderd euro meer heeft betaald voor zijn stoel dan jij, terwijl hij/zij dezelfde stoel heeft en hetzelfde eten krijgt…:nod:
Oke, dat was een korte uitleg over wat jouw U-klasse nou precies inhoudt…
Wat de beenruimte betreft…die is oke… Maar het blijft natuurlijk Economy Class, wil je de luxe van iets meer beenruimte, boek dan tegen een meerprijs de Evergreen-klasse, dit is weer een speciale klasse tussen de Business Class en Economy Class in.
Kij, hier wordt ik wijs uit ![]()
thanks man!! ![]()
top!
Hallo,
Dit voorjaar met Eva naar Bangkok gevlogen v.v. in de Evergreenklasse.Ticket via Greenwood in Bangkok geregeld en gevraagd om “window-seats”. Zowel op de heen- als terugreis dezelfde rij. Je zit ruim alleen is de Evergreen duurder. Service is prima aan boord. Eten was bij ons prima. Drinken werd diverse malen geserveerd en wilde je nog wat hebben even naar de pantry. Zowel in Amsterdam en Bangkok heb je voor de Evergreen een aparte incheckbalie. Ons is het prima bevallen en hebben nu al voor februari 2009 dezelfde klasse geboekt.
Ik heb ook een bangelijke vlucht gehad met EVA!!! nooit gedacht dat ik zoveel beenruimte had en lekker eten!
service was ook dik inorde!
en over een paar maand vlieg ik voor de 2de keer met EVA geen haar op mijn hoofd dat denkt te veranderen van maatschappij!
Hallo,
Ik heb in 2008 voor het eerst met hun gevlogen wel evergreen klas en gelijk verliefd geworden. Wat een beenruimte en wat een goeie en fijne service. Om die reden gaan we in augustus 2009 weer met ze vliegen ditmaal uit Hong Kong en dan naar Amsterdam. Ik ben weer benieuwd.
Ik vlieg voor mijn beenruimte nooit meer met een ander ideaal die tussenklasse en ook voor een redelijke prijs.
gr van Moira
Eva air vliegt nu weer met de ‘oude’ Boeing 747-400 Combi toestellen van Amsterdam naar Bangkok. Weet iemand of het klopt dat je in de economy klasse in dit toestel geen persoonlijk lcd schermpje hebt in de hoofdsteun van de persoon voor je?
Voor zekerheid: bel/mail met de maatschappij zelf.
(Al zie ik niet helemaal in waarom dit een hoge prioriteit is.
)
Vlieg je met Eva Air altijd via Taiwan? We willen in aug 2010 naar Jakarta en denken aan een tussenklasse zoals de Evergreen van Eva. Is het niet een beetje om via Taiwan naar Jakarta?
Kennen andere maatschappijen ook een dergelijke klasse tussen economy en business in richting Azië?
Groeten,
Joris
[quote=“davenuman, post:7, topic:25161”]
[quote=ferryh]
De U-klasse bij EVA Airways is een ‘subklasse’ binnen de Economy Class… Om maar even simpel te zeggen: de Economy Class bij luchtvaartmaatschappijen is opgebouwd uit verschillende subklasses zoals bijvoorbeeld de Q-, H-, U- en Y-klasse. Het zijn allemaal (dezelfde) stoelen in de Economy Class, maar wel allemaal met een verschillend tarief en verschillende voorwaarden.
De goedkoopste tickets hebben ook de strengste voorwaarden m.b.t. bijvoorbeeld het wijzigen van data, route en annuleren. Hoe voller het vliegtuig raakt, de hoger het tarief van de vlucht zal worden, omdat de goedkoopste stoelen natuurlijk altijd als eerste weg zijn.Het kan dus heel goed mogelijk zijn dat er op de stoel naast je iemand zit, die een paar honderd euro meer heeft betaald voor zijn stoel dan jij, terwijl hij/zij dezelfde stoel heeft en hetzelfde eten krijgt…:nod:
Oke, dat was een korte uitleg over wat jouw U-klasse nou precies inhoudt…
Wat de beenruimte betreft…die is oke… Maar het blijft natuurlijk Economy Class, wil je de luxe van iets meer beenruimte, boek dan tegen een meerprijs de Evergreen-klasse, dit is weer een speciale klasse tussen de Business Class en Economy Class in.
:chin: Hoi Dave,ere wie ere toekomt,eva air is inderdaad een van de beste luchtvaartmaatschappijen op de verbinding ams/bkk! heb al veel gevlogen met eva air,de crew staat altijd paraat om hun diensten aan te bieden.(ivb:invullen douane papieren,een glaasje water om je medicijn te nemen)Daar kunnen die van China airlines nog een puntje aanzuigen,het zijn precies"zuurpruimen"Tot de volgende keer:groetjes:Georgessiam.
Wij hebben 3 jaar terug in jan 2006 gevlogen van AMS- Bangkok v.v… Prima service en niks op aan te merken. We werden bij toeval ge-upgraded naar evengreen ivm veranderde configuratie van het stoelen. Dat was natuurlijk helemaal super. Eva Air is een prima maatschappij, zeker doen!
Ik sluit me aan bij Petral76,ik heb absoluut niets negatief te zeggen over Eva air!!raar maar waar.gegroet:georgessiam.
kijk maar eens op www.turbulentie.nl
Beste reizigers,
EVA Air is een prima maatschappij. Aan boord krijg je 2 maaltijden en een snack. Gedurende vlucht wordt er doorlopend drinken gebracht. Dit kan je ook zelf halen. Aan boord heb je ook muziek en helaas geen eigen videoscherm.
Ik heb zelf geboekt kort van tevoren geboekt bij www.alternativeairlines.com. Let op dit is alleen mogelijk met creditcard. Het voordeel is ongeveer 200 - 300 euro als je bij Eva Air of cheaptickets.nl boekt.
Tot en met 29 maart 2010 vertrekt EVA Air vanaf Amsterdam om 12:30 en komt de volgende dag om 05.20 aan. De terugvlucht is om 03.25 en komt aan in Amsterdam om 09.50. Kortom het is nachtwerk.
Als je meer informatie wilt over EVA Air of Thailand, dan hoor ik het graag.
Groet,
Erwin.
**EVA AIR >>>Schema vertrek dagen geldig vanaf 30 maart 2010
**
Vlucht Dagen
BR0076
2/4/6
Amsterdam
Bangkok
21:40
13:50+1
BR0075
2/4/6
Bangkok
Amsterdam
12:30
19:25
Heb 4x een vlucht gehad met eva airlines maar dan wel de evergreenclasss.
En heb deze vluchten als prettig ervaren:vak01: