Ervaringen met EVA Air

Vandaag heb ik contact gehad met een medewerker van EVA over een gevraagde stoelreservering. Het ging om een raamplaats. Ik begrijp echt wel dat dit niet altijd mogelijk is maar de aanpak van de man in kwestie was nogal laatdunkend.Het kwam er in het kort op neer dat op de heenweg alles wel goed geregeld kon worden maar op de terugweg enkele open plekken gereserveerd waren voor zgn cardholders(?). Op zijn vraag wie mijn tussenpersoon in Bangkok was werd nogal negatief gereageerd maar wanneer ik bij hen direkt een reservering zou plaatsen kon een kind de was doen. Nou ben ik wel wat gewend wat betreft de benadering van mensen (ook hier) maar dit sloeg nergens op. Iemand wel meer zulke ervaringen met EVA??? Zeker ook met het oog op dit jaar de steeds veranderende vliegtuigen. 777 of 747 waarop ook steeds vaag gereageed werd.

Totaal oftopic en niet wat je wilt horen waarschijnlijk maar ik reageer toch. Als ik dit lees denk ik bij mezelf wat gaat iemand die zich om zoiets zo druk maakt doen in Thailand…Maak je toch niet zo druk man…

Verder niet naar bedoelt, veel plezier in Thailand :chin:

Hoi Ton,

Vraag via de website van EVA een evergreenclubcard aan, het is gratis en voor niets en dan kan je voortaan zelf je seatselection doen, 100 dagen van te voren.
Zover ik weet vliegen ze nog altijd weer met de oude vloot dus even die stoelindeling van dat type vliegtuig erbij halen en lekker zelf je plekkie uitzoeken.

In al die tijd 2 keer met EVA gebeld en dat was dit jaar ivm teruggave v/d vliegtax en schoot daar inderdaad ook weinig mee op, terug gekaatst bij diegene waarbij ik de tickets had besteld en terug ontvangen.

Het is jammer genoeg een feit dat de serviceverlening door bedrijven in Nederland bizarre vormen aanneemt :thumbsdown:.

Niet naar bedoeld, maar voegt ook geen enkele waarde toe…

Hallo,

Wie zegt dat ik mij druk maak? Er viel me alleen weer iets op. Niet voor de eerste keer. Het heeft ook niets te maken of iemand wel of niet na zo’n gesprek naar Thailand gaat!!! En wat het topic betreft: een vraag mag gesteld worden en men hoeft niet te reageren. En als er gereageerd word dan lees ik dat. Zelfs als het niet in mijn voordeel is.

Ton:zon02:

Zelfde ervaring met Malaysia airlines als je een vraag of verzoek hebt vragen ze eerst of je ticket direct bij hen gekocht is,zo niet dan willen ze geen info geven en wimpelen ze je af met dat moet u maar vragen waar u uw ticket gekocht hebt.

Vraag mij af of dat een policy is die zij met de wederverkopers hebben afgesproken.

Theo

De reiswereld in een notedop.
Onder druk van de magere marges schuift iedereen een gerechtvaardigde
klantenwens van zich af. 194 cm graag bij de nooduitgang…De agent zegt dat hij niets voor je kan regelen, “want dat gaat niet meer” en ook de maatschappij geeft niet thuis.

Ik vraag me af, als je het via internet regelt, of het dan wel voor 100 % goed gaat, smoesjes worden nogal makkelijk aan de man gebracht.

Ondertussen kun je er weer achteraan lopen…
Ik maak me ook allang niet meer druk, je moet nou eenmaal 10-12 uur in zo’n ding zitten, je verheugt je gewoon op wat je ervoor terugkrijgt.

heb al een paar keer met eva gevlogen,in begin als ik mijn zitje wou boeken vroeg ik meestal naar een plaats bij de cockpit deur,kreeg het altijd zonder morren,spreek wel van 11/2jaar geleden Ton,nu moet ik bij eva air niet meer afkomenmet mijn vraag om een zitje aan de deur,tijden veranderenen de mensen ook,vooral het personeel voor het inchecken aan boord zijn nors.gegroet georgessiam.

Als klein persoon zijnde zeg ik niets; ik vind normalerswijs mijn draai wel. Heb een paar keer zo’n “lange-mensen” stoel toegewezen gekregen, maar dat vind ik ook niet alles… gewoon omdat dat rottige schot tussen mij en mijn vrouw niet weggeklapt kan worden en daardoor niet even lekker tegen mijn vrouw aan kan leunen (eigenlijk andersom - zij leunt tegen mij :kus:).

Dus Ton, mocht hij ons nogmaals worden toegewezen en ik weet dat jij op dezelfde vlucht zit, dan ruilen we wel hoor…

Groet,
Joe

Bij voorbaat dank. Maar daar ging het niet zo om. Na diverse keren in het verleden EVA benaderd te hebben, werd ik constant afgescheept. Vooral de laatste keer was abnormaal. Geschreven, maar geen tegenbericht gehad. Jammer, maar komen doen we er toch wel.
Groet,
Ton:king: