Op een ander forum las ik dat eva vanaf 29 maart tussen bangkok en amsterdam weer de oude 747 toestellen gaat inzetten.
Weet iemand of dat klopt?
Wij vliegen na 29 maart terug maar hebben al stoelen gereserveerd volgens de 777 indeling en ook als je op hun site kijkt staat er niets over deze verandering.
( je kan zelfs nog boeken na 29 maart en dan geeft t systeem ook nog aan dat er met de 777 gevlogen wordt)
Ik zal t wel erg balen vinden als we niet met de 777 meer vliegen; juist daarom gekozen voor de gewonen klasse van eva.
Maar ff gebeld met eva…en het klopt; terug zitten we in de 747. Er jammer…maar gelukkig heb ik de stoelen voor terug opnieuw kunnen reserveren…weten we iig waar we zitten.
Is de 747 echt trouwens veel minder dan de nieuwe 777?
Geen persoonlijk tv scherm heb ik begrepen…maar ok krappere plaatsen?
Heb ook even gekeken. Klopt inderdaad, wordt weer met de oude toestellen gevlogen. Erg jammer hebben in januari een prima vlucht gehad met de 777. Ik hoop dat ze dit weer snel terugdraaien. Of de prijs naar beneden.
Wij vliegen op 22 maart naar Thailand. Volgens de Schiphol-site vliegen we heen met een nieuw vliegtuig maar terug met een oude. Dat wordt voor ons interessant om te zien wat EVA doet want op de terugweg hebben we stoelen gereserveerd gekregen die in de oude toestellen niet bestaan. FF bellen met EVA.
Heb je tijdens je contact met EVA ook nog even gevraagt waarom ze weer met de oude toestellen gaan vliegen En of dat inderdaad tijdelijk is, ik moet dan nog wel 4 maanden wachten voordat we gaan, maar toch.
Toch wel goed om te weten ivm seat selection.
Klant is :king:.
Ik belde tegen sluitingstijd. PC afgesloten, etc. Maar ik werd verzocht morgen terug te bellen. Dat ga ik doen en ook eventjes Greenwoord mailen want daar heb ik bij geboekt. Wie weet wat die weten.
Dag,
Zojuist gebeld met een medewerkster van EVA in Amsterdam. Het is zeker dat vanaf 29 maart de 747E weer gaat vliegen en dit gedurende de zomermaanden. De precieze reden was niet zo bekend maar deze vliegtuigen kunnen meer “cargo” vervoeren. Dus dat zal volgens hen de gedachte er achter zijn. Overigens zal ik niet de enige zijn die in die periode z’n gereserveerde stoel veranderd ziet worden. Het voordeel is dat ik nu al via Greenwood het één en ander kan regelen. Trouwens, die wisten nog helemaal niets.
Groeten,
Wij kregen een mailing dat EVA weer met de oudere 747 gaat vliegen vanwege de kredietcrisis in de wereld. 777 zal wel op een route naar de VS worden ingezet ofzo…
ja wij vliegen dus ook 22 maart heen…in 777
Maar heb gisteren voor terug de stoelen veranderd…maar twijfel nu of dat seatplan wel klopt…
Weet iemand of in de 747 rij 56 wel bestaat?? Die hebben we nu maar op seatguru zag ik net dat in de 747 rij 43 ofzo de laatste is…
weer bellen met eva ? ( kan maandag pas)
Dat van die crisis had ik inmiddels van een andere trouwe Thailand-fan vernomen.
Wat betreft de 747E. Volgens Seatguru lopen die rijen t/m 54. Overigens heb ik vanmorgen nog met EVA in Amsterdam gebeld en volgens zeggen zouden ze er morgen ook zijn!!
carton, welk nummer heb je dan gebeld?
Ik bel net weer en krijg t bandje…dat ze open zijn maandag t/m vrijdag ( naar amsterdam gebeld)
als ze tot 54 lopen kloppen onze stoelen nml niet…
ik begrijp hem dat is het nummer van schiphol maar zo ver ik weet moet je om die stoelen te veranderen het reserveringsnummer bellen ; en dat is alleen van maandag t/ vrijdag.
Dat zou kunnen. Vanmorgen echter zei de dame met wie ik belde dat zij aan EVA Bangkok zou doorgeven welke voorkeur ik had. Voor de zekerheid heb ik nog even met Greenwood gebeld en die mailen wij weer as maandag terug. Dan maar afwachten helaas.
Een beetje vreemd maar niet echt lekker :disgust:.
Zal dan trouwens wel handig zijn als ze de site aanpassen van het seat selection gedeelte, wel zo handig.
Ja…ze hadden idd het seatplan vrijdag nog niet aangepast…wij hadden dus weer stoelen die in de 747 niet bestonden :S
Maar net om 9 uur meteen gebeld en nu dus wel de goede stoelen…gelukkig weten we t nu van te voren en zijn we erop ingesteld dat we minder zullen zitten dan heen in de 777. Maar is toch een nachtvlucht dus proberen we maar te slapen. Kunnen we heen nog wel genieten van de 777 met zijn eigen tvschempjes enzo