Eva Air weer oude toestellen??

Dag,

Ja, ik keek vandaag op Check my trip en ook bij ons zijn de stoelen bekend. Tot volle tevredenheid overigens.

Ton

:zon02:Dag,

Omdat we over 1 1/2 week weer de goede kant uitvliegen, heb ik bij “Check my trip” nog even nagezien of we dezelfde condities hebben voor de terugweg. Dit wat de stoelnummers aangaat. Het zgn groene vinkje was weggehaald. Direkt EVA Air gebeld en nu blijkt dat op 17 april en 19 april vanuit Bangkok weer met de nieuwe toestellen gevlogen zal worden. Dus voor een ieder die op één van die 2 datums terugvliegt, check het even.

Ton

Wat handig toch weer! Wij vliegen 10 april terug en ff gecheckt staat nog steeds een 747 maar begrijp van jou dat t dus weer kan veranderen…
Houd t dus maar ff in de gaten

Op zich is het nog vreemd dat als je seatselection doet via de Eva Site je nog steeds incheckt op de nieuwe 777, want nu ik weer incheck voor de retourvlucht zit ik op de heenweg op een rij die niet voorkomt in de 777 maar wel in de 747 >>>. Rij 61 nu rij 39. Heb de email bevestiging bewaard, dus maar even contact opnemen met Eva Air in de loop v/d week. Al iemand verdere ervaringen hiermee de laatste tijd ?

Vandaag weer na een week of 4 terug in Nederland. Heen en terug met het nieuwe model. Of de indeling van het nieuwe toestel nou zoveel beter is dat laat ik aan de gebruiker over.

Ton:wub:

Ach ja we zien het wel, als het maar weer zover is om er naar toe tegaan zie wel aan je smiley :wub: dat je weer bent bevangen door het heerlijke (Thai)land. :dag:.

wij zijn dus heen met de nieuwe 777 gevlogen ( dat was super) terug was het toch weer de 747. Wij wisten dat op tijd dus hadden de stoelen kunnen veranderen.
Maar ik vond t een groot verschil, de 747 zat krapper en de stoelen en hele het vliegtuig was ouder en viezer.
Ik zou als ze weer altijd met de 747 vliegen niet voor eva kiezen. Indien ze weer de 777 vliegen kiezen ik wel eva

Hoi ik ga midden november richting BKK en TPE!
Baal ook enorm dat ze weer met die oude combie vliegen. Juist ik nu premium Laural class had geboekt. Kan ik dus nu weer in de oude classe gaan zitten op het upperdeck! Zou het zo kunnen zijn dat ze per 1 november (winterschema) weer met de 777 gaan vliegen? Zou super zijn. Zeker nu de prijzen van de 747 hetzelfde zijn als de 777… Nu opeens hebben ze een speciale 747 aanbieding in de C-class. Ja ze merken natuurlijk ook dat het daar niet meer storm loopt met de boekingen!

Het zou altijd kunnen dat EVA Air weer met de Triple 7 gaat vliegen op de route Amsterdam-Bangkok v.v., alleen zou ik er maar niet vanuit gaan dat dit in november alweer het geval is…

Eva air vliegt nu weer met de ‘oude’ Boeing 747-400 Combi toestellen van Amsterdam naar Bangkok. Weet iemand of het klopt dat je in de economy klasse in dit toestel geen persoonlijk lcd schermpje hebt in de hoofdsteun van de persoon voor je?

Als ik mij goed herinner van vorig jaar zomer had ik op de heenweg eigen schermpje’s maar op de terugweg weer niet, dus denk ik dat ze sommige toestellen wat gepimpt hebben.