Met Eva Air heb ik zeer goede ervaringen,
Ik vlieg meerdere malen per jaar, van Amsterdam naar Bangkok VV.
Sinds 7 januari 2011 vliegt Eva Air met een nieuw vliegtuig >> Boeing 777 300ER.
Ik heb gevlogen in de Economie class, de Elite class, en een keertje in de First class, allemaal zeer goede stoelen met eigen TV.
Het eten is matig, (in alle classe) het beste eten is bij Air France.
Bijna alle luchtvaart maatschappijen geven je slecht eten en letten totaal niet op het tijdstip waarneer ze je eten geven. Zo krijg je midden in de nacht soms een warme maaltijd. Alleen bij Air France kreeg je s’morgens brood (warme cressants).
Tot op heden vliegt Eva Air altijd op tijd, soms wordt een vlucht geannuleerd en verschoven naar een andere dag.
Ook ik heb al geruime tijd gevlogen met eva air elite class vanuit Bangkok omdat je dan voor een relatief laag bedrag extra een ruime zit krijgt en prima service.
Op zo’n lange vlucht is dat wel prettig.
Regelmatig even de benen strekken en dan bij de keuken even een drankje cq broodje mee nemen.
Een keer vloog ik en had een stoel naast het toilet…normaal hoeft dat geen probleem te zijn maar toen kwamen ook veel mensen van de ecco classe daar gebruik van maken wat niet de bedoeling is.
Omdat dit erg storend was en ik niet de kans kreeg een beetje bij te slapen heb ik even het personeel erbij geroepen waarna het meteen duidelijk gemaakt werdt aan de ecco classe dat dat niet de bedoeling was.
Erg vriendelijk en atent personeel dus…kortom prima maatschappij.
Een minpunt zoals bijna bij alle maatschappijen, je betaald voor een enkele vlucht bijna net zoveel als retour.