Klopt, wij zijn paar dagen terug met zo een enorme Airbus 380 van Dubai naar Amsterdam gevlogen.
Mooi toestel ,gloednieuw, en weinig last van turbulentie. Tijdens de vlucht werd aangkondigd dat we een gebied met hevige turbulentie binnengingen, dan willen andere vliegtuigen nog wel een flink schudden, aan deze airbus 380 was nauwelijks iets te merken.
@Ashley: natuurlijk mag je van Melbourne airport af. Wel even vantevoren via Internet een toeristenvisum voor Australie aanvragen, dat zou (vrijwel) gratis moeten zijn.
Hoewel het laatste bericht op dit forum al van wat jaren geleden is, stel ik toch mijn vraag. In juli vliegen we met 2 kinderen (7 en 5 jaar) naar Bali met Emirates. De kinderen vinden het natuurlijk helemaal cool dat ze een eigen schermpje hebben, maar weet iemand of hier ook nederlandstalige zenders op zitten? Zou de lange vliegreis een stuk aangenamer maken en anders kunnen we ze er alvast op voorbereiden. Bedankt alvast!
Inderdaad, Nederlands gesproken Disneyfilms. Ik heb drie weken geleden o.a. ‘de kleine zeemeermin’ en ‘doornroosje’ gekeken Je kunt overigens ook spelletjes spelen op het scherm!
Super maatschappij. AMS-DXB gevlogen in hun A380. Entertainment pakket aan boord is - met meer dan 2000 kanalen - overweldigend. Ook gratis WiFi. Weliswaar maar 10 MB data maar voor amper 1 USD koop je 500 MB.