Ik denk dat je Marmaris toch niet zo goed kent er staat niet 1 maar 2 moskees in het centrum en 200 meter verderop dicht bij het grote warenhuis Tansas staan er zelfs 2 in de buurt.
Marmaris is een leuke en drukke badplaats. Maak ook zeker een dorpentocht of ga eens naar Dalyan.
Houd je van wat meer rust, zoek dan IƧmeler op, heerlijk gelegen aan een kleine baai. Erg veel groen ook, een van de kenmerken van de Lycische kust.
Ga eens kebab eten bij Saranda Kebabs van het Elegance hotel. Een nieuwe dimensie op het gebied van kebab:thumbsup:
:NETHERLAN:![]()
Ik zit niet ver van het Elegance. Ik ga het in september proberen! :cheer:
Eet smakelijk en heb een heel fijn verblijf.
Ik up even een oud topic. Ik wil eind september misschien naar Marmaris (18 - 25 sept) maar is er dan nog wel wat te doen? Of is het uitgestorven?
Wij zijn 23 en 25 jaar, willen graag mooi weer, af en toe stappen, leuke activiteiten (bijvoorbeeld jeepsafari, watersport) en cultuur. Is Marmaris dan een aanrader? Of zitten we dan tussen bejaarden?
Wat het weer betreft is het nog erg mooi best nog warm.
İn die tijd is er echt nog wel veel te doen.
Natuurlijk is het wel minder druk dan in het hoogseizoen.
De bejaarden komen meestal in oktober.
Dus van harte welkom in Marmaris
Dank je wel Liasannelies! Dus de kroegen/discotheken zijn nog wel open en worden ook nog wel goed bezocht? En de excursies zijn er ook nog volop te boeken?
En aan welke temperaturen moet ik denken? 25 graden met zon ofzo? (ik kan niet tegen 30+ graden, dus hopelijk wel lekkere zon, maar niet tƩ warm ;))
Wat is de gemiddelde leeftijd in die periode?
Excursies zijn nog volop te boeken.Disco,s ook nog wel aardig vol. Ga dan naar de barsstreetā¦Het weer is verschillend meestal rond de 25 graden maar soms wel wat warmer.
De boulevard is pas vernieuwd zit er er schitterend uit. Wil je echt turks eten ga dan een straatje verderop niet aan de boulevard erg lekker en 2 keer zo goedkoper.
Hou je van luxe dan moet je aan de boulevard gaan eten.
Alle leeftijden zijn in die tijd nog aanwezig hoewel niet de hele jonge lui.
Klinkt goed! Zal het voorleggen aan vriendin, maar ik ben overtuigd ![]()
Ik zit er zelf altijd de eerste 2 weken van september en het is dan nog heerlijk druk en heerlijk weer. de Nederlanders zijn dan wel in de minderheid. Erg Qua jongeren: veel Engelsen, Turken en Russen, maar die zijn over het algemeen ook wel gezellig. ![]()
Ik ben vorig jaar en dit jaar 8 dgn in Marmaris geweest. Super mooie plek en hele lieve mensen. We hebben veel excursies gedaan en die zijn ook echt aan te raden. Tot nu toe nog geen strand gezien, maar heb ik me geen moment verveeld. Heb nu nog contact met een aantal jongens die we daar ontmoet hebben. Ik kan niet wachten om volgend jaar er weer heen te gaan!!! Echt een plek om verliefd op te worden
Mooi,mooi,mooi!!!
Kom al jaren in Marmaris, een geweldig mooie plaats waar veel te doen is, ontzettend lieve supervriendelijke bevolking⦠mooie boulevard, sinds 2012 is het cenrtrum opgeknapt⦠heerlijke markten en als je van strand houd is Icmeler een goede optie! In een eerder bericht zag ik staan dat er slechts 1 moskee is dit is niet juist!
Een aanrader voor iedereen die op zoek is naar zon, zee, gezelligheid en een leuk en gastvrij volk
In 2011 voor 8 dagen in Marmaris geweest, dat was echt een zalige tijd. Een mooie omgeving, leuke excursies. Een vakantie om nooit te vergeten.
Hallo,
Sinds 2 a 3 jaar ongeveer kan je daar nu ook zwemmen met dolfijnen!
Als je aan de zee loopt zie je heel goed waar het precies is!
Het is wel niet goedkoop maar zeker de moeite waard!
Voor de rest is marmaris 1 v/d beste plekken waar ik al ben geweest!
Groetjes!