Ervaringen met de badplaats Hua Hin

ik wil graag via pattaya naar Phuket en Hua Hin in welke volgorde is dit het slimst zodat ik om 13.00 uur in de middag weer in het vliegtuig in Bangkok kan zitten?

ik vlieg 26 okt. naar bangkok en rij na 2 dagen naar Pattaya vandaar wil ik dus naar Hua Hin en Phuket maar waar ga ik het eerst naar toe? 16 nov. moet ik weer in het vliegtuig naar nederland zitten rond 13.00 uur

ik zou eerst naar hua hin gaan en vandaar mat de trein naar surat tani om vandaar de bus te nemen naar phuket, van phuket zou ik dan terug vliegen naar bangkok met airasia

DANK JE DIRK, EN HOE KOM IK DAN HET BEST VAN PATTAYA NAAR hUA HIN?
EN GAAN ER MEERDERE VLIEGTUIGEN VAN pHUKET NAAR bANGKOK?

Je kan de bus nemen via Bangkok of vanaf Bangkok met de trein naar Hua Hin.

Er gaan vele vluchten per dag van Phuket naar Bangkok. Thai Airways, Bangkok Airways, Nok Air en AirAsia vliegen allemaal meerdere malen per dag tussen Bangkok en Phuket. Nok Air en AirAsia zijn beide lowcost-maatschappijen; hoogstwaarschijnlijk kan je bij AirAsia de goedkoopste tickets vinden.
Als je een online boeking maakt, dien je met een creditcard die op naam van een van de passagiers staat, te betalen. Creditcard ook meenemen, want ze kunnen er bij de incheck om vragen.

ook kan je gebruik maken van een minivan (busje) deze rijden ook door bijna geheel thailand

klik op de link voor meer info over minivan’s http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=100603

2 dagen geweest, was lang genoeg. Voor strand zou ik sneller naar Sam Roi Yod gaan, 40 km onder Hua Hin (dolphin bay) rustiger en mooier strand, klein dorpje. Maar hou je van winkelen en markt dan is Hua Hin leuker.

Hoi…
Naar het zuiden is het toch rustiger, maar hoe heet dat daar en is er in de avond wat te doen.
Ik ben een keer naar Bangsaen geweest en erg gezellie met veel kroegen en live bands…
Dat zoek ik eigenlijk…
Bedankt